چگونه در 2 هفته 100 پوند وزن کم کنیم؟

مطالعات اخیر نشان می دهد که تعداد آمریکایی های وسواسی نسبت به 50 سال گذشته افزایش بیشتری داشته است. سبک زندگی پر هیجان همراه با استرس دلیل اصلی آن است. فقدان سبک زندگی فعال و تغذیه ناسالم این وضعیت را بدتر می کند. افراد چاق بیشتر در معرض خطر بیماری های قلبی، فشار خون بالا، سطح کلسترول، فشار خون بالا، سرطان، آرتریت، آپنه خواب، سکته مغزی، آسیب مغزی و دیابت هستند.

علاوه بر این، افراد چاق اعتماد به نفس پایینی دارند و مشکلات ظاهری نیز دارند. مردم در بیشتر مواقع به آنها به عنوان افرادی ناراضی، ناسالم، خسته، بیمار یا تنبل نگاه می کنند. کاهش وزن و شکل گیری هوس های رویایی آنهاست که احساس می کنند عزت نفس آنها را افزایش می دهد، عامل احساس خوب را القا می کند و ظاهر آنها را بهبود می بخشد، علاوه بر این که آنها را سالم می کند.

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که اضافه وزن دارند؟ به شدت می خواهید وزن اضافی خود را کاهش دهید و رویاهای خود را محقق کنید؟ تنها در دو هفته از شر این 100 پوند اضافی خلاص شوید! آیا این امکان وجود دارد؟ پاسخ بله است. داستان های موفقیت زیادی در کاهش وزن از سوی مردم سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، چرا خودتان آن را امتحان نکنید و در عرض چند هفته شروع به ظاهر و احساس خوب کنید. تنها چیزی که لازم است دانش و مقدار زیادی کار سخت از طرف شماست. در اینجا ما به شما در این زمینه کمک می کنیم. این تکنیک های ساده زیر را دنبال کنید و از امروز در عرض دو هفته 100 پوند وزن کم کنید!

اول از همه می خواهم با شما صریح باشم. از دست دادن 100 پوند موضوع شوخی نیست. شما نمی توانید 100 پوند را بدیهی فرض کنید. این یک هدف عظیم است که نیاز به کار سخت و عزم زیادی دارد.

اعتماد به نفس نقش کلیدی را در دستیابی به هدف شما ایفا می کند زیرا برای ایجاد ذهنیت مناسب در شما لازم است. اعتماد به نفس قدرت خود را از موفقیت های گذشته می گیرد – یا موفقیت های خود یا دیگران. بنابراین، من می خواهم شما را در مورد این شخص راب، که در سال 1990 475 پوند وزن داشت، به شما معرفی کنم. در کمتر از دو سال و نیم، او توانست تقریباً 300 پوند وزن را از بین ببرد. قرار نیست شما را مجبور کنیم آنقدر تلاش کنید. مطمئن باشید، فقط 2 هفته دیگر این کار را انجام خواهید داد.

نگرش ذهنی می تواند به موفقیت شما کمک کند. با تفکر درست در مورد خود به کاهش وزن دلخواه خود برسید. تصور از خود با موفقیت یا شکست هدفی که به دنبال آن هستید مرتبط است. تمام افکار منفی که در مورد خود دارید فهرست کنید. مانند «نمی‌توانم»، «نمی‌توانم با موفقیت کار را تمام کنم»، «به اندازه کافی فعال نیستم»، و غیره. مصمم باشید که هیچ چیز شما را ناامید نخواهد کرد. بعد نکات مثبت را فهرست کنید – آنهایی که در مورد خودتان دوست دارید. این لیست باید طولانی تر از لیست اول باشد. حال، برای هر چیز منفی فهرست شده، نکات مثبت مربوطه را یادداشت کنید. به جای “نمی توانم” بنویسید “من می توانم”. اکنون آن را بارها و بارها با خود بگویید تا زمانی که دیگر آن تصویر منفی از خود را نداشته باشید. لیست پتانسیل ها را در جایی که اغلب به آن نگاه می کنید آویزان کنید. هر از چند گاهی آن را بخوانید. این کار افکار شما را دوباره برنامه ریزی می کند و تصویر مثبتی از خود در شما ایجاد می کند.

