کاهش وزن دختران نوجوان – چند نکته برای کاهش وزن که باید بدانید

دختران نوجوان نسبت به رشد و وزن خود بیش از حد آگاه هستند. کاهش وزن و افزایش وزن دختران نوجوان بخشی از رشد و تکامل طبیعی است. هورمون‌های غیرفعال قبلی در حال افزایش هستند. هیچ استاندارد یا الگوی تنظیمی برای نظارت بر رشد در دوران نوجوانی وجود ندارد. بدن هر نوجوانی به روش های منحصر به فردی رشد می کند.

به عنوان یک دختر نوجوان، هدف خود را پاریس هیلتون یا میلا جووویچ قرار ندهید. آنها به دلیل ساختار بدنی خود چنین هستند. برای بزرگسالی سالم باید در دوران نوجوانی رشد طبیعی داشته باشید. قطع گروه های غذایی خاص شما را از مواد مغذی ضروری محروم می کند. کمبود مواد مغذی ضروری منجر به عوارض زیادی می شود.

اگر احساس می کنید اضافه وزن دارید، با پزشک خود مشورت کنید. آنها می توانند قضاوت کنند که آیا وزن شما بیش از حد است یا خیر و آیا نیاز به کاهش وزن دارید. برنامه های رژیم غذایی برای کاهش وزن برای هر کسی باید به دقت مدیریت شود، بیشتر در مورد نوجوانانی که نیازهای بدنی رو به رشد خود دارند. نظارت حرفه ای در برنامه های کاهش وزن دختران نوجوان مطلوب است.

اگر تصمیم به کاهش وزن دارید، به یاد داشته باشید که هیچ راه‌حل کوتاهی یا راه‌حل فوری وجود ندارد. رژیم های غذایی مد روز و روزه گرفتن برای کاهش وزن دختران نوجوان به هیچ وجه توصیه نمی شود. روزه بدن در حال رشد را از غذای بسیار مورد نیاز برای انرژی محروم می کند و بدن بافت های خود را روشن می کند. شیره های گوارشی تولید شده توسط معده به اسیدهای مضر تبدیل می شوند.

کنترل دقیق کالری دریافتی برای مطابقت با میزان سوزاندن شما بهترین روش برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود. متخصصان تغذیه یا پزشکان تکنیک ها و دانش لازم را برای محاسبه توده بدون چربی بدن (وزن خالی استخوان ها، ماهیچه ها، اندام ها و بافت ها)، میزان متابولیک پایه (میزان کالری سوزی بدن شما در حالت استراحت) و غیره و محاسبه کالری دارند. مصرف برای کاهش وزن دختران نوجوان

اگر احساس می کنید که وزن شما بیش از حد نیست و نیازی به نظارت حرفه ای ندارید، روال هایی وجود دارد که می تواند به کاهش وزن دختران نوجوان کمک کند. همیشه به یاد داشته باشید که کاهش وزن دختران نوجوان یک شبه امکان پذیر نیست و نیاز به صبر و پشتکار دارد.

1. قبل از هر چیز، باید زمان صرف غذا را تنظیم کنید. غذا خوردن در فواصل منظم بدن را سیر نگه می دارد و هوس را کاهش می دهد. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید و به آن برنامه ها پایبند باشید. هنگامی که بدن شما با برنامه های تنظیم شده تنظیم شد، فقط در زمان های برنامه ریزی شده از شما غذا می خواهد. شما می توانید آنچه را که در رژیم غذایی کاهش وزن دختران نوجوان خود تنظیم کرده اید، بخورید. بدن بی‌موقع هوس غذا نمی‌کند و وسوسه نمی‌شود که فست فود یا فست فود بخورید.

2. ثانیاً با توجه به برنامه کاهش وزن خود سالم غذا بخورید. دور بمان از:

– غذاهای فرآوری شده، کنسرو گوشت و ماهی، آماده برای خوردن وعده های غذایی

– اقلام پخته و سرخ شده، کلوچه، آجیل خمیر

– نوشیدنی های پر کالری، کافئین دار و گازدار، نوشیدنی های شیرین

– گوشت پرچرب، استیک، ژامبون

3. در هر وعده غذایی از سالادهای متشکل از سبزیجات برگ دار و ریشه هایی مانند هویج و شلغم استفاده کنید. اینها سیر کننده هستند و به شما کمک می کنند تا مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی را مصرف کنید.

4. فعالیت های بدنی به شما کمک می کند تا کالری زیادی بسوزانید. به جای استفاده از ماشین یا تاکسی، اگر فاصله زیاد نیست و منطقه از سرقت و تصادف در امان است، پیاده روی کنید. تا جایی که ممکن است به جای آسانسور از پله استفاده کنید تا در تلاش برای کاهش وزن دختران نوجوان خود به موفقیت برسید.