هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – ایتینگ مو ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان اندکی وجود دارد”. با وجود همه تلاشها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی یک تمرین سبک می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آیا آب (خربزه) درست می کنید؟

این ماه روز ملی هندوانه بود ، هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

هیدراته را حفظ می کند – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

این یک روده سالم را ترویج می کند – پر از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب شریانی کمک کنند.

مواد مغذی را به ارمغان می آورد – سرشار از ویتامین A و C ، همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلات را کاهش می دهد- L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید ترمیم هندوانه FITCO1

مواد اولیه

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 پیمانه dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل لیوان بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: طعم توت فرنگی را برای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های محبوب مخلوط کنید!

همه کلاسها گنجانده شده است

دوره های گروهی فرصتی شگفت انگیز برای تقویت سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکر شما در یک کشتی است. دوره های گروهی به همراه فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. علاوه بر این ، تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرین شما می افزاید.

دوره های گروهی نیز:

  • بگذارید مسئولیت شما را راهنمایی کند.
  • مقاوم باش.
  • به خودتان کمک کنید دوستان پیدا کنید.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

در اینجا چند کلاس گروهی است که باید در سالن های ورزشی ما در نظر بگیرید:

BODYPUMP

پمپ بدنه FITCO

لاغر ، خوش اندام و سریع شوید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرارهای متعدد ، یک تمرین TOTAL بدن انجام می دهید. با موسیقی منظم و تشویق مربیان حرفه ای ، در گروه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و گرسنه چیزهای بیشتری خواهید بود.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، فکر می کنیم با یک سری حرکات سختگیرانه که باعث عرق کردن و تپش قلب شما می شود ، بسیار سازگار خواهید شد. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

شیب و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این نوع پمپاژ پاها ، سوزاندن چهار چرخ و کشش ریه ها به شما روحیه می دهد و سیستم قلبی عروقی شما را به لبه پرتگاه می رساند. ایجاد دوام فوق العاده ، پاهایتان را سفت کرده و تماشا کنید که کالری چگونه ذوب می شود.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

ما می خواهیم در مورد Instagram @ karina.nicoldine اطلاعات کاملی درباره اینستاگرام بیان کنیم. او نه تنها 5 بار رکورددار پیست است ، بلکه ما را تشویق می کند تا به زندگی و نقل قول های انگیزشی نگاه کنیم. خودمان

این با آموزش فشرده طراحی شده است ، و همچنین دارای جوایزی برای طراحی سفال پرشور است. به عنوان یک دونده ماراتن شدید و مدل ورزشی ، ایمان او او را به بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت نشان می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و لبخند می زنی. زندگی زیبایی دارید. “

به دنبال این عضو مخرب و الهام بخش و مخرب باشید که در اینستاگرام از نیروی جاذبه سرپیچی می کند @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر از یک دور خوب یوگا باشد. @ Cloud9yogi در اینستاگرام ما دایره پویای یوگا را ارائه می دهیم که همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد. چند حرکتی که انجام می دهد مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین و چروک های رو به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا ایجاد چین و چروک است. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

بازکننده های مفصل ران:

بازکردن باسن در حین یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه دامنه حرکت و گردش کلی بدن را نیز بهبود می بخشد. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت شما کامل باشد. این حالت ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

فراموش نکنید که @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به سوسو زدن می کند و در افق غروب می کند. اگر اوضاع عظیم شد ، یک چیز را به خاطر بسپارید: شما به اینجا آمدید. با پشتکار و هرگز تسلیم نشدن ، باسن خود را لگد کردید تا به جایی که امروز هستید برسید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است استقامت کن! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید