نکات کاهش وزن سریع – 5 نکته برای کاهش وزن سریع

نکته کلیدی و مهم در مورد کاهش وزن سریع این است که با خودتان صادق باشید و اهداف واقع بینانه تعیین کنید. قرار نیست یک شبه اتفاق بیفتد، به این فکر کنید، شما یک شبه وزن را اضافه نکردید چرا انتظار دارید یک شب آن را کم کنید.

افرادی که خود را در موقعیتی قرار می دهند که برنده شوند معمولاً افرادی هستند که برنده می شوند. راه هایی برای کاهش وزن سریع و ایمن وجود دارد، اما هیچ قرص جادویی وجود ندارد. اگر می‌خواهید به روشی سریع و سالم وزن کم کنید، بدانید که کمی تلاش شما را می‌طلبد، اما اگر با خودتان صادق باشید، می‌بینید که کاهش وزن تقریباً به همان اندازه که فکر می‌کنید سخت است.

نکاتی برای کاهش وزن سریع

1) یک هدف واقع بینانه تعیین کنید – با خود صادق باشید، شرایطی را که اکنون در آن هستید، مدت زمان زیادی از کاهش وزن جدی خود می گذرد و هدفی که می خواهید به آن برسید را در نظر بگیرید. اگر 8 یا 10 پوند یا هر چیز دیگری کم می کند، آن را یادداشت کنید و به آن پایبند باشید.

2) یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید – در هنگام نگه داشتن یک دفترچه غذایی، احتمال تقلب و خوردن چیزی که نباید آن را بنویسید، ندارید. ممکن است احمقانه به نظر برسد اما کار می کند.

3) از غذاهای فرآوری شده پرهیز کنید – حداقل در فروشگاهی که در آن خرید می کنم متوجه شدم که اگر روی حلقه بیرونی بمانم خوب می شوم. منظور من این است که وقتی وارد می شوم و معتقدم که اکثر خواربارفروشی ها به این شکل راه اندازی شده اند.

همه موارد سالم‌تر هیچ فرآیندی روی حلقه بیرونی قرار دارند. همه میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت‌های تازه، ماهی، تخم‌مرغ، شیر، می‌توانید تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را بدون اینکه به یکی از راهروها بروید بخرید.

3) نوشابه ها را قطع کرده و با آب جایگزین کنید – حداقل 8 لیوان در روز. آب سیستم را دفع می کند و بدن را هیدراته و سالم نگه می دارد.

4) بیشتر بخورید تا بیشتر از دست بدهید – سه وعده غذایی بزرگ را با چندین وعده غذایی کوچکتر حداقل چهار یا پنج وعده جایگزین کنید. این یک صبحانه سالم است، اگر می خواهید می توانید آن را به بزرگترین وعده غذایی روز تبدیل کنید. به این ترتیب هنگامی که ناهار در اطراف شما حلقه می زند، گرسنه نیستید، بنابراین تنقلات ناسالم چرب نمی خورید.

خوردن وعده های غذایی کوچکتر در دفعات بیشتر شما را از گرسنگی دور نگه می دارد و به طرز باورنکردنی به افزایش متابولیسم کمک می کند تا بدن چربی بیشتری بسوزاند و وزن بیشتری کم کنید.

5) یکی دیگر از راه های سریع برای سوزاندن چربی و کاهش وزن، ورزش است. تمرین با وزنه راه خوبی برای تقویت بدن است، اما مزیت اضافه آن این است که ماهیچه ها چربی سوزی می کنند تا مدت ها پس از پایان تمرین شما. کاهش وزن سریع یک شبه اتفاق نمی افتد، اما اگر به برنامه پایبند باشید، وزن به سرعت از بین می رود.

یکی دیگر از راه‌های افزایش و سرعت بخشیدن به تغییر بدن و تقویت تمرین در حین کاهش وزن، اضافه کردن مورف عضلانی است. ایمن است و کارکرد آن ثابت شده است. شما نه تنها وزن کم خواهید کرد، بلکه ماهیچه های لاغر و جذاب را به بدن لاغرتر جدید خود اضافه خواهید کرد.