کلاسهای یوگا در سالن بدنسازی به مدت 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که می خواهند سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود را متمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که می خواهند این رشته را به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود اتخاذ کنند مفید است.

یافتن سبک مناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

این می تواند خواندن عظیمی از انواع مختلف یوگا و تلاش برای یافتن اینکه چه چیزی را امتحان کند باشد. حتی ممکن است ایده خوبی باشد که انواع مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. موارد زیر نه شکل متداول از رشته های یوگی است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. کار با لوازم جانبی ، از جمله یوگا و پتو ، می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. معمولاً این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان معمولاً توضیح می دهند که چگونه حرکات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حالت های معمول در یوگای Lyengar آشنا نیستید ، بهتر است دوره های مبتدی را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرین است. هاتا اساس یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت چند تنفس را نگه می دارد در حالی که شما بر وضعیت خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر همان روال را دوست دارید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه ویژه از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. هنگامی که این کار را چند بار انجام می دهید ، می دانید وقتی فرش را کش می دهید باید چه کار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای سفر آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین استراحت کنید و در صورت لزوم آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار سریع باشد. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، ممکن است این سبک خوبی باشد. این شامل اتصال تنفس و حرکت به یکدیگر در یک سری پیوسته از حالت هایی است که مدت زیادی دوام نمی آورند. وینیاسا می تواند بسیار رقصنده باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت ژست را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای مدتی طولانی در حرکتهای آهسته باقی می مانند تا سیستم عصبی بدن شما را لمس کرده و به آرامش عمیق شما کمک کنند. غالباً از بلوک ها به عنوان پشتیبان برای حمایت از اعضای بدن در حرکات خاص استفاده می شود. ممکن است احساس کنید کار چندانی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که روزهای بهبودی خود را پس از تمرین می گذرانند بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر دوست دارید کارهای روزمره با دستورالعمل های دقیق انجام شود ، یوگای اشتانگا می تواند بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس از همان حالت های متوالی جداگانه در یک مجموعه شش تایی تشکیل شده است. از طریق هر حالت ، شما با تنفس و حرکت خود هماهنگ می شوید تا در کنار احساس سوزش در عضلات داخلی ، یک جریان قوی ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد حرکات ورزشی صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر دارای توالی خودآزمایی هستند و فقط در صورت نیاز راهنمایی می خواهند.

یوگا کندالینی

یوگای کوندالینی با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس های ترکیبی با تمرینات بدنی مکرر است. آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن نیز بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی دفن شده را در درون خود آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرینات یوگای داغ بیکرام در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا داغ به یک سکانس یکسان از بیست و شش موقعیت متصل نیست و می تواند چندین حالت را به روش های مختلف شامل شود. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر ژست عمیق تر حرکت کنید و اگر مراقب نباشید باعث کشش بیش از حد می شود. این دوره شما را بسیار عرق می کند و مطالبه می کند ، بنابراین حتماً از سطح مبتدی شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تأکید بر بافتهای همبند عمیق تر است. اول از همه ، شما به بدن خود اجازه می دهید تا به جای قرار گرفتن در حالت آرامش ، حالت خود را حفظ کند. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، امکان ارتجاعی را نیز فراهم می آورد.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها مزایایی هستند که باید در انتظار آنها باشید اگر با یک برنامه معمول یوگا شروع کنید و به طور مداوم به آن پایبند باشید. علم در حال درک این است که یوگا چگونه بر بهبود سلامت شما ، تسکین درد و تخریب ذهن و بدن شما تأثیر می گذارد.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گام در ترکیب برنامه های ورزشی و تغییر در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک بار تمرین یوگا ، ممکن است از نظر قوای جسمی و روحی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات مشابه باشید.

از وب سایت ما دیدن کنید: https://fitnessfor10.com/ و مکانی در نزدیکی خود و یک کلاس یوگا پیدا کنید که به بهترین وجه مناسب نیازهای تناسب اندام شما باشد.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید