مکمل های ویتامین D در کمک به استخوان ها بی تاثیر هستند


در این مطالعه، بیش از 25000 سالمند به طور تصادفی برای مصرف 2000 واحد ویتامین D یا دارونما تقسیم شدند و سپس به طور متوسط ​​به مدت پنج سال تحت نظر قرار گرفتند. میانگین سنی شرکت کنندگان 67 سال بود.

در طول دوره مطالعه، نزدیک به 2000 شکستگی در بین بیش از 1500 شرکت کننده رخ داد. با این حال، مصرف ویتامین D تاثیری بر شکستگی و شکستگی نداشت.

LeBeouf می گوید: تصور می شود ویتامین D به بهبود سلامت استخوان ها کمک می کند زیرا برای بدن شما برای جذب کلسیم ضروری است.

وی افزود: از نظر مکانیکی، ویتامین D از سلامت استخوان حمایت می کند و معدنی شدن استخوان را بهبود می بخشد زیرا جذب کلسیم را افزایش می دهد و 99 درصد کلسیم در استخوان ذخیره می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از بیماری های استخوانی مانند راشیتیسم با کمبود شدید ویتامین D در افراد همراه است.

LeBeouf می‌گوید: «بیشتر افراد ویتامین D کافی را به‌طور طبیعی از طریق پوست خود دریافت می‌کنند که از طریق قرار گرفتن در معرض نور خورشید تولید می‌شود.

این ماده همچنین در شیر، تخم مرغ و غلات کامل حاوی ویتامین D و همچنین در ماهی هایی مانند سالمون، قزل آلا و تن یافت می شود.