کمپ های بوت تناسب اندام برای زنان – تناسب اندام، سلامت و بیشتر!

بسیاری از زنان برای بهبود سلامت عمومی خود یا از دست دادن وزن اضافی به یک کمپ بوت تناسب اندام ملحق نمی شوند. تعداد کمی از زنان در گذشته فقط برای درک مزایای پیوستن به یک کمپ تناسب اندام به آن ملحق شده اند. ثابت شده است که آنها سریع‌تر وزن کم می‌کنند و بهتر از همتایان خود که در باشگاه عرق می‌کنند، خوش فرم می‌مانند. یک مربی کمپ بر خلاف یک باشگاه معمولی، برنامه ای برای یک تمرین منظم و مداوم بدون وابستگی به آن طراحی می کند. این کار خانم را به عادت به ورزش منظم سوق می دهد و وابستگی به ماشین آلات گران قیمت را کاهش می دهد.

بسیاری از زنان در کاهش وزن به روش سنتی ورزشگاه چه به دلیل عدم تعهد یا انگیزه مشکل دارند. بوت کمپ روشی آزمایش شده و اثبات شده برای خانم ها برای کاهش وزن و حفظ همان وزن برای سال های آینده است. نسبت به تمرینات انجام شده در باشگاه بسیار موثر است. این آموزش می آموزد که چگونه در مدت زمان کوتاهی مانند کمتر از یک ساعت به طور کامل تمرین کنید، بنابراین به فرد انگیزه می دهد تا به طور منظم ورزش کند.

اردوهای مختلفی برای سطوح مختلف شرکت کنندگان وجود دارد. یک بوت کمپ شرکت کنندگان خود را بر اساس تجربه قبلی آنها در ورزش طبقه بندی می کند و آنها را در یکی از سه دسته – مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته قرار می دهد. سختی برنامه تناسب اندام با گذشت زمان افزایش می یابد تا توانایی شرکت کنندگان را به چالش بکشد و افزایش دهد.

تمرین‌هایی که در یک بوت کمپ آموزش داده می‌شوند به‌طور علمی ابداع شده‌اند، بنابراین نتایج تضمین‌شده‌ای را ارائه می‌دهند، مشروط بر اینکه کمپینگ تمرین‌ها را در روزهای غیر اردو انجام دهد. پیوستن به کمپ بهترین و سریع ترین راه برای تقویت عضلات و کاهش وزن اضافی است. یک کمپ تناسب اندام با تکنیک های تست شده مقاومتی و فعالیت های قلبی عروقی اجرا می شود. با افزایش متابولیسم بدن باعث عضله سازی می شود و در نتیجه باعث کاهش چربی و حتی جلوگیری از تجمع چربی در سال های آینده می شود. با افزایش علاقه و نتایج به شرکت‌کننده، تمرین‌ها سخت‌تر می‌شوند تا حداکثر استعداد را در فرد نشان دهند.

زنان بیش از مردان در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند، بنابراین برای او مهم است که ورزش های خاصی را بیشتر از مردان انجام دهد تا از حمله قلبی جلوگیری کند. بوت کمپ بر تمرینات قلبی عروقی متمرکز است، بنابراین برای یک زن بسیار مفید است. تمرینات کافی برای تقویت ظرفیت قلبی انجام می دهد و با موفقیت از حمله قلبی یا سکته جلوگیری می کند. مهم است که برنامه ای را انتخاب کنید که در تمرینات قلبی عروقی تخصص داشته باشد.

بوت کمپ ها به ندرت از هر نوع تجهیزات یا ماشین آلات استفاده می کنند. این برنامه ها به طور موثر از وزن بدن برای کاهش چربی و تقویت عضلات استفاده می کنند. ورزش هایی که شامل وزنه زدن هستند از نظر علمی ثابت شده است که تراکم استخوان را در زنان افزایش می دهد. زنان به دلیل برخی تفاوت های هورمونی در بدنشان در معرض خطر بیشتری نسبت به مردان در ابتلا به پوکی استخوان هستند. با تمرین موثر، یک زن می تواند عضلات و استخوان های خود را تقویت کند و از خط خطر دور بماند.

خانم‌های حرفه‌ای پرمشغله در یک دفتر یا خانمی که در خانه می‌مانند، هر دو به سختی وقت خود را به آنها اختصاص می‌دهند، مخصوصاً در زمینه تناسب اندام. یک تمرین متوسط ​​در باشگاه زمان بیشتری را صرف می کند و به سرعت نتیجه نمی دهد. اما در یک بوت کمپ، این خانم به ورزش کردن عادت می‌کند و به او آموزش می‌دهند که چگونه یک تمرین کامل بدن را در کمتر از 45 دقیقه در روز انجام دهد. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود و همچنین کارآمدتر از سبک تمرین سنتی است که در باشگاه آموزش داده می شود. یک برنامه تناسب اندام که مخصوص خانم ها طراحی شده بهترین انتخاب برای خانم هایی است که می خواهند اندام اضافی خود را از دست بدهند و خوش اندام شوند.