گرسنگی را با خوردن این غذاها در طول روز از بین ببرید – دکتر. رویا خادمیان


با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی اغلب میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و غذاهای دلچسب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز کمتر گرسنه شوید.

غذاهای راضی ، غذاهای کامل و فرآوری نشده هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله ما شما را با چهار غذای سالم و در عین حال سیرکننده آشنا می کنیم که می توانید تا حد زیادی بر آنها مسلط شوید.

۱بهگردو

گردو متعلق به دسته غذاهای پر کننده است و می تواند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شود. گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از مواد مغذی مانند کلسیم است و حاوی هر سه پروتئین ، کربوهیدرات و چربی درشت مغذی است. مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق را امتحان کنید. خوردن این نوع آجیل طیف وسیعی از مواد مغذی را در اختیار شما قرار می دهد.

۲بهماهی

میزان بالای پروتئین و ماهی های چرب امگا 3 (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) راهی عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر سیری ، در بالا بردن و بهبود روحیه نیز مثر است!

۳بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف می کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی تأثیر سیری بیشتری دارد! برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، باید هم زرده و هم سفیده بخورید تا امگا 3 و بیشترین پروتئین را دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که اگرچه سبزیجات فیبر بالایی دارند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب را با سبزیجات پر کنید (ابتدا با سبزیجات برگ دار و سپس با سبزیجات دیگر با رنگ های مختلف شروع کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری کنید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید