پودر پروتئین برنج – واقعا برای چه مفید است؟

پودر پروتئین برنج یک مکمل پروتئین نسبتا ناشناخته خارج از جامعه وگان است. با وجود عدم محبوبیت، پروتئین برنج فواید زیادی دارد که ممکن است آن را به یک مکمل خوب برای رژیم غذایی روزانه شما تبدیل کند. برای اینکه بدانید پودر پروتئین برنج چیست و چگونه می‌توانید از آن برای تکمیل نیازهای تغذیه‌ای خود به بهترین شکل استفاده کنید، برخی از مزایا و معایب آن را بیان کرده‌ایم. این اسکوپ است:

مزایای پودر پروتئین برنج

o پودر پروتئین برنج یک منبع پروتئین طبیعی با فیبر طبیعی است. از برنج قهوه ای گرفته می شود و تمام اسیدهای آمینه ضروری را حمل می کند.

o پودر پروتئین برنج نیز ضد حساسیت است، به این معنی که نسبت به سایر پودرهای پروتئینی مانند تخم مرغ و آب پنیر واکنش های آلرژیک کمتری ایجاد می کند. همچنین فاقد سویا، شیر، مخمر، گندم و سایر مواد حساسیت زا است که اغلب باعث واکنش های آلرژیک می شوند.

o بدن از پودر پروتئین برنج موثرتر از سویا استفاده می کند. با این حال، هر دو پروتئین برنج و پروتئین سویا قیمت مشابهی دارند.

o پودر پروتئین برنج وگان دوست است. هیچ محصول حیوانی یا فرآورده جانبی در پودر پروتئین برنج گنجانده نشده است. اکثر پودرهای پروتئین سویا نیز در این تمایز سهیم هستند.

o طعم طبیعی پودر پروتئین برنج شیرین و ملایم است. این باعث می شود که به راحتی با آب، آب میوه و سایر مخلوط کن ها مخلوط شود تا یک نوشیدنی پروتئینی با طعم عالی ایجاد شود.

o پودر پروتئین برنج در تمام طعم های پودر پروتئین اصلی (مانند وانیل، شکلات و توت فرنگی) موجود است. در حالی که ما آن را در برخی از طعم های عجیب و غریب ندیده ایم، ممکن است روزی به زودی فرا برسد که پروتئین برنج محبوبیت پیدا کند.

مضرات پودر پروتئین برنج:

o پودر پروتئین برنج به اندازه پروتئین آب پنیر و بسیاری از پودرهای پروتئین حیوانی موجود در بازار برای عضله سازی موثر نیست.

o شرکت های کمی پودر پروتئین برنج تولید می کنند و گزینه های بسیار کمی برای میان وعده های پروتئین برنج در دسترس هستند، مانند میله ها و نوشیدنی های پروتئین برنج از پیش بسته بندی شده.

o در مقایسه با پودرهای پروتئین آب پنیر با قیمت مشابه، پودرهای پروتئین برنج معمولاً پروتئین کمتری در هر وعده ارائه می دهند. بنابراین، ارزش کمتری برای پول شما دارد.

با این حال، پروتئین برنج برای بسیاری از افراد، به خصوص گیاهخواران، کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند و به سویا حساسیت دارند، گزینه بسیار خوبی است. حتی اگر سایر پودرهای پروتئین گزینه مناسبی برای شما باشد، ممکن است بخواهید پودر پروتئین برنج را برای طعم و مزه امتحان کنید!