چگونه چربی معده را کاهش دهیم – با وعده های غذایی مکرر، چربی معده خود را کاهش دهید

مردم به طور معمول 3 وعده غذایی در روز می خورند و هر وعده غذایی به تدریج بزرگتر می شود. برای مدت طولانی خوردن 3 وعده غذایی بزرگ یک مشکل واقعی نبود، زیرا افراد نه چندان دور از نظر بدنی بسیار فعال بودند. در حالی که پدربزرگ و مادربزرگ ما 8 تا 10 ساعت کار سخت انجام دادند و در این فرآیند تن ها کالری سوزاندند، در حال حاضر اکثر ما 8 تا 10 ساعت در مطب می نشینیم و کالری کافی نمی سوزانیم.

چگونه چربی معده را کاهش دهیم

  • سبک زندگی کنونی ما برای عادات غذایی که بسیاری از ما برای چندین نسل داشته ایم، مناسب نیست. بنابراین تنها راهی که می‌توانیم به طور معمول غذا بخوریم، بدون گرسنگی خوردن، انجام تغییرات کوچک است. اگر فقط یک صبحانه کوچک، یک ناهار بزرگ و یک شام حتی بزرگتر می خورید، انتظار کاهش چربی شکم با این رژیم بسیار خوش بینانه است.
  • تحقیقات نشان داده است که دفعات غذا خوردن ما تأثیر زیادی بر میزان کالری که می سوزانیم دارد. افرادی که 4 تا 6 وعده در روز می خورند چربی کمتری در بدن ذخیره می کنند، سپس افرادی که 3 وعده در روز می خورند، حتی اگر تعداد کالری آنها یکسان باشد.
  • اگر وعده‌های غذایی بزرگ و با فاصله زیادی از هم بخورید، متابولیسم شما، موتوری که کالری می‌سوزاند، کند می‌شود، زیرا نیازی به انجام کاری ندارد. بنابراین اساسا کالری کمتری می سوزانید. نکته کلیدی این است که متابولیسم خود را فعال نگه دارید تا کالری بسوزانید. به همین دلیل است که رژیم‌ها کار نمی‌کنند، آنها همچنین باعث کاهش متابولیسم می‌شوند، به این معنی که کالری کمتری می‌سوزانید.
  • ترفند کاهش چربی معده این است که 5-7 وعده غذایی در روز با فاصله 2-3 ساعت از یکدیگر با حدود 300-400 کالری مصرف کنید. این بدان معناست که بدن شما به راحتی قادر به پردازش یک وعده غذایی کوچک خواهد بود، بنابراین کمتر احتمال دارد که آن را به عنوان چربی بدن ذخیره کنید. البته این وعده‌های غذایی باید متعادل باشند (حدود 30 درصد پروتئین، 50 درصد کربوهیدرات و 15 درصد چربی) و هرچه غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف کنید بهتر است. البته خوردن وعده های غذایی کوچکتر راه حلی برای از دست دادن دائمی چربی معده نیست، اما گام مهمی است.