نوشیدنی های کاهش وزن طبیعی – به طور طبیعی وزن کم کنید!

بنابراین شما تصمیم گرفته اید که زمان کاهش وزن فرا رسیده است، و مانند هر چیز دیگری در زندگی، می خواهید که همین الان اتفاق بیفتد. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که با رضایت فوری رونق می‌گیرد – فست فود، ماشین‌های سریع، خدمات سریع، و اکنون حتی از اینترنت خرید می‌کنیم تا مجبور نباشیم در صف بایستیم. و مطابق با سرعت معمول زندگی خود، بسیاری از ما حتی می خواهیم وزن خود را سریع کم کنیم!

اما برخی اصول اولیه کاهش وزن وجود دارد که باید رعایت شود، حتی زمانی که می خواهید سریع وزن کم کنید. شما باید رژیم غذایی را فراموش کنید و یاد بگیرید که به جای آن روی عادات غذایی سالم تمرکز کنید. کاهش کالری به تنهایی به بدن شما تغذیه لازم برای حفظ متابولیسم سریع و حفظ انرژی بالا را نمی دهد.

از سوی دیگر، با خوردن غذاهای غلیظ و کم کالری، آنقدر گرسنه نخواهید شد، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را تامین می کنید و انرژی لازم برای عبور از کنار میز دونات در وسط غذا را دارید. بعد از ظهر. و پیدا کردن این غذاها آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. آیا می‌دانستید که می‌توانید بدون ترس از افزایش وزن، هر چقدر که می‌خواهید میوه و سبزیجات خام بخورید؟

ورزش یکی دیگر از عوامل مهم کاهش وزن، سلامتی و داشتن انرژی بیشتر است. هر چقدر هم که فکر می کنید از ورزش متنفر هستید، فقط به خاطر داشته باشید که برای شرکت در المپیک تمرین نمی کنید. در عوض شما فقط سعی می کنید متابولیسم خود را افزایش دهید و چند کالری اضافی بسوزانید. سعی کنید به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید، در فاصله بیشتری پارک کنید تا مجبور شوید چند قدم اضافی بردارید، یا هر روز 30 دقیقه پیاده روی یا سایر برنامه های ورزشی را در برنامه خود قرار دهید.

استراحت هم یادت باشه! بسیاری از ما از زمانی که بیدار می شویم تا لحظه ای که به رختخواب می رویم مشغول هستیم. گاهی اوقات پیدا کردن زمان برای غذا خوردن یا ورزش می تواند یک چالش باشد. اما کاهش خواب تنها تلاش شما برای کاهش وزن را خراب می کند.

7-8 ساعت در شب عکاسی کنید. برخی از مردم بر این باورند که می توانند با کمترین هزینه کار کنند، و اگرچه شما بیدار خواهید بود، مطالعات نشان داده است که در تلاش برای تقویت مغز و بیدار نگه داشتن خود، تنقلات بیشتری مصرف خواهید کرد. کمبود خواب همچنین به سطح استرس شما می افزاید که باعث ترشح هورمون هایی می شود که روی پوند جمع می شوند. این روش طبیعت برای محافظت از بدن است.

و برای تقویت بیشتر تلاش های کاهش وزن خود، سعی کنید هر روز این نوشیدنی های کاهش وزن طبیعی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

سرکه سیب و کاهش وزن

سرکه سیب یک سرکوب کننده طبیعی بسیار قوی اشتها است اگر بتوانید طعم آن را کنار بگذارید، که بسیار بد است. اما، از آنجایی که گرسنگی بزرگترین مانع در تلاش شما برای کاهش وزن موثر است، ممکن است به کمک داروهای سرکوب کننده اشتها مانند سرکه سیب نیاز داشته باشید، حداقل تا زمانی که عادت به کمتر خوردن پیدا کنید.

شما می توانید به قرص های کاهش وزن با نسخه تکیه کنید، اما سرکه سیب 100٪ طبیعی است، بنابراین جایگزین بسیار امن تری برای داروها است. سه قاشق غذاخوری سرکه را با هشت اونس آب مخلوط کرده و درست قبل از وعده های غذایی می نوشید، متابولیسم شما را افزایش می دهد و باید در طول روز احساس انرژی بیشتری کنید.

چای سبز چای کاهش وزن

من فکر می‌کنم که بیشتر افراد تا به حال در مورد فواید چای سبز به خصوص در مورد کاهش وزن شنیده‌اند. اکثر مکمل های کاهش وزن این روزها حاوی چای سبز هستند و دلیل خوبی هم دارد. نه تنها سرشار از آنتی اکسیدان است، بلکه ماده فعال چای سبز، اپی گالوکاتچین (EGCG) در تقویت فرآیندهای چربی سوزی مانند گرمازایی و اکسیداسیون چربی در انسان بسیار ارزشمند است.

نوشیدنی‌های کاهش وزن چای سبز را می‌توانید در هر جایی که سایر نوشیدنی‌های بطری شده به فروش می‌رسانند خریداری کنید، اما می‌توانید تازه خود را نیز دم کنید. اگر طعم چای سبز مورد پسند شما نیست، آن را با آب لیمو و عسل امتحان کنید.