چگونه بدون ورزش و ورزش سنگین وزن کم کنیم؟

مدت‌ها قبل از اختراع تردمیل، چینی‌ها بیش از 2700 سال پیش تمرین ثابتی را کشف کردند که به کاهش وزن افراد کمک می‌کرد و نه تنها بدن، بلکه ذهن آنها را نیز از درون تقویت می‌کرد. فلسفه هایی که در طی هزاران سال تکامل فرهنگی و معنوی به کمال رسیده اند در این تمرین تلقیح می شوند.

حکیمان تائوئیست دریافتند که راز سلامتی از منابع بیرونی یا فعالیت بدنی سرچشمه نمی گیرد، بلکه زمانی که بدن آرام می شود، از درون رشد می کند. مانند درختی، بدن در سکوت از درون به بیرون شکوفا شد، قوی و سالم شد و با طبیعت هماهنگ شد، در نتیجه عدم تعادل در بدن تمرین‌کننده را به حالتی از آرامش کودکانه برمی‌گرداند که در آن چابکی، سلامتی و آرامش ذهنی ذاتی است. پدیده هستند.

استادان قدیمی طی سالها تحقیق گسترده دریافتند که بدن و ذهن شبیه دریاچه نیمه شب است که درخشش ملایم نور ماه را منعکس می کند. هنگامی که بدن آرام نمی شد، سطح لرزان دریاچه تصویر ماه را مخدوش می کرد، اما زمانی که ذهن آرام می شد، بدن و ذهن انعکاس کاملی از آسمان را دریافت می کردند، ثابت و قوی.

یکی از مشکلات عمده ورزش و سلامتی امروزه و درست مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ما. وقتی متوجه می‌شویم که عادت‌هایمان بر ما تأثیر منفی می‌گذارند، اغلب برای انجام کاری برای آن خیلی دیر است. مردم هر روز سیگار می کشند و سپس سرطان می گیرند. آیا الکل می نوشید و نارسایی کبد دارید یا در مورد ما با رژیم غذایی نامناسب زندگی نامتعادلی دارید و خوب … چاق می شوید. خوب، اگر این همه بود، چاق بودن واقعاً مشکل چندانی نداشت. متأسفانه، چاقی حالتی از عدم تعادل است که باعث بسیاری از مشکلات داخلی می شود. مشکلات حرکتی، مشکلات عضلانی، مشکلات اعضای بدن، مشکلات عصبی… و زمانی که همه اینها به جایی می‌رسند که متوجه می‌شویم، اکثر هنگ‌های تمرین آنلاین یا در باشگاه محلی بیش از حد بدن شما را تحت فشار قرار می‌دهند. به صورت منظم اجرا شود اغلب اوقات، به دلیل اینکه بدن شما بسیار ضعیف شده است، آنها خیلی درد دارند.

اینجاست که رژیم‌های تمرینی غربی به مرزهای خود می‌رسند.

امروز قصد دارم این تمرین قدیمی را با شما به اشتراک بگذارم و به شما تضمین می‌دهم که روزانه فقط 30 تا 60 دقیقه این تمرین را انجام خواهید داد. سلامتی شما باز خواهد گشت، بدنتان قوی می شود، پوستتان شفاف می شود، ذهنتان آرام می شود. نیازهای تغذیه ای شما به خودی خود تغییر می کند، از درون به بیرون، گویی شخصی در حال تغییر پیکربندی شما از درون است و شما وزن کم خواهید کرد.

نام این تمرین Post Standing یا Zhang Zhuang است و به این صورت انجام می شود:

آنچه شما نیاز دارید:

انجام این تمرین در فضای باز ترجیح داده می شود، اما اگر احساس ناراحتی می کنید، یک منطقه با تهویه مناسب انجام می شود.

لباس های گشاد بپوشید.

باید چکار کنم:

– صاف بایستید، ستون فقرات خود را صاف نگه دارید

– پاها به اندازه عرض شانه باز باشد.

