کاهش وزن: برنامه ریزی ایمن و موثر برای کاهش وزن طولانی مدت

مقاله زیر یکی از مجموعه مقالاتی است که بر روی بهبود خود، انگیزش و توانمندسازی تمرکز دارد. این بر اساس تحقیقات انجام شده بیش از بیست سال به عنوان یک مربی شخصی و تجاری است. این مقاله خود بهبودی در پاسخ به سوالاتی نوشته شده است که در مورد ورزش، حفظ تناسب اندام، کاهش وزن و کاهش وزن طولانی مدت و همچنین به چالش های رایجی که مردم با این موضوع دارند رسیدگی کند. من صمیمانه امیدوارم که اطلاعات ارزشمند زیر را بیابید.

کاهش وزن: برنامه ریزی ایمن و موثر برای کاهش وزن طولانی مدت

وقتی به آن فکر می کنید کاملا طبیعی برنامه های کاهش وزن، آیا فکر می کنید این دقیقاً همان چیزی است که من می خواهم اما به نظر خیلی خوب است که درست باشد. آیا می توان بدون آن چربی را کاهش داد، وزن کم کرد و ظاهر و احساسی کاملاً عالی داشت

  • پیروی از آخرین روندهای رژیم غذایی
  • مجبور شدن به یک رژیم غذایی غیر طبیعی
  • مصرف داروهای خطرناک

آره! نه تنها ممکن است، بلکه تنها راه برای اطمینان از کاهش وزن طولانی مدت ایمن و موثر، داشتن یک برنامه است.

شما باید چند هدف، اهداف واقع بینانه تعیین کنید و آنها را از سر گذرانید. بله، استقامت و صبر می خواهد، اما شما می دانید که به خوبی من ارزش آن را خواهد داشت. جایگزین این است که ما به کاهش وزنی که در پی آن هستیم دست یابیم و در نهایت بدبخت تر از آنچه در ابتدا بودیم باشیم.

چیزی به نام کاهش وزن سریع وجود ندارد. شما نمی توانید یک قرص بخورید و در عرض چند هفته از شر تمام وزن اضافی و رسوبات چربی خلاص شوید. بدن ما فقط به این شکل کار نمی کند.

به منظور کمک به کاهش وزن موثر و ایمن، برای داشتن یک برنامه کاهش وزن طولانی مدت خوب، لطفا موارد زیر را در نظر بگیرید…

ورزش

ایده نیاز به ورزش برای حفظ یک سبک زندگی سالم مطمئناً جدید نیست، اما ورزش احتمالاً مهمترین پیش بینی کننده موفقیت شما در کاهش وزن طولانی مدت و حفظ وزن است. برای اینکه ورزش در کاهش وزن مفید باشد، باید حداقل 5 جلسه 30 دقیقه ای در هفته انجام دهید.

خبر خوب، تا جایی که به من مربوط می شود، این است که تحقیقات اخیر نشان داده است که سه جلسه 10 دقیقه ای در روز به اندازه یک جلسه 30 دقیقه ای است. این خبر خوبی برای من است زیرا من فواید ورزش را دوست دارم اما می تواند بسیار خسته کننده باشد. به همین دلیل است که من تعداد جلسات کوتاه را به جای یک جلسه طولانی ترجیح می دهم.

هدف از ورزش برای کاهش وزن سوزاندن کالری بیشتر است، اگرچه ورزش فواید بسیار دیگری نیز دارد. اینکه چه مقدار کالری می سوزانید به دفعات، مدت و شدت فعالیت های شما بستگی دارد.

اگرچه تمرینات هوازی برنامه ریزی شده منظم برای کاهش چربی بهترین هستند، هر گونه فعالیت بدنی اضافی به سوزاندن کالری کمک می کند. و از آنجایی که فعالیت‌های مرتبط با سبک زندگی ممکن است راحت‌تر در روز شما جا بیفتند، به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید تلاش فیزیکی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، به جای سوار شدن به ماشین، اکنون به سمت مغازه ها و سوپرمارکت های محلی می روم. جدای از پیاده‌روی واقعی، حمل کیسه‌ها از تپه به سمت خانه‌مان سودمند است. باید اعتراف کنم، با این حال، پیاده روی به خانه مطمئناً آنقدر سریع نیست.

روی سلامتی و تندرستی تمرکز کنید نه لاغر شدن.

بسیاری از افراد زمانی در کاهش وزن درازمدت موفق‌تر می‌شوند که انگیزه‌شان از لاغرتر شدن به میل به سالم‌تر شدن تغییر کند. طرز فکر خود را تغییر دهید و به جای نگرانی در مورد غذاهایی که بر وزن بدن شما تأثیر می گذارد، به فکر انتخاب غذاهایی باشید که به سلامت بدن شما کمک می کند. در واقع کل سبک زندگی خود را از منظر سالم بودن و سالم ماندن در نظر بگیرید.

بنابراین، ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟

تنوع. برای کمک به سطوح صبر و استقامت، برای کمک به دستیابی به اهداف خود، مطمئن شوید که تنوع کافی در رژیم غذایی جدید خود دارید. اگر به درستی فکر کنید، تنوع نیز سطح تغذیه و طعم را حفظ می کند.

اتخاذ یک رژیم غذایی جدید که باعث کاهش وزن می شود باید شامل کاهش کل کالری دریافتی شما باشد. اما کاهش کالری به معنای کنار گذاشتن سلیقه یا رضایت نیست. یکی از راه هایی که می توانید کالری دریافتی خود را کاهش دهید، مصرف بیشتر غذاهای گیاهی – میوه ها، سبزیجات و غلات کامل است. برای تنوع تلاش کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند بدون اینکه از طعم و مزه یا تغذیه دست بکشید.

قرص های کاهش وزن

اگر به دنبال قرص های کاهش وزن هستید، قرص هایی را که به عنوان «چربی سوز» یا مزخرفات دیگر از این نوع تبلیغ می شوند، امتحان نکنید. عصاره های گیاهی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند احساس گرسنگی را کاهش داده و مقداری از چربی موجود در وعده های غذایی خود را جذب کنید تا از یک رویکرد آرام تر و حفظ نگرش مثبت بهره مند شوید.

این امری حیاتی است.

یک نگرش مثبت خوب برای موفقیت شما ضروری است. یک نگرش مثبت به شما کمک می کند تا صبر داشته باشید، پشتکار داشته باشید و برای دیدن نتایج سریع فشار نیاورید. مطمئناً نتایج سریع ممکن است، اما، بدون برنامه ریزی طولانی مدت کاهش وزن، کاهش وزن سریع تنها منجر به بازگرداندن تمام چربی و سپس مقداری بدبختی بیشتر خواهد شد.

یافتن روش‌های معقول، ایمن و طولانی‌مدت کاهش وزن و حفظ وزن مستلزم تحقیقات زیادی است که ما انجام داده‌ایم و به انجام آن ادامه می‌دهیم تا بتوانیم این مقالات آموزنده و انگیزشی را برای کمک به شما در حرکت رو به جلو و تحقق اهداف و آرزوهای شخصی خود ارائه دهیم. حتی اگر سال‌ها اضافه وزن داشته باشید یا تناسب اندام نداشته باشید