نحوه از دست دادن چربی ران – 2 کلید برنامه غذایی کاهش وزن برای از بین بردن چربی

آیا واقعاً کسی می داند چگونه می توان چربی ران را از بین برد؟ به نظر می رسد هر رژیم غذایی و برنامه کاهش وزنی که وجود دارد راه های معجزه آسایی برای کمک به کاهش وزن از ناحیه ران ها ارائه می دهد. مکمل‌ها و قرص‌های لاغری و حتی تکه‌های صورتی وجود دارند که همگی ادعا می‌کنند به کاهش وزن کمک می‌کنند، اما وقتی نوبت به آن می‌رسد، کلید اصلی استفاده از یک برنامه غذایی کاهش وزن با کیفیت است.

به نظر می‌رسد که زنان به‌ویژه با چربی‌های اضافی اطراف ران‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، این نوع چربی پوست پرتقال وحشتناک به نظر می‌رسد که بدون توجه به اینکه چند لانژ انجام می‌دهید یا چند ساعت دویدن طولانی‌مدت انجام می‌دهید، در آنجا نشسته است. حقیقت این است که اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید رژیم غذایی خود را بر اساس دو کلیدی که در زیر لیست می‌کنم طراحی کنید – این نوع توصیه ساده در مورد کاهش وزن خیلی خوب به نظر می‌رسد که درست باشد، اما واقعیت این است که سریع‌ترین راه برای کاهش وزن، تمیز کردن است. رژیم غذایی خود را افزایش دهید پس گوش کن و بلافاصله شروع کن!

2 کلید رژیم غذایی در مورد چگونگی کاهش چربی ران.

1.) این چیزی نیست که شما باید انجام دهید، بیشتر آن چیزی است که باید انجام ندهید!

اکثر مردم به طرز وحشتناکی غذا می خورند – آنها برنامه غذایی کاهش وزن با کیفیت بالایی ندارند و عادت به خوردن غذاهای ناسالم از پیش بسته بندی شده و بسیار فرآوری شده برای صرفه جویی در وقت و اغلب پول دارند. اگر شما یکی از آنها هستید، باید این عادت مخرب را ترک کنید.

می توانید با مصرف نوشیدنی های پرکالری و جایگزینی آنها با آب شروع کنید. منظور من فقط نوشابه ها نیست – منظورم آبمیوه ها و اسموتی ها نیز هست – این نوع نوشیدنی ها سرشار از قند هستند و ارزش غذایی کمی دارند یا اصلا ارزش غذایی ندارند، آنها به سادگی کالری اضافه می کنند و همه می دانند که کاهش وزن موثر به معنای دریافت کالری کمتر از شما است. به صورت روزانه نیاز دارند.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که سبزیجات بیشتری بخورید و کربوهیدرات های پیچیده مانند سیب زمینی و نان را کاهش دهید. سبزیجات شما را سیر می کنند و شاخص گلیسمی پایینی دارند که به تعادل سطح انسولین شما کمک می کند – یک کلید اصلی در مبارزه برای از بین بردن چربی!

2.) به خود گرسنگی نکشید.

من همیشه این اشتباه را می بینم – این کار را نکنید. خوردن چیزی کمتر از 20 درصد از سطح نگهداری کالری شما باعث فاجعه می شود. وقتی کالری‌های خود را به زیر این سطح کاهش می‌دهید، بدن شما شروع به اجرای حالت «گرسنگی» می‌کند که پاسخ طبیعی برای محافظت از شما در برابر گرسنگی است.

اساساً بدن شما تلاش می کند تا ذخایر چربی را حفظ کند و ماهیچه ها را بسوزاند – این ممکن است دلیلی باشد که آن جلسات ماراتن کاردیو کمکی نکرده است! این مکانیسم دفاعی سرعت متابولیسم شما را کاهش می دهد و کاهش وزن شدیدی را که به دنبال آن هستید غیرممکن می کند.