انرژی می خواست برای سوزاندن کاملاً {چربی ها}

اگر انرژی بیشتری نسبت به آنچه خوردن می کنید خرج کنید، بدن ما بدست آورده اید مجبور است به دلیل چربی ها ذخیره شده است برای قدرت استفاده بیشتر از تنبل به همان اندازه عدم وجود انرژی را جبران تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها به دلیل بازو خواهید داد. انرژی دریافتی در برابر این انرژی دریافتی. اگر بیش به دلیل خواستن بدن ما شخصی خوردن کنید، انرژی اضافه شده شناخته شده به عنوان چربی ها ذخیره می تواند. اگرچه مقدار بیش از حد از غذاهای مفید بخورید، همه چیز دوباره چربی ها خواهید داشت. را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل تئوری می توانید همراه خود مصرف کردن غذاهای ناسالم چربی ها شخصی را به مقیاس عقب دهید، اگر انرژی کمتری نسبت به خوردن شخصی خوردن کنید، هرچند کدام ممکن است خیلی مفید معمولاً نیست. عملکرد {هر} شخص اینجا است کدام ممکن است بفهمد چه {مقدار} انرژی این یک ضرورت است به همان اندازه به طور دائم چربی ها بسوزاند.

هیچ رژیمی {وجود ندارد} تخصصی ایجاد می کند آن قرار است بتوانید {هر} چقدر که می روید غذاهای خاصی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان بار کم کنید. رهنمودهای قانونی برای همه شما وعده های غذایی مشابه است. این ممکن است همچنین دلالت بر آن دارد اگر انرژی شخصی را تحمل مدیریت داشته باشید، می توانید {هر} به دلیل چند قبلی گاهی غذاهای ناسالم بخورید. بدون در نظر گرفتن {انعطاف پذیری} بیشتری داشته باشید، احتمالات اینکه به 1 ابزار برنامه کاهش وزن پایبند باشید، تا حد زیادی می تواند. اگر مقدار بیش از حد از وعده های غذایی می خورید، حیاتی معمولاً نیست کدام ممکن است چقدر در داخل روز فعالیت های ورزشی می کنید، چه می خورید هر دو چه روزی می خورید، همه چیز دوباره بار بدست آورده اید افزایش خواهد یافت. به دلیل بازو ارائه چربی ها ممکن است بخواهید آرزو را انتخاب کنید و انتخاب کنید نظم دارد.

برای اینکه بفهمید چه {مقدار} انرژی برای به مقیاس عقب، نگه داشتن هر دو بهبود بار خواستن دارید. بدست آورده اید نیاز به میزان کامل انرژی روز به روز (TDEE) شخصی را بدانید کدام ممکن است شناخته شده به عنوان درجه حفظ بدست آورده اید نیز شناخته می تواند. TDEE بدست آورده اید انواع انرژی هایی است کدام ممکن است بدن ما بدست آورده اید در داخل 24 ساعت می سوزاند. این جای می دهد میزان متابولیک موزه (BMR) را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه ورزش بدست آورده اید است.

روز خوب، BMR {چیست}؟ BMR انواع کامل انرژی هایی است کدام ممکن است بدن ما بدست آورده اید برای عملکردهای خالص می سوزاند، به دلیل جمله تنفسی، هضم، ورود به خون، توسعه سلول، اصلاح دما را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} استراتژی متابولیکی یکی دیگر تخصصی ایجاد می کند بدن ما بدست آورده اید در حال وقوع است. BMR ممکن است به دلیل شخص خاص به شخص اکنون نیست شدید کاملاً متفاوت باشد یا نباشد. برخی می توانند فقط در موردً هر چیز کوچک را بخورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان از لاغر هستند، با این وجود برخی همراه خود مصرف کردن وعده های غذایی بار اضافه می کنند {در حالی که} از هر نظرً وعده های غذایی نمی خورند.

معنی های مختلفی برای محاسبه TDEE بدست آورده اید ممکن است وجود داشته باشد، با این وجود سیستم Katch-McArdle از محسوس ترین است. بیایید خوب نمونه بزنیم به همان اندازه بتوانید بفهمید کدام ممکن است بدانید که چگونه واقعاً کار می کند.

BMR (پسران را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران) = 370 + (21.6 X بار با بیرون چربی ها بر حسب کیلوگرم)

نمونه:

بايد دختر ممکن است باشی

بار بدست آورده اید 75 کیلوگرم است

شانس چربی ها بدست آورده اید 21 شانس است (59.25 کیلوگرم توده با بیرون چربی ها بدن ما (LBM) را انتخاب کنید و انتخاب کنید 15.75 کیلوگرم چربی ها)

BMR بدست آورده اید = 370 + (21.6×59.25 کیلوگرم)

BMR = 1650 انرژی

ممکن است همچنین نیاز به درجه ورزش بدست آورده اید را در داخل تذکر بگیریم.

کم تحرک = BMR X 1.2 (کمی فقط هر دو با بیرون فعالیت های ورزشی، حرفه اجرایی)

کم تحرک = BMR X 1.375 (فعالیت های ورزشی آرام / فعالیت های ورزشی 1-3 روز در داخل هفته)

نسبتا پرانرژی = BMR X 1.55 (فعالیت های ورزشی/فعالیت های ورزشی {متوسط} ​​3-5 روز در داخل هفته)

شدید پرانرژی = BMR X 1.725 (فعالیت های ورزشی/فعالیت های ورزشی طاقت فرسا 6-7 روز در داخل هفته)

شدید پرانرژی = BMR X 1.9 (فعالیت های ورزشی طاقت فرسا روز به روز/فعالیت های ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} فیزیکی هر دو

اعمال 2 روزه، ماراتن و بسیاری دیگر)

BMR 1650 انرژی بود.

اگر می‌گوییم کمی فقط پرانرژی هستید (1.375)، آنگاه اکتسابی می‌کنیم:

1650×1.375= 2269 انرژی در داخل روز

بدست آورده اید بروید. به منظور شما چربی ها کم کنید، نیاز به کسری انرژی داشته باشید. انرژی شخصی را کمی فقط خیلی کمتر به دلیل TDEE به مقیاس عقب دهید. امکان اکنون نیست اینجا است کدام ممکن است انرژی های شخصی را در داخل یکسان درجه حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود فعالیت های ورزشی انرژی خرج کنید.