چگونه در 20 دقیقه سه بار در هفته به بهترین شکل زندگی خود برسید

واقعیت غم انگیز این است که کاردیوی طولانی خسته کننده کار نمی کند. ممکن است چند کالری بسوزانید و حتی ممکن است آن وزن را کم کنید. شکل بدن شما را تغییر نمی دهد و آنقدر که فکر می کنید چربی یا کالری نمی سوزاند.

اگر می خواهید موثرترین تمرین را در کمترین زمان انجام دهید، می خواهید تمرینات اینتروال را امتحان کنید. تمرین اینتروال به شما امکان می دهد از تکنیک هایی استفاده کنید که “موتورهای چربی سوز” خود را روشن کرده و چربی بیشتری بسوزانید. آنها همچنین زمان کمتری نسبت به تمرینات قلبی خسته کننده طولانی دارند و برای کمک به بدنی که می خواهید به شما کمک می کنند.

سیستم تمرینی توربولانس سیستمی است که به شما کمک می کند چربی بسوزانید و در کمترین زمان به تناسب اندام برسید. از جلسات تمرینی اینتروال ۲۰ دقیقه ای استفاده می کند و شما فقط باید سه بار در هفته تمرین کنید.

موارد مختلفی برای توصیه این سیستم وجود دارد. اول، اگر وقتتان تنگ شده است، پس این تمرین عالی برای شماست. لازم نیست زمان زیادی را برای انجام آن صرف کنید.

انجامش آسان است. صرف نظر از اینکه در حال شروع کار هستید یا بدنساز هستید، تمرینی برای شما در دسترس است. در واقع، با استفاده از این تمرینات، چربی بیشتری نسبت به ساعاتی که در باشگاه سپری می کنید، می سوزانید.

تمرینات شامل 20 دقیقه روتین است که شامل تمرینات اینتروال است. تمرینات با وزن بدن و همچنین روتین هایی وجود دارد که از تجهیزات باشگاه یا وزنه های آزاد استفاده می کنند. فقط باید سه تمرین در هفته به مدت 20 دقیقه انجام دهید. این تمرینات چربی می سوزانند و همچنین به شما کمک می کنند تا یک پایه عضلانی قوی بسازید. آنها به ویژه برای بدن سازانی که می خواهند چربی بدن خود را کاهش دهند مفید هستند. آنها همچنین برای افراد مبتدی تا پیشرفته که می خواهند وزن کم کنند و خوش اندام شوند، کار می کنند.

حتی می توانید نمونه تمرین های رایگان را برای امتحان کردن دریافت کنید. این به شما فرصتی می دهد تا مطمئن شوید تمرینات برای شما مناسب هستند. انجام آنها ساده است و به تمرینات کلاسیک تکیه می کنند تا به شما کمک کنند تا اندام داشته باشید. تمرینات و همچنین تغییراتی نیز وجود دارد و همچنین یاد می گیرید که از کدام تمرینات اجتناب کنید.

تمرین توربولانس یک تمرین کامل است و سه حوزه آمادگی را برآورده می کند: عضله سازی، کاردیو و کشش. تمام تمرینات مورد نیاز خود را در یک تمرین انجام می دهید.

فرقی نمی‌کند زمان زیادی دارید، باید به فرم خود برگردید یا به دنبال راهی برای کاهش چربی هستید، تمرین توربولانس شامل همه چیزهایی است که در چند تمرین کوتاه نیاز دارید. شما از فلات اجتناب خواهید کرد زیرا تمریناتی برای افراد مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته وجود دارد. این تمرینات همچنین برای بهبود شرایط هر ورزشکاری کار می کند.