نقد و بررسی کتاب فیتونیک برای زندگی

مرلین دایموند، نویسنده مشترک مناسب برای زندگی، مناسب برای زندگی II و کتاب آشپزی گیاهخواران آمریکایی، از زمانی که سفر رژیم غذایی خود را شروع کردم نویسنده و مرجع آشپزی برای من بوده است. دستور العمل های او بر آشپزی و دستور العمل های خودم تأثیر گذاشته است. او شکاف بین تغذیه سالم و آشپزی را برای یک خانواده پر می کند. من از دستور العمل های او بارها و بارها برای سرگرمی با موفقیت بسیار استفاده کرده ام. و آنها به من الهام دادند تا دستور العمل های خود را با پیچ و تاب جدید، استعداد آشپزی فرانسوی ایجاد کنم که از زمان زندگی در فرانسه پذیرفته ام.

پس از دنبال کردن مناسب برای زندگی من خوشحال شدم که یکی دیگر از کتاب های او را پیدا کردم. این بار با همسر جدیدش، دکتر دونالد برتون شنل نوشته شده است. این کتاب رژیم غذایی را فراتر از غذاهایی که در دهان خود می گذارید، وارد قلمرو رژیم غذایی کل نگر می کند. این شامل ذهن، بدن و تقریباً روح برای سلامت کلی چیزی است که اول از همه مناسب برای زندگی کتاب پوشش نمی دهد

چرا این کتاب را دوست دارم

این چیزی است که من در مورد الماس دوست دارم. توانایی او برای انعطاف پذیری، صادق و مشتاق بودن. وقتی نوشته‌های او را می‌خوانی، فقط می‌خواهی شور و اشتیاق او را برای زندگی در دست بگیری. این در دستور العمل های او دیده می شود و او دستور العمل های روی دستور العمل ها را دارد. او دستور العمل‌های برنامه‌ریزی کامل وعده‌های غذایی را انجام می‌دهد، بنابراین اگر برای ایجاد وعده‌های غذایی خود الهام گرفته‌اید، می‌توانید پیشنهادات او را دنبال کنید. پیدا کردن بیشتر مواد اولیه آسان است، اما برخی از آنها به غذای طبیعی و فروشگاه های تخصصی نیاز دارند. اما اگر بتوانم بیشتر آنها را در فرانسه پیدا کنم، احتمالاً شما نیز می توانید آنها را در هر کجا که زندگی می کنید پیدا کنید. معمولاً جایگزین هایی برای مواردی که یافتن آنها سخت تر است وجود دارد. یا فقط از آن دستور العمل ها صرف نظر کنید.

بخش های مایندتونیک و بادیتونیک

در حالی که بخش اول بر تغذیه تمرکز دارد، بخش دوم که Mindtonics نام دارد، به همکاری ذهن با روش جدید غذا خوردن شما می پردازد. این فقط به مراحلی که برای بهبود ذهن شما باید بردارید اشاره می کند، اما شروع خوبی است. اگر در حال رشد شخصی هستید، بسیاری از این پیشنهادات مانند روزنامه نگاری، صرف زمان برای تمرکز و مراقبه آشنا خواهند بود. این چیزی است که کتاب های رژیم غذایی بیشتری باید به ما بگویند که انجام دهیم.

بخش آخر قبل از دستور العمل ها و برنامه های غذایی پیشنهادی Bodytonics است. این یک تمرین روزانه فوق العاده است که می تواند در 12-20 دقیقه انجام شود. شما با سرعت خود پیش می روید و تنها کاری را انجام می دهید که برای شما خوب است تا زمانی که بتوانید به سطوح بهتری برسید. ملایم و طبیعی است.

این تمرینات برای هرکسی که مدعی است هرگز ورزش نکرده یا نمی‌خواهد، روال مناسبی است. زیبایی دیگر این روتین این است که می توان آن را در خانه خود و بدون هیچ وسیله ای و با استفاده از بدن خود به عنوان مقاومت وزنی انجام داد.

اگر موفق شدید با مناسب برای زندگی در دهه 1980، زمانی که این کتاب بسیار محبوب بود یا نیاز به انجام یک برنامه ورزشی معمولی داشت یا می‌خواستید بیشتر غذای خام را کاوش کنید، امروز این کتاب را به شدت توصیه می‌کنم.