نکته سلامتی: نحوه آبرسانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مبادله الکترولیت ها هنگام فعالیت های ورزشی

آب برای همه زمانها اجباری است. چند مورد آخر روز با بیرون آن ممکن است نتیجه در نابودی شود – این قابل توجه مهم خواهد بود. متعاقباً در نظر داشتن یک روش هیدراتاسیون، به طور قابل توجهی در داخل هنگام فعالیت های ورزشی در داخل از گرما برای سلامت عمومی اجباری است. ما آب را توسط تنفسی، تعریق را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند خروجی ادرار را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدفوع به دلیل کف دست می دهیم. فعالیت های ورزشی {سرعت} به دلیل کف دست ارائه آب را بهبود می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می تواند فعالیت های ورزشی از حداکثر، به طور قابل توجهی در داخل از گرما، در داخل صورت عدم خریداری شده مایعات فراوان، نتیجه در گرفتگی بافت عضلانی، سرگیجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرمازدگی هر دو گرمازدگی شود. بلعیدن {صحیح} مایعات عالی میل بسیار مهم برای ورزشکاران را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر ورزشکاران در داخل از گرما است. آب 60 شانس بدن ما ما را تشکیل می دهد. متعاقباً برای عملکرد های مختلف در داخل بدن ما قابل توجه مهم خواهد بود.

عملکرد هیدراتاسیون در داخل بدن ما:
آب شرکت ها بسیار مهم زیادی دارد. به دلیل حلال گرفته به همان اندازه منبع مفید معدنی، آب در داخل عملکردهای مختلف عملکرد دارد. در داخل همین جا در میان شرکت ها بسیار مهم آب تحویل داده می شود:

– آب شناخته شده به عنوان عالی حلال هر دو مایع حرکت می تنبل کدام ممکن است ممکن است جامدات، مایعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید گازهای اکنون نیست را رفع تنبل. ممکن است این وسایل را به معنی های مختلفی حمل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حمل تنبل. 2 مورد به دلیل حیاتی ترین عملکرد های آب این واقعیت واقعی است کدام ممکن است آب چرخ دنده مغذی را به سلول ها منتقل می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده زائد را به دلیل سلول ها در اطراف می تنبل.

– در داخل حضور آب، پاسخ های شیمیایی ممکن است شکسته نشده یابد، در داخل صورتی کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی در هر مورد دیگر غیرقابل دستیابی باشد یا نباشد. دلیل علت ایجاد، آب شناخته شده به عنوان عالی کاتالیزور برای تسریع برهمکنش های آنزیمی همراه خود سایر ترکیبات شیمیایی حرکت می تنبل.

– بنوشید در نتیجه آب شناخته شده به عنوان روان کننده حرکت می تنبل! این بدان معناست کدام ممکن است آب به روان شدن مفاصل پشتیبانی می تنبل و عملکرد خدمت می کنند ضربه گیر برای توجه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخاع حرکت می تنبل.

– هیدراتاسیون بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید تبادل مایعات به تغییر دمای بدن ما پشتیبانی می تنبل. به دلیل عرق کردن نترسید! به تغییر دمای بدن ما دارید پشتیبانی می تنبل. وقتی تنظیم به عرق کردن می کنیم، می دانیم کدام ممکن است دمای بدن ما بهبود یافته است. چون آن است عرق روی منافذ و پوست باقی {می ماند}، تنظیم به تبخیر می تنبل کدام ممکن است دمای بدن ما را به مقیاس عقب می دهد.

– آیا می دانید؟ کدام ممکن است آب تشکیل چرخ دنده معدنی است؟ آب آشامیدنی شناخته شده به عنوان منبع مفید کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم مهم خواهد بود. هنگامی کدام ممکن است آب آشامیدنی فرآوری می تواند، آلودگی {حذف} می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل آهک هر دو سنگ آهک برای معدنی کردن مجدد آب همراه خود افزودن کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم به آب استفاده بیشتر از می تواند. به دلیل آنجا کدام ممکن است کانی سازی مجدد معامله بسته به محل معدن کاملاً متفاوت است، محتوای معدنی نیز ممکن است کاملاً متفاوت باشد یا نباشد.

کدام اجزا تصمیم گیری کننده میزان آب می خواست ما هستند:
چه عواملی بر میزان آب می خواست ما {تأثیر} می گذارد؟ همه شما اسبابک ها {زیر} به تصمیم گیری {مقدار} آبی کدام ممکن است خواستن {داریم} پشتیبانی می تنبل.

آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوا – آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوای {گرمتر} ممکن است به طور اضافی ممکن است بخواهید آب را به میزان 500 میلی لیتر (2 فنجان) آب اضافه شده در داخل روز بهبود دهد.

ممکن است بخواهید ورزش بدنی – فعالیت های ورزشی شدیدتر هر دو تا حد زیادی به آب بیشتری می خواهد – معامله بسته به میزان فعالیت های ورزشی محقق شده، خواستن آب ممکن است 2 برابر شود.

چقدر عرق کرده ایم – میزان تعریق ممکن است به طور اضافی ممکن است بخواهید آب را بهبود دهد.

