کاهش وزن سریع و ایمن – آیا ممکن است؟

بنابراین شما به دنبال روشی برای کاهش وزن سریع و ایمن هستید یا شاید فقط به این فکر کنید که آیا چنین چیزی وجود دارد یا خیر. در این مقاله، در مورد اینکه آیا کاهش وزن سریع و ایمن امکان پذیر است یا خیر و اینکه چه چیزی به عنوان یک هدف کاهش وزن واقعی در نظر گرفته می شود، بحث خواهیم کرد.

بیایید به تعقیب و گریز ادامه دهیم. آیا کاهش وزن سریع و ایمن حتی امکان پذیر است؟

پاسخ ساده این است که بستگی به منظور شما از سریع دارد. وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، تعیین اهداف واقع بینانه و دست یافتنی مهم است. سریعترین چیزی که می توانید وزن کم کنید تقریباً 1 پوند در روز است. هر چیزی بیش از این تقریباً بدون جراحی غیرممکن است. حتی یک پوند در روز یک هدف کاهش وزن بسیار سریع است. اهداف کاهش وزن معمولی بیشتر در محدوده 1 تا 3 پوند در هفته است.

با واقع بینانه نگه داشتن انتظارات خود، ایده بهتری خواهید داشت که از برنامه کاهش وزن خود چه انتظاراتی دارید. رژیم‌های غذایی زیادی وجود دارند که کار می‌کنند و به کاهش وزن سریع کمک می‌کنند، اما هیچ کدام از آنها نمی‌توانند جادویی داشته باشند. با بالا نگذارید، می‌توانید به برنامه پایبند باشید و ببینید که برای شما کار می‌کند، حتی اگر بیشتر از آنچه می‌خواهید طول بکشد.

بزرگترین اشکال برای هر برنامه کاهش وزن سریع در دراز مدت است. خیلی سخت است که هم وزن خود را به سرعت کاهش دهید و هم به حفظ آن ادامه دهید. برخی از برنامه ها، مانند کاهش چربی Secret 2 و رژیم Adkins این را در نظر می گیرند و برای کاهش وزن کوتاه مدت و بلند مدت مناسب هستند.

در مورد ایمنی، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برنامه های غذایی خود را با پزشک خود در میان بگذارید. او می تواند به شما بگوید که آیا آنچه در ذهن دارید برای شما بی خطر است یا خیر. همه برنامه های غذایی برای همه مناسب نیستند. اگر شرایط پزشکی دارید، این می تواند بر فاکتور ایمنی هر رژیم غذایی نیز تأثیر بگذارد. ایمن بازی کنید و با پزشک خانواده خود قرار ملاقات بگذارید تا مطمئن شوید که در مسیر درست هستید.

بسیاری از برنامه های رژیم کاهش وزن سریع عوارض جانبی ایجاد می کنند. اگر برنامه ای را انتخاب کنید که مصرف غذای شما را به شدت محدود می کند، می توانید انتظار داشته باشید که سرگیجه، خستگی و غش داشته باشید. هر عملی که در بدن شما انجام می شود به نوعی واکنشی را برانگیخته می کند. تغییرات ناگهانی در رژیم غذایی و سطح فعالیت شما می تواند باعث شود بدن شما واکنش بدی نشان دهد. گاهی اوقات این حالت موقتی است مانند دردهای عضلانی ناشی از افزایش فعالیت. مواقع دیگر این می تواند هشداری باشد مبنی بر اینکه برنامه رژیم غذایی برای شما جواب نمی دهد. در صورت شک از پزشک خود بپرسید.