چگونه دانشمندان مدنی داغ ترین نقاط نیویورک را ترسیم می کنند


این پیش بینی آسمان و ارتفاعات آفتابی را در دهه 80 کم توصیه می کرد – آب و هوای معتدل بر اساس استانداردهای تابستانی نیویورک. مسیرهای سایه دار پارک ساکورا در محله ارتفاعات صبح در منهتن تازه و خنک بود. اما در همان بلوک ، خورشید ظهر قسمت در معرض Riverside Drive را سوزاند و حرارت از آسفالت ساطع شد.

این پدیده بود که دکتر سنجش از دور ناسا را ​​به ارمغان آورد. کریستین برانئون ، جایی که او با حدود دوجین نیویورکی ملاقات کرد که داوطلبانه به محلات در منهتن و برانکس رانندگی کردند ، و دما هنگام خروج آنها اندازه گیری شد.

برانئون با کشیدن میز برنامه به سایه گفت: “در حال حاضر ، ما واقعاً جزیره گرم شهر را احساس می کنیم.”

این روز از نقشه برداری دما بخشی از تلاش ملی اداره ملی اقیانوسیه و جوی برای درک بهتر جزایر گرمایی شهر بود: مناطقی که ساختمانهای متراکم ، تعداد زیادی بتون و مناطق کوچک درختان زندگی را در تابستان گرم می کند. گروه حمایت از برانکس جنوبی و محققان موسسه ملی دانشگاه کلمبیا شعب پروژه را در برانکس و منهتن هماهنگ کردند.

“دمایی که ما واقعاً می دانیم حدود 70 یا 80 یا چند یا شاید حتی 90 درجه است ، ما آن را چند درجه بالاتر احساس می کنیم.” ملیسا باربر ، بنیانگذار یونایتد برانکس جنوبی و سازمان دهنده این پروژه نقشه برداری.

ملیسا باربر (سمت چپ) در 24 ژوئیه 2021 با داوطلبان نقشه برداری حرارتی در فضای سبز María Sola Community صحبت می کند.

فلش

ملیسا باربر (سمت چپ) در 24 ژوئیه 2021 با داوطلبان نقشه برداری حرارتی در منطقه سبز ماریا سولا صحبت می کند.

ژاکلین جفری ویلنسکی

با افزایش دما در سراسر جهان و جمع شدن ساکنان جدید در شهرها ، جزایر گرمایی شهری حتی خطرناک تر خواهند شد. یک مطالعه جهانی که در این ماه منتشر شد و شامل 13000 منطقه شهری بود ، نشان داد که مواجهه ساکنان شهری با گرما و رطوبت تهدید کننده زندگی از دهه 1980 سه برابر شده است. این تغییر تا حدی به دلیل افزایش جمعیت شهری بود ، که منجر به افزایش تعداد افراد در عبور از درجه حرارت شد. گروه تغییرات آب و هوایی شهر نیویورک پیش بینی می کند که تا سال 2050 ، این شهر تقریبا دو برابر بیشتر از سال 2020 در دمای 90 درجه فارنهایت تجربه خواهد کرد.

تابستان سوزان امسال تقریبا 650 نفر را به اورژانس شهر نیویورک فرستاد که بیش از میانگین چهار تابستان قبل است. گرمای شدید بیش از هر نوع آب و هوایی دیگر نیویورکی را می کشد ، گزارشی است که توسط دفتر شهردار بیل دی بلاسیو در سال 2017 تهیه شده است. اما این امر بیشتر از برخی دیگر محله ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

مطالعات نشان می دهد که محله های فقیرتر و مناطق با ساکنان رنگارنگ در تابستان دمای گرم را تجربه می کنند. باربر می گوید این به این دلیل است که این مکان ها معمولاً متراکم ساخته شده اند – دارای آسفالت زیاد و چند درخت سایه دار.

او گفت: “ما از نظر ساختارها و زیرساخت های زیادی که باید برای نوعی گرمای آرامش بخش ایجاد شود ، مورد غفلت قرار گرفته ایم.”

