چیزهایی که هنگام رژیم گرفتن باید بخورید

افزایش وزن کار آسانی است، اما کاهش وزن می تواند در صبح به شما ستاره ها را نشان دهد. این یک فنجان چای برای همه نیست. شما باید به باشگاه بروید، به طور منظم ورزش کنید، غذای خود را کنترل کنید که بدترین است. شما تمرین می کنید و بعد از آن، هوس غذایی پیدا می کنید، اما فقط می توانید چیزهای انتخابی بخورید. در اینجا چند غذا وجود دارد که می توانید در حین رژیم میل کنید و سیرتان را سیر می کند و هوس شما را سرکوب می کند.

تخم مرغ کامل -تخم مرغ بدون خوردن زیاد بسیار رضایت بخش است، پروتئین و مواد مغذی بالایی دارد و حاوی چربی های سالم است. همچنین به عضله سازی کمک می کند. گرسنگی را می توان با تخم مرغ کامل سیر کرد و همچنین باعث افزایش وزن نمی شود. اگر برای صبحانه تخم مرغ میل کنید، نیازی به میان وعده قبل از ناهار نخواهید داشت. افسانه ای در مورد تخم مرغ وجود دارد که می گوید تخم مرغ باعث افزایش کالری می شود اما اشتباه است. برعکس تخم مرغ کامل کالری بیشتری می سوزاند و هوس غذایی را کاهش می دهد. در حین رژیم می توانید روزانه 2 عدد تخم مرغ مصرف کنید.

سیب – “مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد”. بعلاوه سیب این پتانسیل را دارد که چربی را نیز دور نگه دارد. سیب کالری دارد، اما همچنین سرشار از آب و فیبر است که باعث می شود احساس سیری کنید و همچنین در کاهش احساس گرسنگی موثر است. مقدار پکتین موجود در سیب زیاد است که همراه با آب سلول‌های شما را محدود می‌کند تا سطح خاصی از چربی را جذب کنند. اگر در حال کاهش وزن هستید، بسیاری از پزشکان به شما پیشنهاد می کنند سیب را در رژیم غذایی خود بگنجانید. اگر سیب را یک ساعت قبل از غذا مصرف کنید، متوجه می شوید که مصرف ما را کاهش می دهید.

آووکادو – آووکادو همه کاره است. شما می توانید آنها را در هر زمان با هر چیزی، خواه سالاد یا غذای اصلی میل کنید. آنها سرشار از مواد مغذی و چربی های سالم هستند. آنها همچنین به کاهش چربی ها کمک می کنند، بینایی را بهبود می بخشند و به قلب شما کمک می کنند. همچنین توانایی کاهش هوس غذایی را دارد. در تحقیقات مشخص شده است که آووکادو باعث کاهش کلسترول و کاهش چربی شکم می شود. این غذای مناسب برای مصرف در هنگام کاهش وزن است. شما باید به طور متوسط ​​1 آووکادو در روز مصرف کنید. آووکادو حاوی ویتامین K، ویتامین E، پتاسیم، فولات، ویتامین C، مس، منیزیم و آنتی اکسیدان است.

موز – موز خانه پتاسیم و نشاسته است که به کاهش وزن کمک می کند. بعد از جلسه تمرین، اگر موز مصرف کنید، تمام نیازهای غذایی در آن زمان را برطرف می کند. جدا از فواید رژیمی، موز می تواند مشکلات گوارشی شما را حل کند. آنها فشار خون شما را حفظ می کنند و خطرات بالا یا پایین رفتن آن را از بین می برند. و مطالعات ثابت کرده است که از سکته مغزی در زنان بالای 30 سال نیز جلوگیری می کند.

برنج قهوه ای – نشاسته مقاوم برنج قهوه ای که یک کربوهیدرات سالم است که چربی بدن را می سوزاند. برنج قهوه ای از سلامت قلب شما نیز مراقبت می کند. کالری کمی دارد و باعث می شود بعد از مصرف احساس سیری کنید. همچنین بسیار سالم تر از برنج سفید در نظر گرفته می شود زیرا فواید بیشتری نسبت به برنج سفید برای بدن شما به ارمغان آورده است.

رژیم لاغری سریع