نکات روزمره برای کاهش وزن

چه در زمان عروسی، چه در تعطیلات یا صرفاً برای سالم بودن، همه آن را می خواهند نزول کردن و مناسب به نظر برسند یک سبک زندگی ناسالم اغلب شامل خوردن مقدار زیادی غذاهای ناسالم و چرب همراه با ورزش بسیار کم یا بدون ورزش است. نشستن روی صندلی کار در تمام طول روز باعث می‌شود که تمام چربی‌ها در قسمت پایین بدن شما جمع شوند و روی ران‌ها و باسن‌تان متمرکز شوند. پدهای عشق روی باسن و ران ها اساساً به عنوان سلولیت شناخته می شوند. سلولیت جامد است و رهایی از آن بسیار دشوار است. در اینجا چند نکته نیز وجود دارد چگونه چربی لگن را کاهش دهیم:

1. آب بنوشید

این راه حل به نظر می رسد که تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد، اما نقش مهمی در کنترل وزن شما دارد. بی دلیل نیست که همه کارشناسان بهداشت بر اهمیت آن تاکید دارند. آب سیستم شما را تمیز می کند و بدن را از شر سموم ناسالم خلاص می کند. همچنین متابولیسم شما را تحریک می کند، بنابراین سرعت کاهش وزن شما را افزایش می دهد. برای حفظ سلامتی توصیه می شود حداقل 8 تا 9 لیوان در روز بنوشید. همچنین می توانید برای مزایای بیشتر، مقداری آب لیمو را در آب خود بفشارید.

2. قند را کاهش دهید

مصرف شکر را به شکل شکلات و شیرینی محدود کنید. شکر شکل مستقیم چربی و عامل اصلی افتادگی باسن است. در عوض، هوس شیرینی خود را با میوه جایگزین کنید. نوشابه ها و نوشابه های گازدار نیز مملو از مقادیر زیادی قندهای ناسالم هستند. باز کردن این کاملاً یک است راه آسان برای کاهش وزن از ناحیه لگن شما

تمرین 3

یکی از مهمترین نکاتی برای کاهش وزن ورزش است ورزش منظم برای کوتاه کردن دسته های عشق و کنترل تجمع چربی ضروری است. ورزش هایی که بر حفظ سلولیت در بدن شما تمرکز دارند، عموماً شدیدتر هستند و نیاز به فعالیت بیشتری دارند. در حالت ایده آل، شما باید حداقل 30 دقیقه هر روز ورزش کنید. تمرین روزانه شما باید شامل تمریناتی مانند اسکات، دراز و نشست، کرانچ، لانژ و بالا بردن باسن در تعداد و ترتیب های مختلف باشد. این تمرینات عمدتاً بر شکل دادن صحیح باسن و ران شما تمرکز دارند. آنها بسیار شدید هستند و باید به طور منظم با کاردیو ترکیب شوند. بعلاوه، شما می توانید گردش خون را تحریک کرده و متابولیسم خود را با سوزاندن موثر چربی با پیاده روی سریع، آهسته دویدن و دویدن افزایش دهید.

4. کالری را کنترل کنید

از غذاهای ناسالم و فرآوری شده مانند طاعون دوری کنید! آنها ارزش غذایی بسیار کمی دارند و هیچ کمکی به کاهش وزن نمی کنند. آنها کالری های اضافی هستند که مسیر شما را به سمت اهداف سالم کند می کنند. اطمینان حاصل کنید که وعده های غذایی شما همیشه شامل سبزیجات سبز برگ است تا مصرف غذای شما را بداهه تر کند. همچنین باید حاوی پروتئین و ویتامین در مقادیر بیشتر از کربوهیدرات ها و قندها باشد. تا حد امکان از خوردن میان وعده خودداری کنید. به جای اینکه همیشه غذا بخورید، وعده های غذایی سیر کننده بخورید تا بتوانید از گرسنگی جلوگیری کنید.

5. یوگا

استرس معمولاً عامل اصلی افزایش وزن است. یوگا و مدیتیشن به آرامش اعصاب و تثبیت ضربان قلب کمک می کند. اگر برای انجام یک روال یوگای روزانه کمبود وقت دارید، حداقل چند دقیقه تمرینات تنفسی را در صبح انجام دهید. یک بدن آرام قطعا یک بدن سالم است.

تناسب اندام یک سفر طولانی از تغذیه سالم و ورزش روتین خواهد بود. نظارت مداوم بر آنچه می خورید و پیروی از یک رژیم ورزشی مناسب بهترین راه برای حفظ وزن سالم و توصیه شده است. کوتاه کردن باسن ممکن است سخت باشد، اما با نگرش، فداکاری و عزم درست، یک دور کمر باریک‌تر همه چیز شماست. بنابراین سفر تناسب اندام خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید و با یک نسخه مناسب تر به مراسم عروسی یا تعطیلات خود بروید!

رژیم لاغری سریع