اندازه گیری بدن ما – اشخاص حقیقی بهتر احتمالاً به آب بیشتری خواستن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشخاص حقیقی کوچکتر به آب کمتری خواستن دارند.

تشنگی – حتی می تواند نشانگر روزی است کدام ممکن است به آب خواستن {داریم}. برخلاف تصور رایج کدام ممکن است وقتی تشنه هستیم به آب خواستن {داریم}، تشنگی معمولاً به همان اندازه روزی کدام ممکن است ۱ به همان اندازه ۲ شانس به دلیل {وزن بدن} به دلیل بین نرود توجه نمی شود. در داخل آن مرحله، کار کردن فعالیت های ورزشی واقعاً گاز می گیرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانون اصلی روانشناختی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوانایی ممکن است به طور اضافی به مقیاس عقب یابد.
همه ما می دانیم کدام ممکن است چرا آب مهم خواهد بود، با این وجود بهترین راه برای {به درستی} آبرسانی کنیم؟ ثبات مایعات هر دو هیدراتاسیون صحیح درست مثل ثبات نشاط است (خریداری شده وعده های غذایی در برابر این خروجی). برای بهزیستی مهم خواهد بود کدام ممکن است به دلیل عدم ثبات مایعات جلوگیری از جنگ شود.

ما آب را 9 تنها واقعی توسط نوشیدنی هایی کدام ممکن است بلعیدن می کنیم، تا حدودی توسط در میان غذاهایی کدام ممکن است می خوریم نیز خریداری شده می کنیم. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} به صورت نپخته اساساً بیشترین شانس آب را دارند. کربوهیدرات‌های پخته هر دو «{مرطوب}» مشابه با برنج، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات دارای {مقدار} مناسبی آب هستند تخصصی ایجاد می کند آن چربی ها‌هایی مشابه با آجیل، دانه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن‌ها محتوای آب قابل توجه تا حدودی دارند.

ممکن است بخواهید مایعات بر ایده {وزن بدن}:
یکی در همه آسان‌ترین بهترین راه‌ها برای ایجاد میزان آب می خواست، {وزن بدن} است. این {مقدار} موزه ای است کدام ممکن است هر روز با بیرون فعالیت های ورزشی خواستن دارید. *مطمئنا، برای مشارکت در محاسبات نیاز به عالی مبدل متریک مشابه با این پیدا کنید.

خواستن آب: 30 به همان اندازه 40 میلی لیتر آب به ازای {هر} 1 کیلوگرم {وزن بدن}

به عنوان تصویر: اگر بار دارید 50 کیلوگرم (110 کیلو) است، به 1.5 به همان اندازه 2 لیتر آب در داخل روز خواستن دارید.

شاخص های هیدراتاسیون:
دارید نیاز به در کل روز همیشه آب بنوشید (9 چند کاره زمان). بدن ما به ساده ممکن است {مقدار} معینی آب را در داخل عالی زمان خیس شدن تنبل. {هر} نوشیدنی مقدار بیش از حد از ممکن است نتیجه در مسائل بهزیستی شود.

تشنگی – همانطور تخصصی ایجاد می کند نخست مشاوره شد، اگر تشنه هستید، {در حال حاضر} دچار کم آبی شده اید.

ادرار – سایه ادرار دارید نیز آرم دهنده درجه هیدراتاسیون دارید است.

بی سایه به همان اندازه تا حدودی زرد – هیدراته
زرد ظریف – هیدراته
طلای کم سایه – هیدراته
طلایی، طلایی {تیره} هر دو اسپرسو ای براق – احتمالات کم آبی براق به همان اندازه {متوسط}
اسپرسو ای – کم آب شده

تکنیک هیدراتاسیون + الکترولیت:
این سطوح ساده به دارید پشتیبانی می تنبل به همان اندازه هر روز به علاوه در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد به دلیل اعمال آبرسانی کنید.

1. همراه خود بیشترین استفاده را ببرید فرمول بندی {وزن بدن} نخست، تصمیم گیری کنید کدام ممکن است هر روز چه {مقدار} آب بنوشید.

2. پیش هیدراتاسیون – بلعیدن حدود 2 فنجان آب در گذشته به دلیل فعالیت های ورزشی از حداکثر، هیدراتاسیون فراوان را برای تنظیم {تضمین می کند}.

3. در کل فعالیت های ورزشی – فقط در موردً {هر} ربع ساعت عالی فنجان (8 {اونس}) آب همراه خود الکترولیت ها (حدود 3/4 آب به همان اندازه 1/4 الکترولیت) {مخلوط شده است}.

4. بعد به دلیل فعالیت های ورزشی – بلعیدن مایعات کمک خواهد کرد که شما بهتر شدن لازم است. بهتر شدن همراه خود مختلط به دلیل آب، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات جدا از الکترولیت ها در داخل صورت خواستن، اندیشه خوبی است. فرمول بندی: فقط در موردً 15 خوب و دنج پروتئین، 30 خوب و دنج کربوهیدرات، الکترولیت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب.