چگونه از گناه مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد شیرینی و غذاهای شیرین در همه جا وجود دارد – و آماده مصرف است. چه شکلات با اندازه سرگرم کننده ، آدامس های ترش و شیرین ، و چه فقط غذاهای زیاد مانند دسر ، شکر کم نیست ، و می توان گفت که شیرینی ما وسوسه کننده است. با این حال ، اگر بر یک شیوه زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا حتی المقدور وسوسه شدن و خوردن یک تکه از آب نبات مورد علاقه خود در طول تعطیلات خوب است. خبر خوب – می توانید. یک ترفند؟ غذاهای مفید برای هالووین.

بله ، اگر اندازه قسمت مناسب را در نظر بگیرید ، می توانید از آب نبات های هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید. یک تکه آب نبات کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را خراب نمی کند. با این حال ، در برخی موارد ، رهایی از هوس می تواند به شما کمک کند که بعداً بیش از حد خود را لوس نکنید.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از شیرینی و غذاهای مورد علاقه بدون احساس گناه و بدون کاهش قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی های سالم خریداری شده در فروشگاه

در این زمان از سال ، بدون ورود به آشپزخانه ، با غذاهای لذیذ و سالم سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای هالووین است که می توانید در فروشگاه خریداری کنید!

فنجان های جاستین کره گردو

پسر عموی سالم برای ریس. کره بادام زمینی ، بادام یا کره بادام زمینی آنها را امتحان کنید فنجان ها با گزینه های شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be باشید

و اگر یک فنجان شبیه ریس می خواهید که سالم تر و فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات تهیه شده از مواد مناسب (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته های مختلف شکلات مینی هالووین Life لذت ببرید

بدون شیر ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! آن چوبها آنها حاوی 8 آلرژن اصلی نیستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی چوب گرانولای خوب ساخته شده است

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با بخش پنهان سبزیجات در هر گرانولای دسر مانند گاز گرفتن!!

چوب نارگیل شکلات تلخ غیر واقعی

سعی کنید غذاهای کوچک به عنوان جایگزینی شیرین برای چوب های شیرین Mounds. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ ، بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

آب نبات هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی امتحان کنید آب نبات هوشمند به عنوان جایگزینی سالم برای آب نبات های شیرین یا ترش.

ذرت بوداده کوچک شیطانی

سعی کنید بسته های بیشتر هالووین و ترفندها یا شفا دهنده های خود را با تنقلات شبح خوشمزه تهیه کنید.

بدون ترفند: غذاهای ساده سالم هالووین را می توانید در خانه درست کنید

میوه مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو تکه شکلات مش دار که با گردو یا کره دانه متصل شده اند ، برش های چشم را ایجاد کنید. با ماست ، کره گردو یا حتی شکلات میل کنید!

پوست شکلات را خودتان درست کنید

آن را با یک لایه ترسناک تار عنکبوت تکمیل کنید!

تخم مرغ های پخته شده را به تخم مرغ دانه دار تبدیل کنید

برای میان وعده های شور (و غنی از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی زیتون بریزید.

یک سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و بدون حفره را برای یک غذای شیرین از یک ماده مخلوط کنید. با برش های سیب ، کره گردو و چیپس شکلات بدون شیر لذت ببرید!

کوکی یا کیک مومیایی شده درست کنید!

شیرینی مورد علاقه خود را با کره نارگیل یا ماست بریزید! حتی می توانید دو عدد چیپس چشم شکلاتی به آن اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

موز را پوست بگیرید و نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در بستنی فریز کنید یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک ساقه نازک بریده از چوب سبز را اضافه کنید!

راهنمای نمونه برای توزیع آب نبات هالووین مورد علاقه خود

وقتی سعی می کنید آب نبات را به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم خود بخورید ، نام بازی کنترل قسمت است. البته خوردن چند تکه M + M رنگارنگ تأثیر چندانی در سلامت کلی شما نخواهد داشت. اساساً مربوط به تعادل است.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را جمع بندی کردیم و اندازه قسمت های پیشنهادی هر کدام را به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

اندازه سرگرم کننده Baby Ruth Bar

2 صندلی سرگرم کننده حاوی 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین است.

ست Kat Bar برای اندازه سرگرم کننده

2 صندلی سرگرم کننده حاوی 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین است.

سایزهای سرگرم کننده Twizzlers

4 عدد اندازه سرگرم کننده حاوی 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

برش های آب نبات ذرت

21 قطعه حاوی 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

اسکیت های اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده حاوی 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

اندازه سرگرم کننده Twix

2 صندلی سرگرم کننده حاوی 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین است.

قطعات Starburst

8 عدد حاوی 160 کالری ، 22 گرم قند و 0 گرم پروتئین است.

یک تکه ترش به اندازه یک میان وعده بچه ها

1 بسته (تقریباً قطعات) حاوی 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

فنجان های ریس

2 فنجان حاوی 220 کالری ، 22 گرم قند و 5 گرم پروتئین است.

درمان برنج کریسپی

1 بار حاوی 90 کالری ، 8 گرم قند و <1 گرم پروتئین است.

پاپ کورن ذرت کارامل

1 اونس. یک وعده حاوی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین است.

4 نکته پاداش برای هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که شیرینی ها و غذاهای مقرون به صرفه در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن آب نبات شادی را به ارمغان می آورد ، راه هایی برای سالم ماندن بدون قربانی کردن اهدافتان وجود دارد! نکته اصلی کنترل اندازه بخش است.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب سهم ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه در نظر بگیرید. چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند برای هالووین تفریح ​​کند؟

اجازه ندهید که افراط و تفریط مانع پیشرفت شما شود

بدانید که یک “روز تغذیه نامناسب” ماه ها پیشرفت شما در مسیر سلامتی را باطل نمی کند. اگر در خوردن آب نبات زیاده روی می کنید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است و می توانید با پایان تعطیلات روال عادی خود را شروع کنید.

تنقلات مغذی سرشار از پروتئین را بارگیری کنید

قبل از شرکت در مهمانی یا ترفندها یا روشهای درمانی هالووین ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین و مغذی بخورید تا در صورت مواجهه با یک کاسه آب نبات از لذت غیر عاقلانه جلوگیری کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به حریص بودن خود بگیرید.

از وسوسه هالووین دوری کنید

شیرینی زیاد در خانه نگه ندارید. سازمانی پیدا کنید که به سربازان یا سرپناه ها آب نبات اهدا کند و در عین حال که از سلامت شما حمایت می کند ، کار خوبی انجام دهد.

آب نبات های آب نبات را با غذاهای سالم تر هالووین عوض کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شوند.

مطالب مرتبط: چگونه یک میان وعده خوب هالووین خوب تهیه کنیم

یک راه سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین به عنوان یک تعطیلات با شکر پر از غذاهای خوب شناخته می شود. برخلاف آنچه تصور می کنید ، نیازی به لذت بردن از “بدون آب نبات” در تعطیلات نیست. چسبیدن به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای شیرینی های باقی مانده و ارائه جایگزین های غنی از غذاها (خوشمزه) همه راه هایی برای پیروی از سنت تعطیلات بدون مانع کامل پیشرفت شما در مسیر سلامتی است.

آنها بیشتر می خواهند دستور العمل های خوشمزه عجیب و شیرینی های سالم؟ ثبت نام برای FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید