منویی برای اسموتی های کم کالری

به جای صبحانه معمولی، چرا اسموتی را امتحان نکنید؟ دستور پخت من ساده است، درست کردنش آسان است و برای سلامتی عالی است. ماست پایه آن است و میوه ها حاوی کالری کم و کیفیت گلیسمی پایین هستند. آنها در صورت انجام صحیح، جایگزین غلات صبحانه و میان وعده های صبحگاهی می شوند و انرژی کافی را به شما می دهند تا به راحتی تا زمان ناهار سیر شوید. نکته کلیدی این است که با افزودن چیزهای دیگر به منو تقلب نکنید.

دستور غذای من با چند قاشق غذاخوری ماست پروتئینی افزایش یافته شروع می شود. بله، لبنیات است اما به اندازه شیر ناسالم نیست. همچنین کالری کمتری دارد.

انتخاب من از میوه ها برای طعم و کیفیت طراحی شده است. آنها شامل توت فرنگی هستند. بلوبری؛ کیوی؛ سیب؛ گلابی ها؛ میوه شور؛ و یک موز معمولاً چهار یا پنج مورد از این انتخاب کافی است. به این مقدار یک عدد کرفس اضافه کنید که آن هم کم کالری و برای پوست مفید است.

مخلوط را هم بزنید تا به یک قوام یکدست تبدیل شود. آن را در یک کاسه بزرگ صبحانه بریزید و با قاشق میل کنید. یک فنجان چای یا قهوه داغ بعد از حدود 30 دقیقه به شیره گوارشی فرصت دهید تا کار خود را انجام دهد.

کاهش وزن تنها با رژیم غذایی امکان پذیر نیست زیرا ورزش مهم است. ماهیچه ها باید کار کنند و بدن به حرکت نیاز دارد. کسانی که تمام روز گیاهی می‌کنند و کاری جز خوردن انجام نمی‌دهند، همیشه از مشکلات سلامتی رنج می‌برند. ماهیچه های قلب نیز به یک تمرین خوب نیاز دارند.

به همین دلیل به یک باشگاه ورزشی پیوستم و حداقل 30 دقیقه در روز را روی دوچرخه می گذرانم و سپس با ماشین های دیگر تمرین می کنم. کشش عضلات گردن، پشت و ران ضروری است. تعادل نیز مهم است و اگر کسی بتواند از طریق کلاس های آموزشی در مرکز آموزش PT را دریافت کند، مکمل خوبی برای رژیم است. با پرداخت هزینه های ناچیز ناامید نشوید زیرا هیچ چیز مهمتر از سلامتی و تناسب اندام نیست.

رژیم لاغری سریع