نکاتی در مورد هیدراتاسیون تابستانی


لحظه ای که از در عبور می کنید ، همین است. حرارت.

ما عاشق نور خورشید خود در تگزاس هستیم ، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. حفظ هیدراتاسیون بدن در هر زمان از سال مهم است ، به ویژه در ماه های تابستان که نیازی به عرق کردن زیاد ندارید. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما به خوبی می دانیم که حفظ آب بدن چقدر مهم است ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

هیدراتاسیون به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید جزء ثابت برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را می پوشاند. همانطور که یک رودخانه از حیات خشک پشتیبانی می کند ، آب مواد مغذی اصلی بدن ما را تامین می کند ، حرکت را در سیستم ما حفظ می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حال در نظر بگیرید که این امر در هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب می تواند شما را خشک کند حتی اگر ورزش نمی کنید. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه های گازدار خودداری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما مایع از دست رفته را بازیابی نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب ساده خسته کننده است و می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، توت فرنگی یا خیار – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده – تند کنید.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    محصولات تازه راهی ارگانیک برای حفظ رطوبت در بدن هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. وقتی عرق می کنید ، مایع را دوباره پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار کنید یا ورزش کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در فضای باز یا ورزش در داخل خانه می تواند باعث کم آبی بدن در هر مکانی شود – حتی زمانی که در کولر گازی هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون دفع ادرار

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی بدن خود را آب دهید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید