مکمل های کاهش وزن – خوب، بد، زشت

کاهش وزن به خصوص برای خانم ها سخت است. بافت چربی بدن زن بیشتر از بدن مرد است. هورمون ها و تغییرات هورمونی نیز بر روش کاهش وزن زنان تأثیر می گذارد. این حقایق باعث می شود زنان به دنبال کمک اضافی برای کاهش وزن باشند.

تنها راه کاهش وزن و حفظ آن تغییر عادات غذایی و داشتن یک سبک زندگی فعال است. تغییر در رژیم غذایی به معنای غذاهای تمیزتر و کاهش کالری مصرفی است. رهبری یک سبک زندگی فعال به معنای افزایش فعالیت بدنی است، چه رفتن به باشگاه یا صرفاً پیاده روی بیشتر در روز. اگر بیمار به همان عادات بدی که منجر به چربی اضافی می شود، برگردد، حتی جراحی زیبایی بی فایده است. بدن سلول های چربی خارج شده توسط لیپوساکشن را بازسازی می کند و هدف از لیپوساکشن را شکست می دهد.

بسیاری از قرص ها و مکمل های لاغری وسوسه انگیز در بازار وجود دارد که تغییرات شدیدی را در مدت زمان کوتاهی ایجاد می کنند. این برای زنی که به دنبال کاهش چند پوندی قبل از تعطیلات است وسوسه انگیز است. کسانی که اظهار می کنند برای مشاهده این تغییر نیازی به رژیم غذایی یا ورزش نیست، ناسالم هستند. دوره زمانی. چنین ادعاهایی تقریباً همیشه ناشی از محروم کردن بدن از چیزی است که به آن نیاز دارد. محرومیت منجر به عوارضی برای سلامتی می شود که گاهی ویرانگرتر از مشکلات سلامتی مرتبط با اضافه وزن است. همه چیز در حد اعتدال. هرگز به امید کاهش وزن به حذف کامل مواد مغذی ضروری متوسل نشوید.

کاهش وزن سریعتر از 1 تا 2 پوند در هفته برای سلامتی شما خوب نیست و احتمالا پایدار نیست. تنها راه کاهش وزن، تغییر سبک زندگی است. مراقب مکمل هایی باشید که ادعا می کنند بدون رژیم و ورزش باعث کاهش وزن می شوند.

تغییر سبک زندگی آسان نیست. مکمل های غذایی که این فرآیند را پشتیبانی می کنند، مانند ب- جایگزینی غذا، آن را قابل تحمل تر و قوام می بخشد. جایگزین های وعده های غذایی باید حاوی ویتامین های موجود در غذاهایی باشد که به طور معمول می خورید. مصرف داروهای سرکوب کننده اشتها هنگام تلاش برای کاهش کالری دریافتی مفید است، تا زمانی که کالری از خوردن غذاهای سالم به دست آید. سایر مکمل‌ها برای تشویق ورزش و آماده‌سازی وعده‌های غذایی، انرژی را افزایش می‌دهند. اغلب اوقات دلیل اینکه افراد ورزش نمی کنند یا غذای خود را درست نمی کنند، کمبود انرژی است. داشتن انرژی بیشتر برای فعالیت بیشتر منجر به کاهش وزن می شود.

اگر روند آهسته است ناامید نشوید. همه خانم ها به طور متفاوت و در قسمت های مختلف بدن وزن اضافه و کاهش می دهند. هدف این است که سالم تر شوید. تمرکز بر وزن ایده آل می تواند باعث استرس شود. استرس منجر به افزایش وزن می شود. تغییرات برای سبک زندگی سالم‌تر، دور کمر را کاهش می‌دهد و سال‌ها به زندگی اضافه می‌کند.

تلاش برای کاهش وزن اغلب برای زنان دشوارتر از مردان است. کاهش وزن مستلزم تغییر در رژیم غذایی و افزایش فعالیت است. مصرف مکمل ها برای کمک در طول مسیر خوب است. از مصرف قرص های لاغری که ادعای کاهش وزن شدید دارند خودداری کنید. روی سلامتی بیشتر تمرکز کنید نه کاهش وزن. سبک زندگی سالم در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.