وضعیت صنعت آموزش شخصی: نتایج فوری جذاب هستند، برنامه ریزی طولانی مدت نیست

پس از سال ها (من نزدیک به 10 سال صحبت می کنم) رویای کمک به مردم از طریق سلامت عمومی، تغذیه و تناسب اندام، سرانجام رویای من به حقیقت پیوست. دیدن آن به این شکل خنده دار است، زیرا کمتر شبیه یک رویا و بیشتر یک تماس است. وقتی بزرگ‌تر شدم از بین سه بچه، تمایل طبیعی به کمک به مردم داشتم. و از آنجایی که من خیلی خوب بودم (اگرچه هنوز یک نفر بودم) و به تناسب اندام و تغذیه بسیار علاقه مند (دقیق تر) بودم، فکر کردم یک راه عالی برای ترکیب این دو این است که در ابتدا یک مربی شخصی شوم و سپس از آنجا به بالا بروم.

قرار نیست دروغ بگویم، وقتی در نهایت شروع به برداشتن گام‌هایی برای تبدیل شدن به یک مربی شخصی حرفه‌ای کردم، چیزی که فکر می‌کردم نبود. این بدان معنا نیست که من کاری را که انجام می‌دهم دوست ندارم، اما این برداشت بسیار باشکوه‌تر از عمل واقعی به نظر می‌رسد. خوشبختانه برای من، از نظر دانش بسیار جلوتر از منحنی بودم و تا کنون به خوبی به من خدمت کرده است.

من فقط دو هفته را در دنیای آموزش های شخصی حرفه ای گذرانده ام، اما حتی همین زمان به من چشم اندازی نسبت به ماهیت این صنعت داده است، جایی که فکر می کنم احتمالاً به کجا می رود، و کاری که قرار است برای بهبود آن انجام دهم. .

به گفته جان گودمن، بنیانگذار مرکز توسعه مربیان شخصی، وضعیت صنعت آموزش شخصی در حد متوسط ​​از بین رفته است. اگرچه مربیان شخصی در این مورد مقصر هستند، اما این کاملاً تقصیر آنها نیست. یک تصور غلط عمده در دنیای سلامت، به ویژه رژیم غذایی و کاهش وزن، وعده نتایج فوری است. با بیش از هر زمان دیگری برندهایی که رژیم‌های لاغری سریع، قرص‌ها و برنامه‌های ورزشی را تبلیغ می‌کنند، بسیاری از مردم عاشق این ایده شده‌اند و از قولی که به آنها داده شده « کوتاهی می‌کنند». این برای مدتی طولانی ادامه داشته است و مردم را از این باور که امیدی برای رسیدن به اهداف ترکیب بدنشان وجود دارد، منصرف می کند.

چرا Instant سکسی است و طولانی مدت خسته کننده است

تو گرسنه هستی. شما 8 ساعت سر کار بوده اید و به دلیل مشغله زیاد ناهار را از دست داده اید. اگر کسی پوست موز را به سمت شما پرتاب کرد، احتمالاً آن را می‌خورید (یا شاید موز باقی مانده را از پوست لیس می‌زنید). آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به خانه بروید و منتظر بمانید تا غذا بپزد. کاملا میفهممش حالا، وقتی دیوانه بودم، هفته‌ای ساعت‌ها صرف آماده کردن وعده‌های غذایی‌ام می‌کردم. اما این در کنار موضوع است. آنی همه چیز در جامعه امروزی عادی شده است. و این منطقی است. ما حدود 8 ساعت در روز را در محل کار می گذرانیم، 8 ساعت را می خوابیم (اگر خوش شانس باشید) و 8 ساعت دیگر را به انجام کارهای دیگر، مانند رانندگی به محل کار و برگشتن به محل کار، بردن بچه ها از مدرسه، کمک به انجام تکالیف، دوش گرفتن، استفاده از حمام اختصاص می دهیم. .. باشه شاید اون آخری فقط من باشم. نکته این است که ما کارهای زیادی انجام می دهیم و آشپزی برای بهتر غذا خوردن جالب نیست. ممکن است. اما نه سرگرم کننده، و نه قطعا سکسی، یا سرگرم کننده، بنابراین من آن را دریافت کردم. همانطور که گفته شد، ورزش کردن جذاب است. به خصوص به “بیچ بهتر است پول من را داشته باشد.”

همچنین دلایلی وجود دارد که باور کنیم برخی از ما موجودات شبیه انسان نمی‌توانیم آینده‌ای را بعد از پایان هفته ببینیم. ما دوست نداریم برنامه ریزی کنیم (یا اگر شما مثل من هستید، دوست دارید برنامه ریزی کنید، اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود). این به حرکت یک ارتباط منفی با یک دید بلند مدت تبدیل می کند. نقشه راه فقط تا این حد ادامه دارد. بقیه غیر قابل پیش بینی است. نه تنها پیش بینی اهداف بلندمدت برنامه ریزی دشوار است، بلکه ردیابی پیشرفت می تواند به خودی خود یک کار طاقت فرسا باشد و همه ما می دانیم که به اندازه کافی از این اهداف داریم. به همین دلیل است که مردم فردی مثل من را استخدام می کنند. “شما ردیابی را انجام دهید، من انجام خواهم داد.”

توصیه هایی برای کارآموزانی که به دنبال مربی شخصی هستند

قبل از هر چیز بدانید که هر مربی شخصی برای اولین بار در مورد شما یاد می گیرد. آنها به یکباره یاد می گیرند که چگونه حرکت می کنید، در چه شرایطی هستید، آسیب ها، محدودیت ها، پیشینه و شخصیت شما. آنها این کار را بسیار سریع انجام می دهند و باید نقشه راه شما را در حدود یک تا دو جلسه برنامه ریزی کنند. این چیزهای زیادی است که باید در مدت زمان کوتاهی در نظر گرفت، برای آن برنامه ریزی کرد و پیش بینی کرد. همانطور که گفته شد، اگر شما نسبتاً تازه وارد ورزش مداوم و تغذیه مناسب هستید، تقریباً هر شروعی در این مسیر نتیجه خواهد داد. بنابراین آن را عرق نکنید (ها!). خوب، پس چه نوع توصیه ای می توانم به شما بدهم. چیزهای زیادی وجود دارد، اما من آنچه را که مهمتر است توضیح خواهم داد

مربی شما باید محدودیت های شما را بداند و برای بهبود آنها تلاش کند

اگر نمی‌توانید اسکوات درستی انجام دهید، فرض کنید، مربی شما باید این را تشخیص دهد و برای بهبود آن با شما همکاری کند، نه اینکه از ورزش دوری کند زیرا نمی‌توانید آن را انجام دهید.

او باید روی آموزش حرکات چند مفصلی به شما تمرکز کند، مانند اسکات، خم شدن به جلو (دد لیفت)، لانژ، پرس و کشش.

اگر مربی شما تمام جلسه خود را به شما آموزش می دهد که چگونه دوسر بازو، کشش یا فوم رول کنید، به یک مربی جدید نیاز دارید. آن مناطق کوچکتر باید در انتها یا ابتدا پوشانده شوند و نه برای مدت طولانی. اگر او ارزش نمکش را دارد، و پول شما برای شما مهم است، آنها ویدیوهایی در مورد نحوه انجام این کارها برای شما می فرستند، یا آنها را برای شما به صورت حرفه ای انجام می دهند. هیچ کس نباید مجبور باشد برای فوم رول به مربی بیش از 30 دلار در جلسه پرداخت کند.

او باید به تغذیه شما اهمیت دهد، توصیه هایی به شما بدهد و از شما بخواهد که یک دفترچه غذایی داشته باشید.

این احتمالا خسته کننده ترین چیزی است که شنیده می شود، و حتی من از واقعیت آن خوشم نمی آید، اما تغذیه بزرگترین تفاوت را در کاهش وزن ایجاد می کند. این بدان معنا نیست که ورزش کلیدی نیست. اما بیشتر مردم با خوردن مک دونالد و بلند کردن در باشگاه نمی توانند وزن کم کنند. شما به هر دو نیاز دارید، اما تغذیه عامل تعیین کننده بین کمی اضافه وزن و لاغر بودن و احساس خوب (به خصوص احساس خوب) است.