چگونه به راحتی چربی از دست بدهیم

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان به راحتی چربی را از دست داد؟ هزاران نفر دیگر هم همینطور. در واقع، صنعت کاهش وزن در ایالات متحده نزدیک به 35 میلیارد دلار ارزش دارد و افرادی وجود دارند که تنها 3000 دلار در سال صرف آزمایش برنامه ها و برنامه های کاهش وزن مختلف می کنند. این مایه تاسف است، زیرا بسیاری از رژیم‌های غذایی که به شما کمک می‌کنند به راحتی وزن کم کنید، جواب نمی‌دهند یا در طولانی مدت پایدار نیستند.

بسیاری از رژیم های غذایی موجود نه تنها ناپایدار هستند، بلکه ناسالم نیز هستند. این به ویژه در مورد رژیم‌هایی صادق است که به شما قول می‌دهند به راحتی چربی‌ها را کم کنید و تقریباً یک شبه آن را از دست خواهید داد. بسیاری از این رژیم ها شامل خرید محصولات یا مکمل ها می شود. این احتمال وجود دارد که زمانی که مصرف آن مکمل غذایی خاص را متوقف کنید، دوباره تمام وزن خود را دوباره به دست آورید، و حتی گاهی اوقات بیشتر از چیزی که با آن شروع کرده اید، دوباره به دست خواهید آورد.

دو جزء اساسی هر رژیم غذایی سالم وجود دارد: غذای خوب، مغذی و ورزش متوسط. اساساً به کالری بستگی دارد و شما باید به نوعی میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهید و میزان کالری مصرفی خود را افزایش دهید. اکثر افرادی که می خواهند بدانند چگونه به راحتی چربی از دست بدهند، از چاق بودن خسته شده اند و می خواهند نتایج سریعی داشته باشند. برای مثال می توان با گرسنگی دادن به خود یا حتی امتحان برخی از رژیم های غذایی کم کربوهیدرات به نتایج سریعی دست یافت، اما برای اکثر افراد، حتی اگر در ابتدا وزن زیادی از دست بدهند، اغلب متوجه می شوند که پس از مدتی وزن خود را کاهش می دهند. یا این که یا خسته می شوند، یا شروع به احساس گرسنگی یا خستگی می کنند. بسیاری از این برنامه‌های غذایی در صورتی که برای مدت طولانی دنبال شوند بسیار ناسالم هستند زیرا مواد مغذی کافی برای عملکرد صحیح اندام‌های شما فراهم نمی‌کنند.

برای اکثر افرادی که می خواهند بدانند چگونه به راحتی چربی از دست بدهند، بهترین رویکرد برای از دست دادن چربی یک رویکرد متوسط ​​است که معمولاً شامل تغییر سبک زندگی است. یک رژیم غذایی مغذی خوب رژیمی است که حاوی پروتئین بدون چربی، میوه ها و سبزیجات و غلات باشد. همیشه بهترین کار این است که این غذاها را در نزدیک ترین حالت ممکن به حالت طبیعی خود مصرف کنید، مثلاً به جای سبزیجات کنسرو شده، سبزیجات تازه بخورید. همچنین باید این کار را با یک برنامه ورزشی متوسط ​​انجام دهید که کارهای ساده ای مانند پیاده روی هر روز یا رفتن به شنا انجام می دهد. به این ترتیب، کاهش وزن ثابتی را تجربه خواهید کرد و نتایج دائمی تغییر زندگی را تجربه خواهید کرد. به قول معروف، آهسته و پیوسته برنده مسابقه است. این موضوع برای کاهش وزن نیز صادق است.

رژیم لاغری سریع