کاهش وزن – بهترین و بدترین اقداماتی که برای شروع برنامه غذایی خود باید بردارید

اگر در حال حاضر در یک برنامه غذایی سالم هستید، یک چیز وجود دارد که می توانید از آن مطمئن باشید: بایدها و نبایدهای اصلی وجود دارد. افراد زیادی عادت می‌کنند به یک جنبه از برنامه نگاه کنند و منحصراً روی آن تمرکز کنند. به عنوان مثال، ممکن است کالری باشد، بنابراین آنها در مورد کالری دریافتی خود فکر می کنند و این تمرکز اصلی آنها می شود. آنها به خوردن کربوهیدرات کم نگاه می کنند و کربوهیدرات ها تمرکز اصلی آنها در 24 ساعت شبانه روز است.

بسیار مهم است که تصویر بزرگ اینجا را از دست ندهید. یک قدم به عقب بردارید و به بهترین و بدترین گام هایی که می توانید در برنامه غذایی خود بردارید نگاه کنید…

بهترین ها: سبزیجات بیشتری بخورید. در مورد آن هیچ تردیدی نیست؛ شما باید سبزیجات بیشتری بخورید هر محصول تازه ای جواب می دهد. آن را وارد کنید – هر چه بیشتر، بهتر.

بدترین: کالری خود را بنوشید. یکی از نکاتی که باید روی اجتناب از آن تمرکز کنید، نوشیدن کالری است. وقتی کالری های خود را می نوشید، همان فواید سیری را که اگر آنها را بخورید، دریافت نمی کنید. بنابراین ممکن است متوجه شوید که کالری بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بودید مصرف می کنید. روی کالری غذا تمرکز کنید و آب بنوشید. تنها استثناء در این مورد، شیک پودر پروتئین است.

بهترین: پروتئین بیشتری اضافه کنید. در مورد پودر پروتئین صحبت کنید، روی گنجاندن پروتئین بیشتر در رژیم غذایی خود تمرکز کنید. بسیاری از مردم به اندازه کافی غذا نمی خورند، بنابراین بیشتر به شما کمک می کند. مرغ، ماهی، بوقلمون، استیک بدون چربی، تخم مرغ، پودر پروتئین – همه منابع عالی هستند.

بدترین: رفتن به Extremes. گام دیگری که می توانید بردارید این است که اطمینان حاصل کنید که افراط نکنید. از خوردن یک برنامه غذایی با کالری بسیار کم خودداری کنید زیرا این فقط منجر به متابولیسم کند و کاهش چربی متوقف می شود.

از حذف تمام کربوهیدرات ها یا چربی ها از برنامه غذایی خود اجتناب کنید – شما به آن مواد مغذی نیاز دارید. تعادل بسیار مهم است.

بهترین: چربی های امگا 3 بیشتری بخورید. دریافت مقدار کافی اسیدهای چرب امگا 3 ضروری است و این یکی دیگر از زمینه هایی است که بسیاری از افراد در آن دچار کمبود می شوند. اسیدهای چرب امگا 3 یکی از سالم‌ترین مواد مغذی هستند که می‌توانید بخورید، بنابراین مراقب مصرف آن‌ها باشید. سالمون، بذر کتان و گردو همگی انتخاب های عالی هستند.

بدترین: ارزش غذایی را فراموش کنید. در نهایت، مطمئن شوید که آنقدر درگیر تماشای اعداد کالری نمی شوید که فراموش می کنید ارزش غذایی واقعی غذایی را که انتخاب می کنید در نظر بگیرید. آیا غذا حاوی مواد مغذی کافی برای مثال است یا اینکه غذا کالری خالی در نظر گرفته می شود؟ رژیم غذایی پر از غذاهای فرآوری شده هرگز گزینه خوبی نخواهد بود.

اگر این نکات را در ذهن داشته باشید، باید سالم‌تر از همیشه غذا بخورید.