کاهش وزن ایمن – در کفش های باله و کفش های پوینت

“بالت از نظر تشریحی نادرست است”. نقل قول از – ویلیام فورسایت، در یک فیلم فوق العاده در مورد شرکت خود.

من در نوجوانی مشکل وزن داشتم. در مدرسه ملی باله کانادا هفته ای یکبار ما را وزن می کردند. وزن ما هفته به هفته به صورت عمومی در اتاق ناهار پست می شد. جمعه‌ها که کلاس من وزن می‌شد، صبحانه را حذف می‌کردیم اما مقدار زیادی قهوه می‌نوشیدیم – تا باعث تحریک ادرار، کاهش آب و کاهش وزن شود. بنابراین ساعت 9:00 بدون تغذیه و کم آبی به کلاس باله رفتیم. برای یک سبک زندگی خوب توصیه نمی شود..

جالب اینجاست که من قبل از رفتن به مدرسه مشکلی با وزن نداشتم. من از بچگی آنقدر لاغر بودم که مادرم انواع و اقسام حقه‌ها و تنبیه‌ها را داشت تا مرا وادار به خوردن کند.

متأسفانه در آن زمان، اطلاعات کمی در مورد متابولیسم و ​​رژیم غذایی خوب وجود داشت. من می دانم که مدرسه اکنون آن را اصلاح کرده است.

با استعدادترین رقصنده مدرسه ما در آن زمان نیز مشکل وزن داشت. او توسط یک معلم روسی مهمان برای یک انفرادی انتخاب شد. او چندین تن وزن کم کرد و عالی رقصید. وقتی او در نمایش مدرسه روی صحنه رفت، مردم پرچ کردند. با رقصیدن او زمان و مکان متوقف شد.

اما پس از رفتن او به روسیه، او دوباره وزن اضافه کرد. سپس چند ماه بعد قرار شد به گروه ملی باله برود. او این کار را نکرد. شنیدیم که او با یک “بیماری گرمسیری” در بیمارستان بستری شد. متعجب؟ به گذشته نگاه می کنم، باور نمی کنم. فکر کنم خودش گرسنه بود خیلی زیاد. فقط تئوری من

حدود یک سال بعد او را در خیابان ملاقات کردم. در حال گذراندن دوره “دیگر هرگز نمی رقصم” بودم. او در یک شرکت تلفن کار می کرد و در واقع به من کمک کرد تا در آنجا شغلی پیدا کنم. (سه ماه دوام آوردم).

بعد از اینکه تمام رابطه‌ام با مدرسه را قطع کردم، به طرز مرموزی وزن کم کردم. مادرم به من می گفت “جمجمه”، من خیلی لاغر بودم.

یک داستان باله معروف که به وزن می پردازد، «رقصیدن روی قبر من» اثر گلسی کرکلند است. این یک فیلم هیجان انگیز برای یک بیو باله، بسیار جذاب است.

این همه به چه معناست؟ اولاً، این بدان معناست که معلمان ما در مورد لاغر بودن و سالم بودن اطلاعات کمی داشتند. اون موقع تقصیر کسی نبود

اما ما در حال حاضر! بنابراین چگونه می توانید در آن اندازه صفر توتو قرار بگیرید؟

لحظه‌ای شگفت‌انگیز را پس از پایان امتحان معلم Cecchetti به یاد می‌آورم. معاینه کننده من مارگارت ساول بود که در آن زمان بسیار ترسیده بود. (و جایی در دهه هشتاد). امتحان من آخرین روز بود – و بعد از اینکه من و شریک امتحانم استودیو را ترک کردیم، خانم سائول بیرون آمد. او به من لبخند زد و گفت: “تو بازوهای چاق داری – مثل کارساوینا. آنها خط درست را می سازند”. (شاگرد و شریک سیچتی با نیجینسکی).

فکر نمی کنم حدود دو هفته است که درست شنیده باشم. کارساوینا؟ تامارا؟

بنابراین، این فقط یک موضوع دیدگاه است.

و – در اصل – چربی شما را چاق نمی کند. کربوهیدرات ها شما را چاق می کنند. به جز ازکیال یا برندهای دیگر نان بدون آرد، نان را فراموش کنید. “کالری خالی” به معنای عدم تغذیه است. افرادی که به گندم حساس هستند یا به گلوتن حساس هستند، با مصرف مایعات دچار افزایش وزن و نفخ می شوند. اکنون یافتن محصولات بدون گلوتن و گندم آسان است.

پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی در گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات، سبزیجات، حبوبات، آجیل، سالاد و میوه ها یافت می شوند. برای شما کافی نیست؟ برای اسیدهای چرب ضروری، روزانه کمی روغن بذر کتان و کمی روغن ماهی فوق‌العاده خالص، مکمل امگا 3 دریافتی شما است.

متأسفانه فرهنگ ما با صنعت رژیم غذایی میلیارد دلاری و صنعت غذاهای فرآوری شده تنظیم شده است. این اغلب منجر به از دست دادن عضله می شود، در حالی که یک رژیم غذایی سالم به رقصنده باله در ساختن توده عضلانی کمک می کند.

باید غذاهای تازه بخورید. اهداف واقع بینانه تعیین کنید. با کفش‌های باله و کفش‌های پوینت خود را از آشغال خارج کنید و سالم باشید – با خوردن غذای واقعی، چربی‌ها و روغن‌های خوب وزن خود را با خیال راحت کاهش دهید و کربوهیدرات‌های خالی را فراموش کنید.