چرا برای کاهش وزن یا سلامت روده بزرگ به ملین نیاز ندارید؟

حفظ سلامت دستگاه گوارش آسان است و برای حفظ سلامت روده بزرگ نیازی به ملین ندارید. با یادگیری بهترین پروتئین های شما، و ترکیب آنها در منطقه ژنتیکی غذا خوردن، می توانید حتی در سنین بالا شاداب و سالم و بدون IBS باشید.

مصرف ملین ها برای سلامتی خطرناک است. حذف الکترولیت ها از بدن می تواند به مغز شما آسیب برساند و باعث تشنج شود. فرض کنید در حال رانندگی هستید و تشنج دارید. این می تواند زندگی شما را بی جهت بگیرد.

مصرف ملین ها می تواند اثر بازگشتی بر روده کوچک و روده بزرگ داشته باشد. روده کوچک شما نمی تواند مواد مغذی مورد نیاز بدن را جذب کند و زمانی که به آن گفته شود چه زمانی باید کار کند، روده بزرگ به طور طبیعی از کار می افتد. این می تواند منجر به یک روده بزرگ آسیب دیده شود که برای جمع آوری ضایعات باید با کیسه کولوستومی به معده شما بریده شود و به بیرون وصل شود.

مصرف ملین ها باعث از کار افتادن کلیه های شما می شود. هنگامی که تمام آب بدن خود را از طریق روده بزرگ خارج می کنید، دلیلی برای کار کردن کلیه ها وجود ندارد و آنها می توانند از کار بیفتند و باعث می شوند که شما مجبور به دیالیز شوید.

در نهایت، مصرف ملین ها می تواند به قلب شما آسیب برساند. تعادل الکترولیت باید برای سیگنال دهی سالم و ضربان ریتمیک حفظ شود. حذف تمام الکترولیت ها از سیستم شما به این تعادل ظریف آسیب می رساند.

یادگیری نحوه تنظیم دقیق غذا برای بهترین سلامت گوارشی، با کتابی شروع می شود تا بدانید کدام پروتئین برای گروه خونی ژنتیکی شما کار می کند. یادگیری بعدی که کدام ناحیه برای شما مفید است را می توان با یک آزمایش ساده ژنتیکی انجام داد. آیا شما کم کربوهیدرات هستید یا کم چربی؟ آیا شما متعادل هستید یا مدیترانه ای؟ آیا با خوردن پروتئین یا سبزیجات احساس بهتری دارید؟

آیا شما انحرافات ژنتیکی دارید که می تواند باعث شود نیاز به حمایت تغذیه ای اضافی داشته باشید، چیز دیگری است که آزمایش ساده ژنتیکی به شما می گوید. 40 درصد از جمعیت دارای MTHFR هستند و خوردن غذاهایی که برای حمایت از این وضعیت نیاز دارید روده بزرگ شما را تمیز نگه می دارد و شما را شادتر و سالم تر نگه می دارد.

بسته به مکمل می تواند مشکلاتی را ایجاد کند، زیرا مصرف بیش از حد مکمل می تواند باعث تجمع اسید فولیک در سیستم شود که منجر به سرطان یا یک بیماری خودایمنی شود.

یاد بگیرید چگونه اندازه وعده های خود را مدیریت کنید تا بتوانید به بهبود روده بزرگ خود کمک کنید. سپس می توانید یاد بگیرید که چگونه وزن خود را در بهترین حالت پیری حفظ کنید و همچنین روده بزرگ خود را شاد نگه دارید.

تعادلی شاد از پروتئین و سبزیجات، برای ناهار یا شام. میوه ها و غلات غنی شده با شیر بادام یا میوه با ماست یا کینوآ. شما آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب می کنید.

بیاموزید که کدام پروتئین برای شما بهترین است و از کدامیک اجتناب کنید. آماده بودن برای تغییر کمک می کند، زیرا تغییر برای کاهش چربی شکم ضروری است.