چرا کاهش وزن به چیزی بیش از اراده و اراده نیاز دارد؟

چاقی دومین عامل مرگ و میر قابل پیشگیری در ایالات متحده است. سیگار شماره یک است. باور نکردنی است که بیش از 95 درصد از افرادی که وزن کم می کنند، در عرض 5 سال هر پوند وزن اضافه می کنند.

به نظر می رسد یک نقص اساسی در نحوه حفظ قدرت کاهش وزن آمریکایی ها وجود دارد. عزم و اراده در تکنیک های کاهش وزن بسیار تاثیرگذار است و باید عاملی همه جا برای موفقیت باشد. با این حال، برای دستیابی به موفقیت درازمدت باید موارد بیشتری وجود داشته باشد، و هورمون‌های همسان زیستی می‌توانند به طور چشمگیری کمک کنند.

مردم می گویند چاقی یک بیماری همه گیر است. بله، این یک مشکل شایع است، اما یک اپیدمی؟ آیا باید در رده بیماری های قلبی یا سایر بیماری ها مانند سرطان سینه قرار گیرد؟ پاسخ این است که بله باید، و در اینجا یک نگاه علمی به مشکل است.

وقتی فردی کالری را در طول رژیم کاهش می دهد، این استراتژی موفقیت «همه همه چیز باشند» نیست. فرض بر این است که اگر بدن کالری کافی در طول روز دریافت نکند، شروع به سوزاندن چربی برای انرژی خود خواهد کرد، اما متأسفانه آنچه که احتمال وقوع آن بیشتر است این است که بدن به جای آن عضله می سوزاند. عضله چیزی است که به بدن اجازه می دهد پس از اتمام رژیم، وزن بدن خود را ثابت نگه دارد. اگر سوزانده شده باشد، ممکن است منجر به بازگشت مقدار قابل توجهی از وزن فرد شود.

علاوه بر این، در حین از دست دادن وزن، بدن در ذخیره چربی در حالت حفظ خود ماهرتر می شود، بنابراین پس از تکمیل رژیم ممکن است وزن بیشتری نسبت به قبل از رژیم غذایی افزایش یابد.

به خوبی شناخته شده است که ورزش فواید قلبی عروقی قابل توجهی دارد و به حفظ تراکم استخوان با فعالیت های تحمل وزن کمک می کند. با این حال، به عنوان تنها عامل کاهش وزن، پاسخ کاملی نیست. کاهش وزن یک پوند معادل 3500 کالری است. که به فعالیت هوازی زیادی نیاز دارد. مانند دویدن 35 مایل که بیشتر از یک ماراتن است!

بحث های مهمی در مورد نقش حذف چربی از رژیم غذایی وجود دارد. چربی انسولین را تحریک نمی کند، در حالی که غذاهای سنگین کربوهیدرات این کار را انجام می دهند. انسولین، به اندازه کافی جالب، منجر به ایجاد چربی بیشتر می شود. بنابراین مقدار مشخصی از چربی در رژیم غذایی دشمن نیست.

در بزرگ‌ترین مطالعه‌ای که تا به امروز در کشور با بررسی بیماری‌های قلبی انجام شده است، مطالعه قلب فرامینگهام، کسانی که بیشترین چربی اشباع‌شده را مصرف می‌کنند کمترین وزن را داشتند. این افراد کمترین سطح کلسترول و کمترین حادثه بیماری عروق کرونر را داشتند.

علم چاقی بسیار بیشتر از این است که پزشکان بگویند «کمتر بخور و بیشتر ورزش کن». تزریق علم به برنامه کاهش وزن به افراد این امکان را می‌دهد که رژیم غذایی هوشمندانه‌تری داشته باشند و فقط به اراده، اراده و تکنیک‌های قدیمی‌تری که شبیه به افسانه هستند تکیه نکنند.