مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی || هزینه اضافی برای آماتورها


مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان

پایه کاملی از مکمل های ضروری مورد نیاز برای آماده سازی ، افزایش انرژی و بازسازی ماهیچه ها و سپس رفع نیازهای خود هنگام ورزش ایجاد کنید. معمولاً افراد وقتی تمرین را شروع می کنند ، هیجان زده و بی تاب هستند. آنها به دنبال نتایج مورد نظر هستند و می خواهند فوراً به آنها برسند. این طرز فکر معمولاً منجر به کشف می شود مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیانتعداد زیادی از آنها وجود دارد. انتخاب تعداد زیادی از محصولات به همراه تعداد زیادی از متخصصان یا نمایندگان که ادعا می کنند بهترین محصول را دارند ، در انتخاب تا حدودی گیج کننده است. مصرف مکمل های بدنسازی خلق کرد. متأسفانه اکثر لوازم جانبی به اندازه بطری های نئون رنگی که دارند ارزشمند نیستند. مکمل های دیگر ممکن است کار کنند ، اما لزوماً برای مبتدیان مفید نیست. از نظر ما ، مبتدیان باید بر سه چیز از اهمیت بالایی تمرکز کنند:

  1. سخت تمرین کنید
  2. یک برنامه ورزشی خوب متناسب با اهداف خود در نظر بگیرید
  3. رژیم غذایی خود را برای اطمینان از تعادل مناسب مواد مغذی تنظیم کنید و از مکمل ها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید

وقتی در مورد صحبت می کنیم مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیانبهتر است از مکمل های دارای پشتیبانی علمی استفاده کنید ، هم از نظر اثربخشی و هم از نظر ایمنی. با توجه به این ، موارد زیر بهترین لوازم بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی است:

مصرف مکمل های بدنسازی

مصرف مکمل بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی

به نظر می رسد تعداد بیشماری لوازم مختلف ورزشی در دنیای تناسب اندام وجود دارد. صرف نظر از انواع مکمل ها ، دانستن اینکه کدام یک را مصرف کنید بسیار گیج کننده است! نکته این است که شما به هر وسیله جانبی در انبار خود احتیاج ندارید. مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان و نوجوانان بر اساس اهداف تناسب اندام ، شیوه زندگی و رژیم غذایی. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم به شما کمک کنیم اطلاعات مورد نیاز در مورد مکمل های محبوب را بدست آورید ، مانند اینکه آیا برای کاهش وزن یا عضله سازی مفید هستند ، چه موقع آنها را مصرف کنید و آیا به آنها نیاز دارید. این راهنمای مبتدی برای لوازم جانبی هر آنچه را که باید در مورد این لوازم ورزشی محبوب و ارزش سرمایه گذاری بدانید به شما می دهد!

پروتئین

وقتی در مورد صحبت می کنیم مصرف مکمل های بدنسازی البته هیچ کدام به اندازه افزودن پروتئین به رژیم غذایی شما مهم نیستند. مطالعات متعددی با نتایج مختلف در مورد بهبود اندازه و قدرت عضلات در طول برنامه های کوتاه مدت تمرینات مقاومتی انجام شده است. به نظر من ، همه چیز به چند نکته اساسی خلاصه می شود:

  1. پروتئین اضافی می تواند باعث بهبود بیشتر در اندازه و قدرت عضلات شود
  2. برای تحریک ، منبعی از پروتئین بنوشید که بلافاصله قبل ، در حین و / یا بعد از تمرین هضم می شود سنتز پروتئین این به روند کمک می کند و همینطور ریکاوری عضلات این کار را آسان می کند
  3. با فرض اینکه کبد و کلیه های سالم دارید و منابع کم چرب نمی خورید ، رژیم غذایی با پروتئین بالا به احتمال زیاد به شما در کاهش چربی کمک می کند.
  4. مهم نیست چه تحقیقاتی در این زمینه انجام می شود مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیان این نشان می دهد افرادی که بیشتر تمرین می کنند در صورت مصرف مکمل پروتئین احساس بهتری دارند.

مطالعه را فراموش نکنید: بهترین مکمل برای افزایش حجم ماهیچه ها

در اینجا چند مورد دیگر را باید در نظر گرفت:

  • مکمل های پروتئینی آن به سرعت هضم می شوند ، بنابراین وارد جریان خون می شوند و به سرعت “کار” می کنند. کازئین سریعتر هضم شده و به مرور زمان آزاد می شود. پروتئین آن در هنگام ورزش و در صورت عدم وقت آشپزی و نیاز به منبع سریع پروتئین در طول روز ممکن است انتخاب بهتری باشد.
  • تحقیقات نشان داده است که مکمل پروتئین قبل از تمرین ممکن است کمی بهتر از مصرف بعد از تمرین باشد. قبل از ورزش ، ممکن است بخواهید ظرافت داشته باشید ، مشروب را شروع کنید و در طول ورزش به نوشیدن ادامه دهید.
  • مکمل های پروتئینی جایگزین منابع پروتئینی با کیفیت از مواد غذایی نیستند. منابع غذایی حاوی مواد معدنی مختلفی هستند که برای سلامتی شما ضروری هستند و آنها را در مکمل ها پیدا نمی کنید.

زمان مصرف مکمل پروتئین بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی فرا رسیده است

بهترین زمان برای مصرف یک نوشیدنی پروتئینی 40-40 دقیقه قبل از تمرین با وزنه است – این امر تغذیه بیشتری برای ماهیچه ها فراهم می کند. توصیه می شود مقداری پروتئین را با آب مخلوط کنید. برای ورزش 20 تا 30 گرم پروتئین و سایر کربوهیدرات ها بخورید ، زیرا پنجره متابولیک باید بسته شود. علاوه بر این ، می توانید صبح ها بلافاصله پس از بیدار شدن و بین وعده های غذایی اصلی پروتئین مصرف کنید – این باعث کاهش فرآیندهای کاتابولیک در ماهیچه ها و کاهش احساس گرسنگی می شود. اگر هدف تناسب اندام شما عضله سازی و کاهش چربی است ، در صورت نیاز به مکمل بدنسازی ، پودر پروتئین را در نظر بگیرید! پیگیری مصرف درشت مغذی ها به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه زمانی ممکن است به کمی پودر پروتئین کمک نیاز داشته باشید. 😉

آیا به آن احتیاج دارید؟ ما اکیداً توصیه می کنیم که از مکمل پروتئین استفاده کنید زیرا به شما در دستیابی به سطح پروتئین و تقویت عضلات کمک می کند.

هنگامی که افراد پروتئین ، کراتین و گلوکز را قبل و بعد از ورزش مصرف می کردند ، پس از 10 هفته ورزش ، 80 درصد افزایش توده عضلانی و حدود 30 درصد افزایش قدرت را تجربه کردند. این مطالعه افرادی را که از مکمل های یکسان استفاده می کردند اما صبح و عصر مقایسه کرد. آنها همچنین چربی سوزی را تجربه کردند ، اما گروه دیگر آن را به دست نیاوردند!


دیدگاهتان را بنویسید