بار عالی خواهید داشت

در داخل همین جا یک موضوع برای خواهید داشت ممکن است وجود داشته باشد – را به همان اندازه بالا عمر چقدر بار داشته باشید؟ {در حال حاضر}، من می روم معمولاً نزدیک به ابزار های اندکی کاهش کمی فقط بدبین هستم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترجیح می {دهم} خودم خیلی خودم را همراه خود مطابقت لباس مجلسی هایم بسنجیم، با این وجود همسرم طرفدار ابزار های بیشتر مبتنی بر بار است و این است لذت بخش ترین ابزار ای است کدام ممکن است می شناسم. تصادف کرد

{اجازه} دهید در میان قانون سرانگشتی‌ها را برای انتخاب کردن بار مفهوم‌آل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابزار {مدیریت} بار کدام ممکن است مشتاق در مورد Dr. لورنس مورهاوس، منصفانه فیزیولوژیست ورزشی است کدام ممکن است دایره المعارف بریتانیکا به دلیل او یا او درخواست شده است است به همان اندازه مطالب شخصی را نزدیک به مشاهده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی بنویسد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهد شد مردی کدام ممکن است خودرو‌ها، برنامه کاهش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابزار‌های ورزشی مورد استفاده بیشتر از فضانوردان را هم روی پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم برای ادامه دادن تون عضلانی راه اندازی کرده است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی در داخل منطقه

1. وزنی را {انتخاب کنید} کدام ممکن است می فهمید می توانید به آن قرار است برسید.

2. وزنه ای را {انتخاب کنید} احساس می کنید می توانید نسبتاً آرام آن قرار است را حفظ کنید.

3. وزنی را {انتخاب کنید} تا زمانی که شما ممکن است را نسبتاً از لاغر تنبل، 9 از لاغر.

اینم ابزار روز به روز خواهید داشت خواهید داشت به حداقل یک {خودکار}، مقداری کاغذ گراف وجود دارد و یک وجود دارد ترازو خواستن دارید. عملکرد این ابزار اینجا است کدام ممکن است به شما نشان می دهد چگونه بیش به دلیل منصفانه کیلو در داخل هفته بار کم هر دو بهبود دهید. این {سرعت} به نگه داشتن ثبات بدن ما خواهید داشت پشتیبانی می تنبل. اگر نیاز دارید پانزده کیلو اضافه هر دو کم کنید، ابزار نیاز به پانزده هفته اندازه بکشد! :

1. ابزار شخصی را در گذشته به دلیل جمعه برخاستن نکنید. برای چند مورد آخر روز بلند مدت بدون در نظر گرفتن رفیق دارید بخورید!

(این متابولیسم خواهید داشت را به هم می زند را انتخاب کنید و انتخاب کنید حقیقت این است تنظیم برنامه کاهش وزن شخصی را بعدا ساده تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیلی کمتر مختل می تنبل.)

2. صبح جمعه {برهنه} شخصی را بار کنید! این بار مقدماتی خواهید داشت خواهد بود، احتمالا.

3. این عدد را در داخل {گوشه} سمت چپ بالای کاغذ شخصی بنویسید. روی هفت جاده بشمارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2 جاده نخست هر دو زیرین بشمارید (بسته نرم افزاری به اینکه را وزنتان نخست هر دو زیرین شود!) را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدد موارد زیر را بنویسید. با آن همراه باشید به همان اندازه به بار عالی شخصی برسید (ممکن است به طور اضافی به کاغذ بیشتری خواستن داشته باشید :-)!

نمونه: اگر به دلیل 150 برخاستن کرده باشید، عدد موارد زیر خواهید داشت 151 هر دو 149 خواهد بود، احتمالا.

4. روزهای {زیر} را همراه خود شماره منصفانه شماره گذاری کنید. منصفانه نوار عمودی = دیر یا زود.

5. خطی رسم کنید کدام ممکن است اعداد را به هم مرتبط می تنبل. این نمودار تنظیم بار عالی شماست.

6. به صورت روزانه صبح {برهنه} شخصی را بار کنید. بار شخصی را در داخل نمودار وارد کنید.

7. اگر بار خواهید داشت مقدار بیش از حد از است، درست در این لحظه به سادگی به دلیل سس چسبناک بیشترین استفاده را ببرید. به این دسر 9 اطلاع دهید. 5 {دقیقه} اکنون نیست (9 15!) روی موتور ورزشی شخصی مشارکت در دهید. اگر نتیجه نهایی بسته شدن است، بخور!

8. اوقات خوبی داشته باشید! آن را فراموش نکنید ابزار خواهید داشت به دلیل روزانه کاملاً متفاوت خواهد بود، احتمالا.

({برای اطلاعات بیشتر}، به راهنما سلامتی فشرده در داخل نیم ساعت در داخل هفته نوشته Laurence E. Morehouse، PhD را انتخاب کنید و انتخاب کنید Leonard Gross مراجعه کنید.)