– چانه خود را موازی با زمین نگه دارید

– شانه های خود را شل کنید

– زانوهای خود را خم کنید تا زمانی که به طور طبیعی به پایین نگاه می کنید انگشتان پا دیده نشوند

– هر دو دست را در سطح قفسه سینه (دقیقا زیر گردن) جلوی خود بیاورید و انگشتان خود را از هم باز کنید انگار که یک بشکه بزرگ یا توپ ساحلی بادی را گرفته اید که به سینه خود فشار می دهد.

– تنفس خود را آرام کنید و روی ناف خود تمرکز کنید

مدت زمان 30 – 60 دقیقه.

چیزهایی که باید انتظار داشت:

– ممکن است در نواحی که با آن مشکل دارید احساس درد کنید، زیرا بدنتان سعی می کند خود را از درون به بیرون پاک کرده و تعادل خود را حفظ کند.

– ممکن است پاها، دست ها و بدن شما شروع به لرزیدن کند.

– ممکن است گرم شوید و شروع به عرق کنید.

– ممکن است ضربان قلب شما افزایش یابد.

– می توانید احساس سرما، گرما و گزگز کنید.

همه این علائم نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد بدن شما شروع به از بین بردن بلوک‌ها و متعادل کردن مجدد خود از درون کرده است. همانطور که به طور منظم ورزش می کنید، متوجه خواهید شد که احساس بهتری خواهید داشت، آرام تر، کمتر غذا می خورید و می خوابید، انرژی بیشتری خواهید داشت، بیشتر از رابطه جنسی لذت خواهید برد و کمتر نفرت، حسادت و عصبانی خواهید بود.

اگر همچنان ذهن خود را مانند آب دریاچه غروب دوست دارید، انعکاس ماه عالی خواهد بود. به همین ترتیب، بدن شما از درون کامل می شود و بیماری های شما از بین می روند. نیازی به حرکت نیست، فقط بایستید و این ورزش قدیمی از شما مراقبت خواهد کرد. همه چیز از هیچ به وجود می آید و از سکوت تمرین ژان ژوانگ، سلامتی در زندگی شما پدید خواهد آمد.

میلیون ها نفر در سراسر جهان هر روز این تمرین را انجام می دهند، از راهبان در معابد گرفته تا افراد تجاری در شرکت های چند ملیتی. همه شما اثرات قدرتمند پس از ایستادن را به صورت روزانه تجربه کرده اید. ایستادن در پست پایه و اساس صدها فرم کونگ فو است و ستون قدرت، طول عمر و بخشی جدایی ناپذیر از تزکیه معنوی در نظر گرفته می شود.

Info Bite: لی چینگ یوئن، مسن ترین فردی که تا به حال زندگی کرده و در سن 256 سالگی درگذشت، تنوعی از این تمرینات را انجام داد.

شاید عجیب به نظر برسد که ایستادن می تواند به عنوان یک ورزش در نظر گرفته شود، چه رسد به فعالیتی که در واقع می تواند به کاهش وزن یا بازیابی سلامتی شما کمک کند، اما به من اعتماد کنید … زمانی که آن کار را انجام دهید آن را احساس خواهید کرد. من افراد زیادی را می شناسم که نمی توانند 5 دقیقه قبل از اینکه شروع به نفس نفس زدن کنند و در زیر فشار بند می آورند، حالت را حفظ کنند. این سحر و جادو نیست، این تمرینات برای هزاران سال اصلاح شده است و به همان اندازه در شرق انجام شده است. غرب فقط در حال حاضر شروع به خراشیدن سطح و کشف این فصل های تاریخ پزشکی شرق کرده است.

در ابتدا ممکن است برای حفظ آن مشکل داشته باشید. با 5 دقیقه شروع کنید و سپس با افزایش استقامت تا 10، 15، 30-60 دقیقه در روز کار کنید.

برخی از شما که این مطلب را می خوانید ممکن است یک یا دو بار امتحان کنید، اما کسانی که از امروز آن را به عادت تبدیل کرده اند، این مقاله را به عنوان چیزی که زندگی آنها را برای همیشه تغییر داد به یاد خواهند آورد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات مشابه بهداشتی، به کلمات: چی گونگ و تای چی مراجعه کنید.

برای شما در تلاشتان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم خواندن این مطلب لذت بخش بوده باشد.

رژیم لاغری سریع