کاهش وزن، ورزش و 5 راه برای تسلط!

گیج کننده است، اینطور نیست؟

رژیم غذایی برای کاهش وزن می تواند مشکل باشد، اما بعد از آن ورزش می آید.

و می دانید که باید این کار را انجام دهید. هر کسی که فکر می کند می تواند بدون ورزش وزن کم کند، اشتباه می کند!

سوال این است که کدام طرح؟

شما در حال تماشای ویدیوها هستید … کمکی نیست!

شما در مورد آن می خوانید… ممکن است سعی کنید هیروگلیف های مصری را نیز بخوانید.

و با این حال می دانید که بدون تمرین بازنده خواهید شد.

از دست دادن درایو، از دست دادن بدن، و از همه مهمتر، شکست دادن این مبارزه.

و شما می خواهید در این مبارزه پیروز شوید، نه اینکه آن را ببازید!

از دست دادن فقط یک گزینه نیست.

پس شما گیر کرده اید. سردرگم. اذیت شده. و احتمالا گرسنه!

شما باید یک برنامه آموزشی انتخاب کنید، اما کدام یک…

بیش از حد ورزش کنید و شروع به صدمه زدن به خودتان خواهید کرد. شما می توانید آسیب وارد کنید و تسلیم خواهید شد.

خیلی کم است و کاهش وزن زیادی برای اندازه گیری وجود ندارد. حتی شروع کردن چه فایده ای داشت؟

و با این حال حرکت مهم است. شما نمی توانید به طور جدی سعی کنید این پوندها را بدون ورزش کاهش دهید.

سعی کردی ازش دوری کنی آنها سعی کردند به یک رژیم غذایی، یک مقدار خواب مناسب پایبند باشند. هک، شما حتی هیپنوتیزم را امتحان کرده اید.

با این حال حرکت کلیدی است که دری را به روی بدنی می گشاید که فقط می توانید رویای آن را داشته باشید. و شما از شکستن آن در ناامید هستید!

و می خواهید اکنون باز شود!

اما سوال آخر این است: شما چه کار می کنید؟

این یکی از بزرگترین مشکلات برنامه های ورزشی است. اطلاعات خیلی زیاد، جهت گیری خیلی کم.

در حالی که گفتن آن آزاردهنده است، اما به آنچه نیاز دارید خلاصه می شود. (ببخشید مبهم هستم).

هر کس متفاوت است. این بدان معناست که هر “بدن” متفاوت است. بنابراین، آنچه برای کسی کار می کند ممکن است همیشه برای شما مفید نباشد.

صرف نظر از تعهد شما به کاهش وزن از نظر غذاهایی که می خورید، ورزش بخشی ضروری از برنامه کاهش وزن شما خواهد بود.

اما هنوز همه چیز گم نشده است…

برای حفظ انگیزه و به حداکثر رساندن پتانسیل خود، نکات زیر را در نظر بگیرید، با این واقعیت شروع کنید که می توانید سعی کنید برنامه تمرینی خود را چهار بار در سال تغییر دهید.

زمان‌های تغییر روتین تمرین خود را با هر تقویمی دنبال کنید تا ایده روشنی از تاریخ شروع و توقف برای یک روال تمرینی خاص داشته باشید.

وزن خود را پیگیری کنید

به عبارت ساده، از نمادی مانند تیک برای نشان دادن روزهایی که در طول دوره تمرین واقعاً ورزش می‌کنید، استفاده کنید. وزن خود را چهار بار در سال پیگیری کنید تا اهداف کاهش وزن خود را پیگیری کنید.

اگر در پایان یک دوره سه ماهه معین هنوز از نتایج کاهش وزن خود راضی نیستید، ابتدا تعیین کنید که آیا روزهای تمرینی بیشتری را در آن دوره از دست داده اید یا خیر.

رژیم لاغری سریع