کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر می خواهیم ببینیم و احساس بهتری داشته باشیم (فوراً) – این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حلی برای کاهش وزن وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. اگرچه به نظر می رسد خوب است و احساس اعتماد به نفس می کنید ، اما انگیزه بزرگی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است و کاهش وزن همچنین مزایای سلامتی بسیاری دیگر را به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به چند طریق رفاه شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

اینها چیزهای خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ از طرف دیگر ، شما احساس قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل شدن خواهید کرد.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.وقتی تصمیم گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید و مسیر خود را مشخص کنید. آهسته شروع کنید و هدفی را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که زود موفق خواهید شد – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و با خودتان آرام باشید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما سپاسگزار خواهد بود!
  • به رژیم غذایی خود توجه کنید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه می خورید ، همراه با ورزش ، به سوزاندن کالری کمک می کند. هنگام خرید ، خودتان را با خواندن برچسب ها آشنا کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع شده و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده اند. از میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا پرچرب و غذاهای پر فیبر استفاده کنید. مقدار زیادی آب بنوشید-الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! تغذیه بدن با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. نیازی نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به این نوع عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری داشته باشید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. با تمرین عضلات ، خواهید دید که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با چهار مکان در Corpus Christi بزرگتر در کنار شما قرار دارد و در راه به شما کمک می کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و اردوی آموزشی ارائه می دهند.

با ما تماس بگیرید و نزدیکترین مکان Freedom Fitness را پیدا کنید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.