چهار نکته برای کاهش وزن در سال جدید

حفظ تصمیمات سال نو دشوار است و افراد بسیار کمی قادر به انجام اقداماتی برای رسیدن به آنها هستند. مشکل ترین راه حل حل مشکل کاهش وزن است. با این حال، با افزایش آگاهی در مورد خطرات مرتبط با چاقی و اضافه وزن، مردم در سراسر جهان تلاش های آگاهانه ای برای اصلاح عادات سبک زندگی خود انجام می دهند. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید آنها را به عنوان بخشی از تصمیم سال نو خود بگنجانید که به کاهش وزن شما کمک می کند.

طرحی را بیان کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مسیر عمل را برنامه ریزی کنید. سازماندهی خود به شما کمک زیادی به ایجاد تغییرات در سبک زندگی سالم می کند. با مشورت یک پزشک یا یک متخصص تغذیه با تجربه، تغییراتی را که باید در عادات غذایی فعلی خود ایجاد کنید، محدود کنید. یک برنامه تمرینی را در برنامه خود بگنجانید. اگر می توانید مقداری بودجه صرف کنید، از خدمات یک مربی شخصی استفاده کنید. یک مربی شخصی باتجربه یک رژیم تمرینی را برای شما طراحی خواهد کرد که روتین و شرایط سلامتی شما را در نظر داشته باشد تا حداکثر فواید را به شما بدهد. تغییر رژیم غذایی و رژیم های تمرینی هر دو تا سه هفته نه تنها خستگی را از بین می برد، بلکه نتایج بهتری نیز نشان می دهد و در نتیجه انگیزه شما را حفظ می کند.

درخواست حمایت کنید

دوستان و خانواده شما می توانند منبع بزرگی از انگیزه باشند و همچنین می توانند به شما کمک کنند اگر تمایل به تزلزل دارید، به مسیر خود بازگردید. برنامه کاهش وزن خود را به آنها اطلاع دهید. اگر هر یک از آنها در دستیابی به اهداف کاهش وزن خود موفق بوده و سبک زندگی سالمی را در پیش گرفته اند، ایده خوبی است که از آنها نکاتی را در نظر بگیرید و در مسیر رسیدن به تصمیم سال نو خود راهنمایی بخواهید.

تعیین اهداف قابل دستیابی

کاهش وزن کار دشواری است و برای اینکه بتوانید قوانین کاهش وزن را رعایت کنید، به اراده قابل توجهی نیاز است. از این رو، اهدافی که برای خود تعیین می کنید باید واقع بینانه و قابل دستیابی باشند. باید در نظر داشته باشید که تمام آن پوندهای اضافی را در یک هفته اضافه نکرده اید، بنابراین کاهش وزن شما نیز زمان بر است و روندی تدریجی است. نوشتن اهداف خود به همراه ضرب الاجل آنها و سپس تطبیق آنها با دستاوردهای هفتگی می تواند ایده خوبی باشد. این به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و همچنین به شما کمک می کند تا مشکلاتی را که ممکن است در دستیابی به کاهش وزن هدفمند خود داشته باشید، حل کنید.

از خودت عکس بگیر

اگر هدف خود را در قالب تصویر پیش روی خود داشته باشید، می توانید سخت تر کار کنید. یک عکس فعلی از خود بگیرید و آن را به عنوان بخشی از دفتر خاطرات کاهش وزن خود نگه دارید. در پایان هر هفته حداقل روی یک عکس از خودتان کلیک کنید و آن را با عکس هفته قبل مقایسه کنید. اگر به رژیم کاهش وزن خود صادق بوده‌اید، تصاویر شما قطعاً همان را منعکس می‌کنند که به شما حس موفقیت را می‌دهد و در نتیجه شما را به تلاش بیشتر سوق می‌دهد.