چگونه با پیاده روی کاهش وزن خود را حفظ کنید

آفرین، شما با موفقیت توانستید وزنی را که می خواستید کم کنید. این یک نبرد بود، اما شما در پایان به آنجا رسیدید، اما بزرگترین نبرد هنوز در راه است. چگونه کاهش وزن خود را حفظ می کنید؟

اکثر افرادی که من می شناسم وقتی چند پوند وزن کم کرده اند به وجد می آیند و زمانی که به وزن مورد نظر خود رسیده اند نمی توان آنها را ناراحت کرد، اما همین افراد، کمتر از یک ماه بعد، بدبخت تر از همیشه هستند، زیرا وزنی که در آن جنگیدند. از دست دادن سخت با یک انتقام، اغلب با یک یا دو پوند اضافی دوباره ظاهر شده است!

چرا؟ بازگشت به سبک زندگی قدیمی مقصر است.

نبرد برای کاهش وزن در دو جبهه انجام می شود. رژیم غذایی و ورزش وقتی فردی به هدف کاهش وزن خود می رسد، اتفاقی می افتد که رژیم غذایی و برنامه های ورزشی خود را که با آن به آن هدف رسیده است، متوقف می کند و به سبک زندگی و رژیم قبلی خود متوسل می شود. نیازی به گفتن نیست که این سبک زندگی و رژیم غذایی قدیمی همان است که در وهله اول باعث اضافه وزن آنها شده است!

اینکه چرا مردم فکر می کنند وقتی وزن کم کردند می توانند سبک زندگی قبلی خود را دوباره مرور کنند و وزن کم می شود، فراتر از درک من است، اما میلیون ها نفر از رژیم های یویو دقیقاً این کار را انجام می دهند و سپس شکایت می کنند که نمی توانند به طور موثر وزن کم کنند.

مشکل این است که مردم از سبک زندگی خود لذت می برند و همچنین می خواهند لاغر باشند. چیزی باید بدهد و بلاتکلیفی مداوم چیزی است که منجر به اثر یویو می شود. تصور غلط مردم در مورد کاهش وزن این است که پس از کاهش وزن می توانند رژیم غذایی و ورزش را متوقف کنند، حقیقت این است که برای حفظ وزن خود اکنون باید تعادل مناسبی بین کالری دریافتی و مصرف کالری پیدا کنید.

برای از دست دادن این وزن، باید کالری بیشتری نسبت به آنچه که می خوردید می سوزانید، بنابراین می توانید بدون افزایش وزن، اندکی کاهش وزن داشته باشید. برای بسیاری از کسانی که ورزش را دوست ندارند، این تمرینات ورزشی است که آنها را طاقت فرسا و بدبختی می‌دانند، حالا که به خودی خود خیلی بد نیست، تا زمانی که جایگزینی داشته باشید که بتواند کالری کافی برای شما بسوزاند. بتوانید وزن خود را حفظ کنید؛ و پیاده روی برای این کار ایده آل است.

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که قبل از شروع به پیاده روی باید در نظر بگیرید:

1. همیشه با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است کاملاً احساس تناسب اندام و سلامتی داشته باشید، اما به عنوان یک اقدام احتیاطی، همیشه با پزشک خود مشورت کنید، او ممکن است بتواند به شما در مورد یک برنامه ساختارمند خوب توصیه کند که بتوانید از آن پیروی کنید.

2. برای خود یک گام شمار تهیه کنید. قدم‌سنج دستگاهی است که تعداد قدم‌هایی را که طی کرده‌اید می‌شمرد و سپس مسافتی را که طی کرده‌اید محاسبه می‌کند، یک قطعه کوچک درخشان و همچنین بسیار ارزان است. اما حداقل فاصله ای را برای پیاده روی برای خود تعیین نکنید، به دنبال این باشید که اهداف و اهدافی را برای پیاده روی برای خود تعیین کنید تا با تناسب اندام و تناسب اندام، آنها را گسترش دهید. شما هرگز نمی دانید، ممکن است در واقع شروع به کاهش وزن بیشتری کنید!

3. لباس مناسب. هنگامی که به پیاده روی برای مدیریت وزن متعهد شوید، مطمئن شوید که همیشه با پوشیدن کفش و لباس راحت تا حد ممکن راحت هستید، یک جفت کفش نامناسب یا لباسی که باعث ناراحتی می شود، محتمل ترین دلایلی هستند که باعث می شوند افراد پیاده روی را به عنوان یک فعالیت بهداشتی کنار بگذارند.