چگونه چربی شکم را به روشی کاملاً اشتباه از بین ببریم

هیچ راه حل سریعی برای از دست دادن چربی شکم وجود ندارد، اما هیچ روش منحصر به فردی نیز وجود ندارد، حتی اگر به نظر می رسد رژیم های غذایی متداول و روتین های ورزشی شدید مخالف هستند. اگر آنچه در این برنامه ها گفته می شود را در نظر بگیرید و آن را نمونه ای از دانش جمعی در مورد کاهش چربی شکم بدانید، پاراگراف های بعدی شما را شوکه خواهند کرد.

چرا می خواهید چربی شکم را به روشی کم کنید که کاملاً با فلسفه های رژیم غذایی معمولی در تضاد باشد؟

برای شروع، فلسفه های رژیم غذایی معمولی موقتی هستند. اگر از یک رژیم غذایی معمولی یا برنامه ورزشی شدید پیروی کنید، نمی توانید شکم صاف داشته باشید یا چربی شکم را برای همیشه از بین ببرید. 2 دلیل وجود دارد:

  1. رژیم‌های غذایی معمولی یا ورزش‌های شدید به خوبی با بدن شما کار نمی‌کنند و می‌توانید به آن آسیب وارد کنید، که احتمالاً برای آن آمادگی نخواهید داشت.
  2. به همین دلیل، شما به رژیم غذایی پایبند نیستید و در نهایت به حالت اول و معمولاً با توده عضلانی کمتر، متابولیسم کندتر می‌شوید، بنابراین رژیم یویو می‌گیرید.

می‌توانید برید و درباره تعداد رژیم‌های غذایی جدیدی که هر دو ماه یکبار ظاهر می‌شوند یا تعداد برنامه‌های تناسب اندام «به سرعت لاغر شوید» که به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی شما راه پیدا می‌کنند، خودتان تحقیق کنید. هر کدام وعده کاهش وزن و چربی سوزی فوق العاده را می دهند، اما تعداد کمی از آنها نتیجه می دهند زیرا مهمترین چیز را فراموش می کنند.

آنها فراموش می کنند که یک نفر باید واقعاً رژیم یا برنامه را دنبال کند.

چگونه چربی را کاملاً برعکس از دست بدهید؟

شما این کار را با رعایت این قوانین ساده انجام می دهید:

  • فرآوری غذاها، آبجو یا شراب را رها نکنید
  • بیش از 2 ساعت در هفته به ورزش اختصاص ندهید
  • مبالغ هنگفتی را برای هزینه عضویت یا تجهیزات باشگاه خرج نکنید
  • برای غذاهای رژیمی خاص پول خرج نکنید
  • رژیم غذایی روزانه خود را بیش از 10 درصد کاهش ندهید

همانطور که می بینید این لیست طولانی از کارهایی است که نباید انجام دهید. پس برای از بین بردن چربی شکم چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • 4 بار در هفته و هر بار بیش از 30 دقیقه ورزش کنید.
  • تمرینات کوتاه مدت با شدت بالا را در برنامه ورزشی خود وارد کنید
  • هر تمرین با وزنه یا دویدن را که ممکن است انجام دهید اما آن را در خانه انجام دهید ادامه دهید
  • 4 بار در روز بخورید
  • رژیم غذایی خود را به تدریج و با حذف آهسته مواد غذایی مانند غذاهای فرآوری شده و آبجو تنظیم کنید، اما مجبور نیستید مصرف آنها را متوقف کنید.
  • تنها چیزی که می خورید را تا 10 درصد کاهش دهید و نه بیشتر
  • 7 تا 8 ساعت در شب بخوابید و حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید

نکته کلیدی این است که برنامه ورزشی خود را تغییر دهید و رژیم غذایی خود را طوری تغییر دهید که به تغییرات کوچکتر عادت کنید و بتوانید عادات و آشنایی جدیدی در اطراف آنها ایجاد کنید.

سلاح مخفی در کاهش چربی شکم، ایجاد انگیزه و عادت است. هنگامی که عادت های خوبی ایجاد کردید که به کاهش چربی شکم شما کمک می کند، لازم نیست آگاهانه خود را مجبور به دنبال کردن برنامه کنید. تقریباً به صورت خودکار این کار را انجام خواهید داد.