این تفاوت ها می تواند برای افراد حساس به گرمای شدید مانند کودکان و بزرگسالان و افرادی که در بیرون کار می کنند خطرناک باشد. یک گزارش شهری نشان داد که بین 10 تا 2019 ، سالانه حدود 10 نیویورکی بر اثر استرس گرمایی جان خود را از دست می دهند. سیاهپوستان نیویورکی دو برابر همسایگان سفیدپوست خود کشته شدند.

دکتر می گوید: “افرادی در مناطقی که بیشتر در معرض خطر گرما قرار دارند فرصت های کمتری برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی دارند.” لیو یون ، سازمان دهنده و محقق پسادکتری در موسسه زمین. “تصادفی نیست.”

ردیابی دما

نقشه ها به صورت جفت در امتداد مسیرهای برنامه ریزی شده در سطح شهر با سنسورهای پلاستیکی سفید رنگ که از پنجره های سرنشین اتومبیل های خود آویزان شده بود ، کار کردند. حسگرها در هر ثانیه فعال می شوند و تفاوت بلوک در گرما و رطوبت را نشان می دهند.

برخی از داوطلبان در مورد پروژه از طریق گروه های مدافع آب و هوا شنیدند. دیگران توسط اعضای خانواده گنجانده شدند. حداقل دو نفر از رانندگان تاکسی سابق بودند که از دانش خود در خیابان ها به شیوه جدیدی استفاده کردند. همه آنها تابستانهای وحشیانه ای را در نیویورک تجربه کردند.

فاتو دیوپ ، یکی از داوطلبان ، در مورد گرمای هوا هنگام عبور از ترافیک ظهر با سنسوری که از پنجره ماشین به بیرون نگاه می کرد ، گفت: “من از آفریقا آمده ام ، بنابراین چنین انتظاری داشتم.” “اما آنقدر گرم بود که با خودم گفتم:” این چیست؟ “

لیز مک میلان ، خلبان دیگر ، که دیوپا را در پیچ های یک مسیر از پیش برنامه ریزی شده هدایت می کند ، می افزاید: “گاهی اوقات اینجا در هارلم مانند هوا راکد است.” “شما تمام آن گرمای ناشی از بتن را دریافت می کنید. تمام گرما از کف می آید. تمام گرما از ساختمانها منعکس می شود. “

دو مرد در صندلی راننده و سرنشین جلو خودرو نشسته اند و نقشه را نگاه می کنند.

کالوین باربر (سمت چپ) و آلخاندرو موندو قبل از شروع سفر نقشه برداری حرارتی ، دستورالعمل ها را مرور می کنند.

فلش

کالوین باربر (سمت چپ) و آلخاندرو موندو قبل از شروع به نقشه برداری از حرارت ، دستورالعمل ها را مرور می کنند.

ژاکلین جفری ویلنسکی

سازمان دهندگان پروژه می گویند که یافته ها را تجزیه و تحلیل کرده و نقشه ها را به صورت آنلاین منتشر خواهند کرد. دانشمندانی مانند Braneon آنها را با داده های دیگر پوشش می دهند تا بهتر بفهمند زیرساخت چگونه بر روی گرمای ما تأثیر می گذارد.

با استفاده از این نقشه ها ، یونایتد برونکس جنوبی و گروه های دیگر می توانند از پروژه های زیرساختی تخریب گرما مانند پارک ها ، سواحل قابل دسترسی و مراکز خنک کننده-به ویژه در مناطق نادیده گرفته شده که ساکنان رنگارنگ در آن زندگی می کنند ، حمایت کنند.

باربر گفت: “اگر از برخی از این داده ها استفاده کنیم ، می توانیم این ایده را تشویق کنیم که ما نیز می توانیم از چیزهایی مانند ساحل لذت ببریم.” “ما نیز می توانیم از چیزهایی مانند فضای سبز لذت ببریم. بنابراین اگر این می تواند یکی از راه های شروع ایده عدالت باشد ، بیایید این کار را انجام دهیم. “

دیدگاهتان را بنویسید