کتاب های محبوب سلامت و تناسب اندام آنلاین

سلامتی و تناسب اندام در اولویت همه افراد است. پس چه اتفاقی می‌افتد که عشق کتاب شما با عجایب تناسب اندام در شما متحد شود؟ جادو اتفاق می افتد! وقتی یکی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دست دارید، در یک پتو در گوشه‌ی تخت خود حلقه بزنید، لذت بی‌نظیر است. کتابی که درست به روشی که شما می خواهید نوشته شده است تا راه های تناسب اندام و سالم ماندن را با رعایت یک رژیم غذایی خوب به شما آموزش دهد. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که کسی به شما بگوید دقیقاً چگونه کارهای درست را انجام دهید؟

در زیر کتاب‌های محبوب سلامتی و تناسب اندام را بیابید که ممکن است به شما کمک کند رژیم غذایی و وزن خود را در حد محدود نگه دارید.

کتاب آشپزی VB6 اثر مارک بیتمن

این نسخه ویژه است زیرا حاوی دستور العمل هایی برای حدود 350 وعده غذایی سالم و خوشمزه وگان است. برنامه رژیم غذایی VB6 یکی از پرفروش ترین ها است و به شما کمک می کند تا شش بعد از ظهر گیاهخوار بمانید. از وگانیسم پاره وقت پیروی کنید که روشی هوشمندانه برای کنترل وزن و دوستدار غذا است. این رژیم آسان است و می تواند برای یک عمر باقی بماند. خود وعده غذایی چالش برانگیز صبحانه مملو از اسموتی های بدون لبنیات، غلات داغ، خوراکی های مناسب برانچ و تاپرهای نان تست است. ناهارها شامل ساندویچ، غلات، حبوبات، سوپ‌های مقوی و پاستا می‌شود و دستور العمل‌های میان‌وعده بهترین انتخاب بعدازظهر برای جلوگیری از هوس‌های ماشین‌های خودکار است. اگر نمی خواهید وعده های غذایی وگان شما خسته کننده به نظر برسند یا نمی خواهید غذای مورد علاقه خود را رها کنید، این کتاب می تواند به شما کمک کند تا غذای خود را از دید جدیدی ببینید.

The Whole30: راهنمای 30 روزه برای سلامت کامل و آزادی غذا نوشته ملیسا و دالاس هارتویگ

این یک کتاب راهنمای دستور العمل و گام به گام است که به مردم کمک می کند تا زندگی خود را تنها در یک ماه تغییر دهند. فقط با بهبود کیفیت خواب، تقویت خلق و خو، افزایش سطح انرژی و عزت نفس خود، برای کاهش وزن بدون دردسر از آن استفاده کنید. برخی از مراحل اولیه را دنبال کنید تا عادات ناسالم خود را ترک کنید، هضم غذا را تنظیم کنید، هوس ها را کاهش دهید و سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید. همچنین شامل داستان های موفقیت در زندگی واقعی، لیست گسترده ای از سوالات متداول و منابع جامعه برای شروع سفر به سمت آزادی غذا است.

چگونه بمیریم: غذاهایی را کشف کنید که از نظر علمی برای پیشگیری و معکوس کردن بیماری ها اثبات شده است نوشته مایکل گرگر

این حقایق علمی پیشگامانه مربوط به رژیم غذایی را ارائه می دهد که ممکن است از علل مرگ و میر ناشی از بیماری جلوگیری کرده و معکوس کند. نویسنده 15 دلیل اصلی مرگ های زودرس را بررسی می کند که شامل بیماری های قلبی، دیابت، سرطان، فشار خون بالا و موارد دیگر می شود. او توضیح می‌دهد که چگونه ایجاد سبک زندگی و مداخلات تغذیه‌ای می‌تواند به ما کمک کند از رویکردهای دارویی و جراحی برای زندگی سالم‌تر جلوگیری کنیم. آیا می دانستید که چای هیبیسکوس بهتر از داروهای فشار خون در مبارزه با فشار خون بالا عمل می کند. نوشیدن قهوه می تواند بیماری های کبدی را از بین ببرد و با مصرف سویا از سینه جلوگیری شود. نویسنده چک لیستی از 12 ماده غذایی که هر روز برای فرار از بیماری های کشنده مصرف می شود تهیه می کند.

همیشه گرسنه؟ هوس ها را غلبه کنید، سلول های چربی خود را دوباره آموزش دهید و برای همیشه وزن کم کنید نوشته دیوید لودویگ

در این کتاب نویسنده با نکاتی در مورد کاهش و کنترل وزن بدون گرسنگی آماده است. خوردن مقدار زیادی چربی سرعت متابولیسم بدن را کاهش می دهد. با اعتقاد به فلسفه «کمتر بخور، بیشتر کار کن»، برنامه ارائه شده در اینجا دلایل افزایش وزن را هدف قرار می دهد و در عین حال رژیمی را تجویز می کند که سطح انسولین بدن را کاهش می دهد. این امر باعث می‌شود سلول‌های چربی کالری اضافی را به داخل بدن برگردانند و گرسنگی در نهایت کاهش می‌یابد و متابولیسم را تسریع می‌کند و وزن را کاهش می‌دهد.

به یک ماشین چربی سوز تبدیل شوید: رژیم 12 هفته ای مایک برلند

این یکی از پرفروش ترین کتاب های سلامت و تناسب اندام است. این از یک روش تایید شده توسط پزشک برای خوردن و ورزش پیروی می کند تا شما را از یک دستگاه ذخیره چربی به یک دستگاه چربی سوز تبدیل کند. این حماسه افسانه هایی را که مانع از دستیابی شما به اهداف تناسب اندام می شود را از بین می برد و در نتیجه دید شما را تغییر می دهد.

برای خرید کتاب به نزدیکترین کتابفروشی مراجعه کنید تا مطالعه کنید. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید خرید آسان‌تری داشته باشید، به هر کتابفروشی آنلاین بروید و همه آن‌ها را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید.