نگاهی به استفاده از بدن سازی برای کاهش وزن

استفاده از بدن سازی برای کاهش وزن می تواند نتایج عالی داشته باشد، اما برای کار سخت آماده باشید! بدنسازی می تواند نتایج کاهش وزن داشته باشد و می تواند راهی سالم برای خوش اندام شدن باشد. خواص مفیدی وجود دارد که می توان از آنها برای کاهش وزن هم از رژیم غذایی و هم از تمرینات مربوط به بدن سازی استفاده کرد. افزایش عضلانی مستلزم صرف زمان و فداکاری زیادی است، بنابراین مطمئن شوید که زمان و اراده لازم برای حفظ آن را دارید!

تمرین بدن برای افزایش عضله شامل پیروی از یک رژیم غذایی دقیق است. بیشتر بدنسازان به رژیم غذایی سختی از غذاهایی که سرشار از پروتئین بدون چربی هستند پایبند هستند. آنها اغلب چندین نوع مکمل غذایی مصرف می کنند تا به بدن خود کمک کنند تا با رژیم های ورزشی سخت گیرانه عمل کند. از آنجایی که این رژیم معمولاً فاقد مواد قندی و نشاسته‌ای است، می‌تواند یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن نیز باشد. بیشتر بدنسازان برای دریافت پروتئین بدون چربی خود به مواد غذایی مانند ماهی، مرغ و بوقلمون توجه می کنند. آنها معمولاً از محصولات پخته شده و میوه هایی که قند طبیعی بالایی دارند اجتناب می کنند. گاهی اوقات، رژیم‌های بدنسازی ممکن است دارای فیبر، ویتامین و آنتی‌اکسیدان کم باشند، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید و مقداری از این‌ها را به وعده‌های غذایی خود اضافه کنید یا از برخی مکمل‌ها استفاده کنید. استفاده از رژیم های غذایی ناشی از افزایش عضله برای کاهش وزن می تواند راهی عالی برای دستیابی به اهداف شما باشد.

شما همچنین می توانید از تمرینات وزن بدن در ساخت بدن برای کاهش وزن استفاده کنید. تمرینات طراحی شده برای بدنسازی شامل وزنه های سنگین، با مقادیر کم تکرار است. اکثر بدنسازان برای حفظ فیزیک بدنی خود پنج بار یا بیشتر در هفته ورزش می کنند. اگر فقط به دنبال کاهش وزن سریع هستید، می توانید تمرینات خود را به چهار بار در هفته کاهش دهید. شما قطعا توده عضلانی خواهید داشت، پس انتظار نداشته باشید که تعداد شما روی ترازو پایین بیاید. وزن عضله بیشتر از چربی است، بنابراین تعداد روی ترازو ممکن است کمی بیشتر شود. به همین دلیل است که در واقع مهم است که کاهش وزن خود را با اندازه گیری دور کمر اندازه گیری کنید تا یک اندازه گیری واقعی بدست آورید. اگر می خواهید به طور کلی از حجم دادن خودداری کنید، می توانید تمرینات را ادامه دهید، اما وزن را کاهش دهید اما تعداد تکرارها را افزایش دهید. تمرینات ناشی از افزایش عضله برای کاهش وزن می تواند به شما کمک کند، اما ممکن است مجبور شوید کمی آنها را تغییر دهید تا به نتایج مورد نظر خود برسید.

بنابراین، همانطور که می بینید استفاده از ترفندهای بدنسازی برای کاهش وزن می تواند بسیار مفید باشد. رژیم غذایی و برنامه های ورزشی که بدن سازان دنبال می کنند می تواند برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند بسیار مفید باشد. اگرچه ممکن است این برنامه ها برای برخی افراد بسیار افراطی باشد. اگر احساس می‌کنید که این برنامه تمرینی با وزنه ممکن است برای شما خیلی شدید باشد، یا ممکن است باعث شود که شما بیش از حد حجیم شوید، می‌توانید آنها را تغییر دهید تا به نتایجی که می‌خواهید برسید. از آنجایی که بسیاری از بدنسازان در فرم بسیار خوبی هستند، جای تعجب نیست که استفاده از ایده هایی از بهترین برنامه های ورزشی برای اهداف کاهش وزن بسیار خوب عمل کند.