کاهش وزن با خوردن خیار

آیا واقعاً با خوردن خیار می توان وزن کم کرد؟ این سبزیجات سبز رایج در واقع مکمل مفیدی برای رژیم کاهش وزن شما هستند.

خیار یکی از رایج ترین سبزیجات سالاد است. معمولاً می توانید آنها را در تمام طول سال تهیه کنید. با این حال آنها در ماه مه تا جولای بهترین هستند. بهترین ها برای خوردن، انواع ارگانیک هستند زیرا در این صورت می توانید پوست مغذی و همچنین خود خیار را بخورید. اگر فقط می توانید انواعی را پیدا کنید که به صورت تجاری رشد کرده اند، مراقب باشید که پوست موم شده را جدا کنید، زیرا حاوی آفت کش ها، مواد شیمیایی و موم است.

چگونه خیار به کاهش وزن کمک می کند:

• کالری کم: کالری کمی دارند و محتوای آب بالایی دارند. این بدان معنی است که آنها بدون اضافه کردن کالری شما را سیر می کنند. آنها در واقع یک راه عالی برای کمک به کاهش وزن هستند.

• ادرار آور: به شما کمک می کنند تا آب خود را به دلیل احتباس آب از دست بدهید. این یک مشکل رایج در چاقی است.

• افزایش مایعات: نوشیدن تا حد امکان آب هنگام تلاش برای کاهش وزن ضروری است. این به شما کمک می کند تا احساس سیری بیشتری داشته باشید و شما را تشویق می کند که کمتر غذا بخورید. آب به شما کمک می کند تا سموم را از بدن خود دفع کنید. به علاوه بدن شما برای عملکرد خوب به حداقل 8 لیوان آب نیاز دارد. خیار دارای نسبت زیادی آب است که مصرف مایعات شما را افزایش می دهد.

• فیبر: خیار مانند اکثر سبزیجات فیبر شما را تامین می کند. هنگام کاهش وزن باید سعی کنید یک رژیم غذایی با فیبر بالا داشته باشید. فیبر شما را سیر می کند و شما را تشویق می کند که کمتر غذا بخورید. همچنین به بهبود هضم شما کمک می کند. وقتی غذای خود را بهتر هضم کنید، می توانید وزن کم کنید.

حقایق تغذیه ای: یک خیار 8 ¼ اینچی دارای 2 گرم پروتئین، 11 گرم کربوهیدرات، 1 و نیم گرم فیبر، 5 گرم قند، ویتامین های K، C، B6 و A است. همچنین دارای برگ و پتاسیم است. یک خیار به این اندازه فقط حاوی 45 کالری است و به دلیل آب و فیبر موجود در آن به سیر شدن شما کمک می کند.

انتخاب خیار: انواع مختلفی از خیار وجود دارد و طعم آنها کاملا متفاوت است. بهترین راه برای بدست آوردن انواعی که دوست دارید این است که آنها را در ظروف یا بیرون در حیاط خود پرورش دهید. آنها طعم متمایزی خواهند داشت که کاملاً متفاوت از خیارهای فروشگاهی تا حدودی بی مزه هستند.

• خیار لیمویی: این خیارهای گرد سبز مایل به زرد با طعم ملایم خوب هستند.

• خیار ژاپنی: این نوع خیار نازک طولانی است که طعم ملایمی دارد و برای خوردن در سالاد یا به تنهایی به عنوان سالاد خوب است. آنها معمولاً در بسته بندی سلفون در فروشگاه ها یافت می شوند.

• خیار آمریکایی: انواع زیادی از این خیارها وجود دارد. آنها از اندازه ترشی کوچک گرفته تا ترشی های بزرگتر که برای سالاد ایده آل هستند، متغیر هستند. هیبریدها خیار را به یک سبزی با طعم ملایم تبدیل کرده اند که تلخی گونه های قدیمی را از دست داده است.

نکاتی در مورد غذا خوردن:

• همیشه خیارهای تازه را انتخاب کنید که چروک یا فرورفته نباشند. هر چه بزرگتر می شوند تلخ تر می شوند.

• انتهای خیارها را ببرید و با مالیدن انتهای خیارها به هم کمی نمک به آن بمالید. انجام این کار مقداری از تلخی ها را از بین می برد.

• می توانید خیار را خلال کرده و با کمی سرکه و نمک و فلفل بریزید.

• می توانید آنها را هم ترشی کنید. دستور العمل های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.