کاهش وزن با 2 خوراکی که فقط 88 سنت هزینه دارد

اگر در مورد رژیم غذایی خود بی اطلاع هستید، من 2 غذای ارزان را به شما می دهم که تقریباً کاهش وزن شما را تضمین می کند … اگر آنها را هر روز بخورید. بنابراین، اگر می توانید روزانه 88 سنت را بپردازید و ذهنی باز دارید، در عرض 4 روز از کاهش پوندتان می خواهم.

این 2 غذا در واقع در یک قوطی وجود دارند و برای شما مفید هستند. بیشتر چیزهای موجود در قوطی ها برای شما سالم نیستند. به هر حال من یک چالش 4 روزه برای شما دارم. این بسیار ساده است و به شما ثابت می کند که با خوردن این 2 ماده غذایی روزانه وزن کم خواهید کرد. چالش اینجاست.

به وال مارت یا هر جایی که غذای خود را از آن تهیه می کنید بروید. من از وال مارت به عنوان مثال استفاده می کنم زیرا غذای خود را از آنجا تهیه می کنم. حالا از راهرویی که لوبیا در آن است پایین بروید. تا اینجا خوبیم؟ عالی. اکنون 4 قوطی لوبیا سیاه “ارزش عالی” و 4 قوطی نخود سیاه چشم “ارزش عالی” را بردارید. قیمت هر قوطی 44 سنت است. قرار است تا 4 روز آینده از هر قوطی 1 قوطی بخورید. من به شما 4 دلیل می آورم که چرا این 2 غذا برای کاهش وزن عالی هستند.

دلیل اول این است که آنها سرشار از فیبر هستند. یک قوطی لوبیا سیاه حاوی 25 گرم فیبر است. این مقدار توصیه شده ای است که هر فرد باید در روز داشته باشد… و این مقدار فقط در 1 قوطی لوبیا سیاه است. چقدر عالیه!

اکثر آمریکایی ها خوش شانس هستند که 12 گرم فیبر در روز دریافت می کنند. برای روشن شدن… مصرف زیاد فیبر تقریباً شما را مجبور به کاهش وزن می کند. این دانش تقریباً رایج این روزها است. قوطی نخود سیاه چشم حاوی 17.5 گرم فیبر است. بنابراین بین آنها، شما بیش از 40 گرم فیبر در روز دریافت خواهید کرد. کامل!

دلیل دوم اینکه اینها برای کاهش وزن عالی هستند این است که پروتئین بالایی دارند. یک قوطی لوبیا سیاه 25 گرم پروتئین دارد. قوطی نخود سیاه چشم 35 گرم پروتئین دارد. جمعا 60 گرم بیش از نیمی از چیزی که هر روز نیاز دارید.

تا به حال، باید بدانید که رژیم های غذایی با پروتئین بالا و کربوهیدرات کم برای کاهش وزن موثر هستند. گاهی اوقات ماندن در طولانی مدت با آنها سخت است، اما من از شما نمی‌خواهم که رژیم غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات را به شدت دنبال کنید. تمام کاری که من با این 2 غذا انجام می دهم این است که شما را در مسیر درست راحت کنم.

دلیل سومی که نخود سیاه و لوبیا سیاه برای کاهش وزن عالی هستند این است که کربوهیدرات و کالری کمی دارند. اگر به پشت قوطی ها نگاه کنید، خواهید دید که هر وعده 19 یا 20 گرم کربوهیدرات دارد. اما بیشتر آنها فیبر هستند، بنابراین نیازی به شمارش آن گرم نیست. شما در نهایت با یک “خالص” 12-15 کربوهیدرات در هر وعده خواهید داشت. ولی اینو بگیر در این کربوهیدرات های “خالص” 0 گرم شکر وجود دارد. پس زیبا نشسته ای

حالا کالری … برچسب روی این قوطی ها گمراه کننده است. اما آنها در واقع به نفع شما گمراه کننده هستند. برچسب ها در واقع کالری فیبر را شمارش می کنند. شما مجبور نیستید آنها را بشمارید زیرا هضم نمی شوند.

بنابراین یک قوطی کامل لوبیا سیاه تنها ۲۸۵ کالری دارد. قوطی نخود سیاه تنها 385 کالری دارد. با این همه پروتئین و فیبر، بعد از خوردن غذا خیلی گرسنه نخواهید بود. این 2 غذا به حذف تنقلات شما کمک می کند و کالری های بد را از سایر غذاهایی که به طور طبیعی کمتر می خورید را حذف می کند.

دلیل چهارم این است که پختن آنها آسان است. آنها را در یک قابلمه کوچک بریزید و کمتر از 5 دقیقه بپزید. وویلا آنها تمام شده اند. فقط آب را صاف کنید سریع و آسان. همون چیزی که دوست دارم اکنون، در اینجا یک برنامه رژیم غذایی ساده وجود دارد که باید دنبال کنید.

در وعده صبحانه 1/2 قوطی لوبیا سیاه را با 2 تا 3 تخم مرغ همزده بخورید. در صورت لزوم برای طعم، از خامه ترش یا سس باربیکیو استفاده کنید (اگر طعم لوبیا سیاه را دوست ندارید). اما به یاد داشته باشید، نه بیش از حد. فقط یک لمس

در ناهار، سالادی با هر سبزی که می خواهید میل کنید. 1 قوطی ماهی تن پر از آب اضافه کنید و سپس 1 قوطی نخود سیاه را در آنجا بریزید. آن را مخلوط کنید و لذت ببرید. برای شام، یک گوشت بدون چربی و 1/2 قوطی لوبیا سیاه باقی مانده میل کنید.

کاهش وزن به همین سادگی است. به طور جدی، این است. آن را به مدت 4 روز امتحان کنید. در عرض 4 روز مدرکی خواهید داشت که کار می کند.

رژیم لاغری سریع