کارهایی که باید انجام داد

شما به مجموعه ذهنی درست خود دست یافته اید. اکنون کارهای خاصی دارید که باید انجام دهید. کالری دریافتی خود را کاهش دهید. از خوردن غذاهای ناسالم و نوشیدنی های گازدار پرهیز کنید. به هر چیزی که ارزش کالری بالایی دارد نه بگویید – آب نبات، کلوچه، نوشابه، چیپس، کره، سیب زمینی سرخ کرده و غیره. هر پوند وزن بدن شما تقریباً از 3500 کالری تشکیل شده است! بنابراین هر کالری دریافتی مهم است. کالری دریافتی خود را به مقداری که از قبل تعیین شده است محدود کنید.

شکم خود را سیر نگه دارید تا گرسنه نشوید. مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که میوه ها محتوای قند بالایی ندارند. از مواد غذایی غنی از فیبر مانند میوه ها، غلات، غلات سالم و غیره بیشتر استفاده کنید.

ورزش کنید، خود را درگیر بسیاری از فعالیت های بدنی کنید و فعال باشید! تمرینات هوازی و قدرتی فشرده انجام دهید. دویدن، قایقرانی، دوچرخه سواری، شنا و پیاده روی ورزش های خوبی هستند که به سرعت کالری می سوزانند. سعی کنید به شدت ورزش کنید. آنها در کاهش وزن مفیدتر از مدولار هستند. روی نواحی خاصی که نیاز به توجه بیشتری دارند کار کنید، مانند انجام کرانچ شکم در صورتی که شکم شما در وضعیت بدی قرار دارد. شما همچنین باید نظم و انضباط سختگیرانه ای را در مورد زمان بندی رعایت کنید. ورزش هر روز صبح بهتر از ورزش کردن در هر زمان دیگری از روز است. زیرا در هنگام سحر هوای تازه و اشعه آفتاب صبحگاهی سرشار از ویتامین D را تنفس خواهید کرد. برای تمرینات کاهش وزن در خانه، یاد بگیرید و امتحان کنید. فشار بالا، کشش، اسکات وزنه، استپ آپ، پلانک و استیک آپ. گرم کردن بدن قبل از ورزش به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری ورزش کنید.

بدن خود را از مواد سمی بالقوه سم زدایی کنید. رژیم های غذایی بی ضرری به نام رژیم های سم زدایی وجود دارد که اثرات سم زدایی دارند. طبق نظر پزشکان، متخصصان تغذیه و دانشمندان بی ضرر است. از یک رژیم سم زدایی مبتنی بر آبمیوه مانند رژیم لیموناد پیروی کنید. بدن شما را پاکسازی می کند و در مدت کوتاهی باعث کاهش وزن می شود.

آب زیاد بنوشید. هشت لیوان آب در روز با افزایش سرعت متابولیسم و ​​تضمین هضم مناسب، به کاهش وزن کمک می کند. شما را هیدراته نگه می دارد. یک سیستم هیدراته شده به اندازه کافی سریعتر عمل می کند. مصرف مقدار مناسب آب باعث می شود احساس بیشتری داشته باشید.

میزان متابولیسم خود را بالا ببرید. این یک راه ساده و معقول برای کاهش وزن است. چندین وعده غذایی مکرر در روز داشته باشید. این باعث سوزاندن کالری سریعتر می شود.

رژیم غذایی برنده جایزه برای از دست دادن 100 پوند

اگر در مورد کاهش وزن جدی هستید، این برنامه غذایی برنده جایزه را برای کاهش xx پوند در یک ماه بررسی کنید <- اینجا را کلیک کنید. بیش از 2 میلیون عضو قبلاً از این رژیم غذایی با موفقیت زیادی استفاده کرده اند. همچنین دسترسی انحصاری به مربیان مجازی، متخصصان تغذیه آنلاین، کارشناسان تناسب اندام، یک مربی، و حمایت اجتماعی از 2 میلیون عضوی مانند شما که می خواهند وزن کم کنند، خواهید داشت.

رژیم لاغری سریع