چگونه از مکمل ها برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

مکمل های غذایی انتخاب خوبی برای کاهش وزن نیستند، اما هر روز محبوب تر می شوند. ورزش و رژیم غذایی بهتر از مصرف مکمل ها است. با این حال، بهبودی از یک بیماری بدون دارو و توصیه های بهداشتی امکان پذیر نیست. به همین ترتیب مکمل های خوب نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد.

آنها به کاهش وزن و رسیدن به تعادل طبیعی کمک می کنند. اساساً 4 دلیل برای استفاده از مکمل های غذایی برای کاهش وزن وجود دارد.

  • تشویق به تمرین

  • افزایش سرعت متابولیسم

  • سرکوب اشتها

  • چربی را آب کنید

قبل از استفاده از هر مکمل غذایی، یک برنامه کاهش وزن لازم است. این طرح به شما حس جهت می دهد و به شما می گوید که چگونه از یک مکمل غذایی خاص استفاده کنید. اهداف سلامتی خود را بنویسید و آنها را به گروه های مختلف تقسیم کنید.

مکمل های غذایی مختلف اهداف متفاوتی دارند. در طول دوره رژیم غذایی خود، ممکن است همیشه احساس گرسنگی کنید یا به سختی میل خود را متوقف کنید. مکمل های رژیمی به شما کمک می کنند تا هوس خود را کنترل کرده و رژیم بگیرید. داروهای سرکوب کننده اشتها این کار را انجام می دهند. هنگام استفاده از این مکمل مراقب باشید. گرسنه بودن چیز خوبی است و ما نمی خواهیم دستگاه گوارش خود را فریب دهیم. استفاده زیاد از این مکمل غذایی برای سلامتی شما مفید نیست.

کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش امکان پذیر نیست. اگر ورزش کردن برایتان دشوار است، مکمل های محرک مانند چای سبز یا محصولات کافئین دار این کار را برای شما انجام می دهند. 20 دقیقه در روز پیاده روی کنید و ورزش های قلبی عروقی انجام دهید.

برخی از مکمل ها به افزایش متابولیسم کمک می کنند. یعنی کالری بیشتری در دقیقه می سوزانید. با گذشت زمان متابولیسم ما کاهش می یابد و در نتیجه وزن اضافه می کنیم و توده عضلانی را از دست می دهیم. مکمل هایی به نام «تنظیم کننده تیروئید» همین کار را انجام می دهند.

بدون تایید پزشک از تنظیم کننده های تیروئید استفاده نکنید، زیرا آنها هورمون های خاصی را به بدن شما تزریق می کنند و تیروئید شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

برخی از مکمل ها برای آب کردن چربی استفاده می شود. برخی از عوارض جانبی با این مکمل ها همراه است. هنگام استفاده از این مکمل غذایی ممکن است احساس ضعف یا خستگی کنید.

در اینجا چند قانون خوب برای استفاده از مکمل وجود دارد. اینها قوانین هستند، پس باید از آنها پیروی کنید.

قبل از استفاده از مکمل های غذایی یا محصولات کاهش وزن با پزشک خود مشورت کنید

برچسب، دوز و اقدامات احتیاطی را بخوانید

بیش از دوز تجویز شده مصرف نکنید

نکات استفاده از مکمل:

  • با مقدار کم شروع کنید. ممکن است دچار سرگیجه، سردرد یا درد شوید. به عنوان مثال، اگر مقدار تجویز شده 1 قاشق غذاخوری است، در 3 تا 5 روز اول از نصف قاشق غذاخوری استفاده کنید.

  • برنامه های تغذیه ای مناسب برای سلامتی شما ضروری است. درست غذا بخورید. به خودت گرسنگی نکش

خیلی شانس!