منوی نمونه از کاهش چربی 4 احمق

منوی نمونه Fat Loss 4 Idiots معمولاً شامل چهار وعده غذایی در روز است که برای یک برنامه منوی سه روزه خوب است. از آنجایی که لزوماً یک برنامه غذایی گیاهی نیست، تنها نکته ای که باید در مورد آن یادآوری شود این است که معده کاملاً پر یا کاملاً خالی نباشد.

در روز اول، اولین وعده غذایی از منوی نمونه Fat Loss 4 Idiots باید شامل یکی از موارد زیر باشد: تخم مرغ ترجیحاً آب پز، تکه های گوشت گاو بوداده و یک کاسه سبزیجات بخارپز. با غذای دوم، تخم مرغ ها را هم زده و با ماهی باس آب پز شده ترکیب کنید. وعده سوم باید شامل هر نوع سوسیس همراه با پنیر کوتاژ باشد. یک بشقاب سالاد تن پرتقال کبابی یا گلابی تازه چیده شده برای تکمیل وعده غذایی چهارم کافی است. خبر خوب در مورد منوی نمونه Fat Loss 4 Idiots این است که مطمئناً نسبت مواد به شما بستگی دارد، هر مقداری که می خواهید.

با رفتن به روز دوم، اولین وعده غذایی شما باید یک ساندویچ پر از گوشت اغذیه فروشی باشد. این نوع ساندویچ را می توانید با استفاده از دو تکه نان تهیه کنید، آن را با گوشت اغذیه فروشی پر کنید، سپس سبزیجات برگدار مانند کاهو را اضافه کنید و آن را با پیاز و گوجه فرنگی بیشتر کنید. در این روز، وعده دوم تا چهارم شما صرفاً درباره میوه ها خواهد بود، اما بهتر است مطمئن شوید که آنها تازه هستند.

اولین وعده غذایی روز سوم شما شامل تکه هایی از پاسترامی و حتی میگو خواهد بود. آن را با دومین وعده غذایی پر از آجیل ماکادمیا و مرغ دنبال کنید. سومین وعده غذایی شما برای سومین روز از منوی نمونه Fat Loss 4 Idiots از تکه های بوقلمون، پنیر و یک لیوان میلک شیک موز با طراوت تشکیل شده است. آخرین وعده غذایی روز فقط تخم مرغ آب پز سفت و تکه های گوشت بوداده خواهد بود.

اگر سعی کنید از منوی نمونه Fat Loss 4 Idiots حداقل برای یازده روز استفاده کنید، مطمئناً تفاوت را به سرعت در وزن خود مشاهده خواهید کرد!