وعده های غذایی کم کالری – 375 کالری یا کمتر

وقتی زمان تنگ است و انرژی شما به پایان می رسد، این وعده های غذایی آماده برای سوخت سریع و کم کالری مناسب است.

#1. فیله مرغ. 8 عدد ناگت مرغ با سس عسل خردل، فنجان میوه، نوشابه رژیمی. 13 گرم چربی، 28 گرم پروتئین، 375 کالری.

#2. مک دونالد. سالاد رنچ بیکن با مرغ کبابی و وینگرت بالزامیک کم چرب، چای سرد. 12 گرم چربی، 33 گرم پروتئین، 300 کالری.

#3. تاکو جان 2 تاکو ترد، نوشابه رژیمی. 20 گرم چربی، 18 گرم پروتئین. 360 کالری

#4. Quiznos. Cantina Chicken Sammie، فنجان سوپ رشته فرنگی مرغ، چای سرد. 7 گرم چربی، 17 گرم پروتئین، 335 کالری.

#5. وندی غذای بچه چیزبرگر با فنجان پرتقال ماندارین و آب. 11 گرم چربی، 16 گرم پروتئین.

#6. نان پانرا. شما 2 را انتخاب می کنید: ساندویچ سینه بوقلمون دودی روی خمیر مایه با همه چیز، سوپ سبزیجات کم چرب باغ گیاهی، چای سرد. 10 گرم چربی، 19 گرم پروتئین.

دستورالعمل های تغذیه ای و رژیم غذایی کم چرب

هنگام انتخاب یک برنامه کم کالری یا کم چربی، مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل و کامل مصرف می کنید. برای بهترین نتایج هنگام انتخاب یک برنامه غذایی کم کالری یا کم چرب، یک رژیم غذایی متعادل شامل 4-6 وعده غذایی در روز مصرف کنید. اگر برنامه فشرده‌ای دارید، وعده‌های غذایی‌تان را از شب قبل برنامه‌ریزی کنید تا قبل از سر کار برای درست کردن وعده‌های غذایی خود ندوید یا حتی بدتر از آن، همه آن را کنار بگذارید و به غذاهای ناسالم آغشته به چربی متوسل شوید. به عنوان فردی که خودم با کاهش وزن مبارزه کرده ام، می دانم که چقدر می تواند چالش برانگیز باشد.

اینها بخش های بسیار خوبی از غذای سیر هستند. از آنجایی که این روزها معمولاً وعده‌های غذایی بسیار بزرگ است، انتظارات مردم از ظاهر یک بشقاب غذای “واقعی” اغلب ناهنجار است.