هر آنچه می خواهید در مورد حق امتیاز رژیم غذایی در آمریکا بدانید

صنعت کاهش وزن آمریکا در سال 2013 از مرز 70 میلیارد دلار عبور کرده است و تنها در حال رشد است. حتی در دوران رکود، فروش محصولات و برنامه ها در حال رشد بود. همانطور که آمریکا همچنان نسبت به افزایش دور کمر و خطرات سلامت مرتبط با آن آگاه است، سلامتی و کاهش وزن بیشتر و بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد.

صنعت خدمات کاهش وزن ایالات متحده از لحاظ تاریخی تحت تسلط چند بازیگر اصلی مانند جنی کریگ و Weight Watchers بوده است، اما تازه کارها مورد علاقه مصرف کنندگان هستند، که همیشه به دنبال راه حل جدیدی برای مطابقت با نیازهای خود هستند. تحقیقات مصرف کننده نشان می دهد که مشتریان معمولی در طول زندگی خود 6 تا 10 برنامه رژیم غذایی یا کاهش وزن را امتحان می کنند. رویکرد لاغری به جای انحصاری، تجمعی است، به این معنی که مشتریان به دنبال ترکیبی از راه حل‌ها برای مطابقت با نیازهای خود خواهند بود (یعنی برنامه‌ای از شرکت 1، مکملی از شرکت 2، غذای رژیمی از شرکت 3). تفکر عمومی مصرف کنندگان این است که “بیشتر، بهتر است” وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می آید، طرز فکری که ثابت کرده است برای کارآفرینان صنعت رژیم غذایی کاملاً سودآور است.

امتیازات کاهش وزن به مشتریان کمک می کند تا برای بهبود سلامت فیزیکی و عاطفی خود لاغر شوند. به طور معمول، مدل کسب و کار در یکی از 2 دسته قرار می گیرد: مبتنی بر غذا یا مبتنی بر خدمات. فرنچایزهای مبتنی بر مواد غذایی درآمد خود را از فروش مداوم وعده های غذایی از پیش بسته بندی شده به دست می آورند (جنی کریگ نمونه خوبی از این موضوع است)، در حالی که امتیازات مبتنی بر خدمات (LA WeightLoss نمونه خوبی از این بود) درآمد خود را از فروش بسته ها و محصولات افزودنی به دست می آورند. در

بسیاری از معروف ترین برندهای کاهش وزن مانند Weight Watchers، Jenny Craig، NutriSystem و LA WeightLoss دیگر حق امتیاز ارائه نمی دهند. آن‌ها در سال‌های اولیه خود حق امتیاز را به‌عنوان روشی برای رشد داشتند، و پس از آن که شرکت‌ها سهامی عام شدند، واحدها را دوباره خریداری کردند. این استراتژی “سرمایه گذاری در مراحل اولیه” ثابت کرد که یک استراتژی خروج سودآور برای بسیاری از فرنچایزها است و ماهیت کسب و کار با درآمد بالا و حاشیه بالا است.

ما پایگاه داده خود را برای جستجوی امیدوارکننده ترین امتیازات جدید رژیم غذایی بررسی کرده ایم. در کانادا، TrueStar Health مدلی را هم برای یک تجارت خانگی و هم برای یک مدل ویترینی ارائه می‌کند. آنها در حال حاضر در ایالات متحده حق امتیاز ندارند، اما از رشد تقریباً انفجاری در کانادا برخوردار بوده اند. در ایالات متحده، بسیاری از فرصت‌های فرانشیز مبتنی بر پزشکی هستند و ممکن است برای فعالیت به مجوزهای پزشکی خاصی نیاز داشته باشند. همچنین طیف گسترده ای از فرصت های چند سطحی (بازاریابی شبکه ای) برای فروش محصولات و مکمل ها وجود دارد. Herbalife در ایالات متحده و آمریکای لاتین بسیار محبوب بوده است و یک فرصت آسان برای راه اندازی خانه ارائه می دهد. Amway (Nutrilife) یکی دیگر از شرکت‌های بازاریابی چند سطحی خانگی است که به دلیل جذابیت شدید آمریکا به محصولات کاهش وزن و قرص‌های لاغری، محبوبیت پیدا می‌کند.

امتیازات کاهش وزن در این کشور بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. با افزایش مشکلات چاقی، آمریکایی ها به طور فزاینده ای متعهد به لاغری می شوند. آنها از هر نوع برنامه ای برای کاهش چند پوند استفاده می کنند، اما بیمه گرها توجه خود را به “برنامه های معتبر” معطوف می کنند – که تنها زنجیره های ملی بزرگتر که بودجه لازم برای انجام این کار را دارند ارائه خواهد شد. حکم اخیر AMA (انجمن پزشکی آمریکا) برای طبقه بندی چاقی به عنوان یک بیماری، یک تجارت جدید بالقوه برای صنعت رژیم غذایی ایجاد کرده است.

داشتن یک فروشگاه کاهش وزن نه تنها برای خانواده شما مفید است، بلکه برای سلامت جامعه نیز مفید است. مزایایی فراتر از سودی وجود دارد که مالک می تواند از آنها بهره مند شود. بسیاری از پزشکان و شرکت های کاهش وزن معتبر در این زمینه وجود دارند. در حالی که بهترین ها را بررسی می کنیم، اپراتورهای منطقه ای بسیاری را کشف کردیم، اما فرصت های حق رای دادن ملی بسیار کمی را برای ویترین فروشگاه های امتیاز کاهش وزن (غیر پزشکی). یکی از برندهای نوظهور که توجه ما را به خود جلب کرد، The BalanceDiet Company بود (“BalanceD Diet” به صورت یک کلمه “BalanceDiet” نوشته می شود.

برای بیش از 20 سال، BalanceDiet به مشتریان کمک کرد تا با برنامه های رژیم غذایی اثبات شده، خطوط تولید انحصاری، و گزینه های نوآورانه مشتری مانند آزمایش ژنتیکی اختصاصی آنها برای کاهش وزن، به اهداف خود برسند. BalanceDiet (“شرکت رژیم متعادل”) در سال 1980 در ناپل، فلوریدا به عنوان نتایج کاهش وزن آغاز شد. این شرکت که به دلیل مشاوره شخصی و برنامه‌های کاهش وزن بسیار مؤثر شناخته شده است، به رشد خود در سراسر فلوریدا ادامه داد و در سال 2010 برای نشان دادن رویکرد متعادلی به غذا، خوردن و حفظ یک سبک زندگی سالم، نام تجاری مجددی به خود گرفت. BalanceDiet خود را به عنوان “جشن غذا و سبک زندگی سالم” نامگذاری می کند و با متخصصان تناسب اندام و تناسب اندام ارتباط برقرار می کند و یک سبک زندگی کامل سالم و متمایز از سایر ارائه دهندگان را ترویج می کند.

BalanceDiet دارای مکان‌هایی در سراسر ایالات متحده، در سطح بین‌المللی، و همچنین یک برنامه آموزشی محبوب خانگی «BalanceDiet at Home» است (کوچینگ از طریق تلفن، آزمایش یا وب‌کم ارائه می‌شود) و همچنین تحویل محصول مستقیم به درب مشتری. همه برنامه ها و بسته های محصول آنها شامل مشاوره شخصی است و نتایج مشتری با هر یک از برنامه های آنها تضمین می شود.

بخش مهمی از حمایتی که مشتریان دریافت می‌کنند، مجموعه ابزارهای سلامت آنلاین آن‌ها است، از جمله یک برنامه غذایی آنلاین، یک ردیاب تغذیه و ورزش که انگیزه شما را حفظ می‌کند، چه می‌خواهید وزن کم کنید یا صرفاً سالم‌تر غذا بخورید. اگرچه ما بسیاری از ابزارهای آنلاین را دیده و بررسی کرده‌ایم، به نظر می‌رسید این ابزارها یکپارچه، آسان برای استفاده، و در راستای نقشه راه‌بندی‌شده‌ای که مشتریان دریافت می‌کردند.

با تبدیل شدن به مشتری BalanceDiet، مشتریان به ابزارهای آنلاین خود مانند لاگ رژیم غذایی و ورزش، برنامه‌ریزان غذا، گزارش‌های سلامت و گزارش‌های پیشرفت و همچنین تخفیف در محصولات کاهش وزن و مکمل‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. BalanceDiet برنامه های غذایی ساختاریافته و نقشه راه موفقیت را ارائه می دهد و به عنوان بخشی اختیاری از برنامه یک آزمایش ژنتیکی اختصاصی برای کاهش وزن ارائه می دهد. این آزمایش ساده (که می تواند در خانه یا در مرکز انجام شود) به مشتری این امکان را می دهد که بر اساس ژنتیک خود بفهمد که آیا یک دستگاه اصلاح کننده چربی، کاهش دهنده کربوهیدرات، یا یک “تعادل کننده بهتر” است. BalanceDiet نتایج آزمایش ژنتیکی را با یک برنامه غذایی کاملاً سفارشی برای موفقیت بهینه دنبال می کند و گزارش می دهد که مشتریانی که از پروتکل مدیریت وزن مبتنی بر ژنتیک استفاده می کنند می توانند تا 2.5 برابر بیشتر وزن کم کنند و بدن جدید خود را با موفقیت حفظ کنند.

رژیم گرفتن معمولاً شامل معکوس کردن فرآیندی است که در وهله اول با بهبود رژیم غذایی و افزایش ورزش منجر به افزایش وزن شد. فرنچایزها و مراکز کاهش وزن عموماً یک برنامه ساختاریافته و اثبات شده برای دستیابی به این هدف دارند. اگرچه برنامه ها و رویکردها بر اساس برند متفاوت است، ارزیابی یک فرصت از دیدگاه مشتری همیشه ایده عاقلانه ای است. آیا آنها می توانند موفقیت مشتری را نشان دهند؟ آیا کسب و کار ارجاعات قوی ایجاد می کند؟

فرنچایزهای کاهش وزن سریع ممکن است یک بوت کمپ ارائه دهند که در آن وعده های غذایی سالم و فرصت های ورزشی را به مشتریان ارائه می دهند. با این حال، زمانی که این راه حل ها ناکافی هستند، امتیازات کاهش وزن ساختاریافته می توانند وارد عمل شوند تا آنها را سریعتر به وزن سالم برسانند. مراکز رژیم غذایی می توانند به مشتریان خود کمک کنند تا بدون استفاده از داروهای تجویزی، جراحی و دستورالعمل های غذایی محدود کننده به وزن هدف ایده آل برسند.

به طور کلی، صنعت کاهش وزن برای کمک به مشتریان در بهبود سبک زندگی خود طراحی شده است. این زمان ایده آلی برای تبدیل شدن به بخشی از این صنعت پررونق است.

رژیم لاغری سریع