نکات سفت کردن شکم

هیچ زمانی بهتر از زمان حال برای داشتن شکمی سفت و لطیف که همیشه می خواستید وجود ندارد. شما تمام کارهای سخت کاهش وزن را انجام داده اید، اکنون زمان آن است که عضلات خود را سفت کنید.

تمرینات قلبی برای سوزاندن چربی هایی که روی ماهیچه های شکم شما قرار دارند بسیار مهم هستند. با این حال، شما همچنین باید عضلات شکم خود را با سایر تمرینات هدفمند مانند کرانچ های چرخشی تمرین دهید. فقط با کمی تلاش بیشتر، در کمترین زمان به یک میانه باریک خواهید رسید.

شروع به دراز کشیدن صاف روی پشت خود کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ فضایی بین زمین یا تشک تمرینی و ستون فقرات شما وجود ندارد. ماهیچه های شکم خود را منقبض کرده و سر و شانه های خود را حدود شش اینچ از زمین بلند کنید. از تکانه برای بلند کردن خود از روی زمین استفاده نکنید و در واقع احساس فشار دادن عضلات شکم خود را خواهید داشت.

در مرحله بعد، زمانی که دست خود را به سمت خارج ران راست خود می‌برید، کمی به پهلو بپیچید. این فاصله را نگه دارید، شانه های خود را از روی زمین بلند نگه دارید، دو ست از هشت تا دوازده تکرار پالس انجام دهید. اگر در گردن خود احساس درد می کنید، مطمئن شوید که از موقعیت مناسب استفاده می کنید. هنگامی که حدود پانزده تا بیست ثانیه استراحت کردید، به سمت چپ خود بروید و همان حرکات را تکرار کنید.

با کمی تمرین هر روز، متوجه می‌شوید که عضلات شکم‌تان سفت‌تر و سفت‌تر می‌شوند و هسته‌ای سالم و قوی می‌سازید که می‌خواهید.