کاهش وزن برای مردان – چگونه به درستی BMI (شاخص توده بدن) خود را بدست آوریم!

اصطلاح “رژیم غذایی” هرگز روی مردان به این خوبی عمل نکرده است. تحقیقات نشان داده است که این به معنای زنانگی و منفی نگری است، به همین دلیل است که تولید کنندگان محصولات کاهش وزن را برای مردان به روشی بسیار متفاوت از بازار کاهش وزن برای زنان هدف قرار می دهند.

در اصل موضوعی تقریباً «تابو» در میان مردان، مخاطبان مرد اخیراً شروع به باز کردن مشکلات وزن خود کرده اند و به طور مثبت بر تغییر عادات غذایی و سبک زندگی روزانه خود تمرکز کرده اند.

برای اینکه مردان واقعاً بخواهند پوند را کم کنند، مهمترین قدم اول محاسبه BMI – نشانگر توده بدن – با تقسیم وزن (به کیلوگرم) بر قد (به متر) به مجذور قد است.

در حالت ایده آل، شما باید توده بدنی بین 18.4 تا 24.8 را هدف قرار دهید.

با این حال، ممکن است درصد بالایی از عضله داشته باشید و BMI شما بدون اینکه واقعاً اضافه وزن داشته باشید، بالاتر باشد. بنابراین، دور کمر خود را اندازه بگیرید تا ببینید آیا نیاز به کاهش چند پوندی دارید یا خیر.

اندازه گیری 37 اینچ (94 سانتی متر) به معنای افزایش خطر ابتلا به مشکلات سلامتی است، در حالی که 40 اینچ (102 سانتی متر) نشان دهنده خطر بالای سلامتی است.

توده بدن ایده آل بین 20 تا 39 سال باید بین 9 تا 20 سال باشد، بین 40 تا 59 سال باید 12 تا 22 درصد را هدف قرار دهید، در حالی که بین 60 تا 79 سال توده بدنی 13 تا 25 درصد سالم ترین است.

بیشتر باشگاه‌ها می‌توانند چربی بدن شما را زمانی که احساس کنند درست نیست اندازه‌گیری کنند.

هنگامی که BMI خود را بدست آورید، اساسا مهمترین قدم اول را برای رسیدگی به مشکل وزن خود برداشته اید.

چه می خواهید عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، یا اینکه مشکل وزن شما جدی تر است و از چاقی رنج می برید، از همان قدم اول با تمرکز بر BMI خود با برنامه تمرینی کاهش وزن خود به این خطر سلامتی رسیدگی کنید. راه مثبت

رژیم لاغری سریع