نحوه تنفس چگونه بر ورزش شما تأثیر می گذارد تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأیید کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام کار چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند و اطمینان حاصل می کنید که از هر تمرین حداکثر استفاده را می برید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما فکر می کنیم غذا سوخت بدن ماست – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما هنگام تمرین است. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش داده و انرژی لازم را برای کلاسهای کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن به شما بدهد.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش تعداد مبتلایان به کووید -19 در سراسر کشور و استفاده از ماسک در تقریباً همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد ورزش با پوشش صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که ماسک زدن مانع جریان اکسیژن حتی در حین ورزش نمی شود. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها هیچ ربطی به خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود استنشاق می کنید ، که به رطوبت هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد ، زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند.

تکنیک تنفسی مناسب کندی تناسب اندام

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس برای کمک به تثبیت هسته است ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید و بلند کردن را آسان تر کنید. با بازدم ، هوا را بیرون می کشید و به شما امکان می دهد عضلات مرکزی را بیشتر درگیر کنید. بنابراین ، هنگام بلند کردن و دم کردن ، هنگامی که به آرامی در حال فرود هستید ، بازدم می کنید ، در طول خود بلند کردن ، که مهمترین قسمت است ، قدرت بیشتری خواهید داشت.

همچنین ، بازدم هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سرگیجه ای را که برخی افراد تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

تمرینات قلبی مانند دویدن یا دوچرخه سواری نیاز به تنفس مداوم و تند دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند با حفظ تنفس اندازه گیری شده و ثابت ، نفس خود را با سرعت اندازه گیری کنند. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید موجود در بدن کمک می کند ، عروق خونی را متسع می کند و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه های شما دریافت می کنند ، افزایش می دهد. این به گردش خون شما کمک می کند تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلانی را کاهش می دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، بر تنفس تکیه می کنند تا به جریان ذهنی کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را به تمرین کنندگان ارائه دهند. این تمرینات آنهایی هستند که از استنشاق آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر به طور متفکرانه نفس نمی کشید ، بدن شما تنش می یابد و قفل می شود ، این هدف مخالف یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات ورزشی فردی و دوره های آموزش متقابل برای ورزش های اجتماعی بیشتر هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم کشف کنید و رتبه شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه را دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید